FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wasze opinie o modelach Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Pon 21:31, 14 Mar 2016 Powrót do góry

Interesuje mnie Renault Laguna 1 od Universal Hobbies. Wygląda, że on ma otwierane drzwi i maskę. Czy może ktoś to potwierdzić?
Daję dwie fotki na wypadek, gdyby któraś zniknęła. Szukam Laguna 1 bez otwieranych elementów, do 100 zł.

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2701
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:49, 14 Mar 2016 Powrót do góry

UH to nie była buda z Vitesse z przykręconą maską na stałe? Kojarze taką akcje, na pewno Vitesse było otwierane Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Wto 1:48, 15 Mar 2016 Powrót do góry

Przykręcona maska to jeszcze gorzej, bo szpara i tak jest widoczna. Szukam w sieci modelu Vitesse, wychodzi na to, że jest srebrny na kwadratowej podstawce i też otwierany.

Image

Czerwona V6 też otwierana, więc chyba wszystkie i pewnie nie tylko Laguna. Megane 1 też ma otwieraną maskę. Trzeba być ostrożny i dokładnie przyglądać się, albo przekonać się do otwieranych Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad .

Image

Image

W takim razie jeśli Laguna 1 i Megane 1 odpadają, to może dwójka Universal Hobbies. Ta chyba nie ma nic otwierane?

Kiedyś też pytałem na tym forum o Laguna 2 phase 2, z ciekawszym przodem - czy istnieje taki model w 1/43. Nie kojarzę na jakim subforum to było i na czym temat się skończył.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radoslav1986
User



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 733
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard

PostWysłany: Wto 7:19, 15 Mar 2016 Powrót do góry

Modele Laguny I z UH nie mają żadnych elementów otwieranych. Miałem kiedyś kilka wersji Laguny I z UH i nic nie było otwierane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2701
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:42, 16 Mar 2016 Powrót do góry

Jeśli dobrze pamiętam kiedyś na forum pokazywał że w UH wszystko jest właśnie na stałe, ale pod maską są pozostałości otwieranej maski, jednak ja bym tego nie przeżywał akurat, bo o ile w Vitesse nawet rozumiem, że to przeszkadzać może, to w UH bym nie narzekał, prawdziwe auta w końcu tez mają szpary Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
M5Q
User



Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 423
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WZ

PostWysłany: Czw 17:23, 17 Mar 2016 Powrót do góry

Jeżeli w grę jednak wchodziłby otwierany Vitesse w wersji bordo 3.0 V6, to pojawił się tu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam,

M.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez M5Q dnia Czw 19:29, 17 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Czw 23:20, 17 Mar 2016 Powrót do góry

Abarth098 napisał:
...prawdziwe auta w końcu tez mają szpary Smile


Tak, ale rzuca się w oczy, kiedy przednie drzwi mają szpary, a tylne nie. Maska nawet wygląda realistycznie.
Takie otwierane drzwi być może wyglądają przesadnie na komercyjnych fotkach oświetlone na max, a na półce mogą być prawie niewidoczne... lub odwrotnie.
W każdym razie modele wyglądają na udane, tzn. proporcjonalne, bez widocznych błędów i wykończone jak na egzemplarze kolekcjonerskie przystało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2346
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:34, 17 Mar 2016 Powrót do góry

Maska rzeczywiście realistyczna, ale zawiasy już raczej koszmarne. Nowsze modele, szczególnie topowych firm mają zawiasy zbliżone do rzeczywistości w skali. Przykład: RR z otwieranymi dwiema parami drzwi. Ale także otwierane maski w nowych modelach BMW


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2605
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pią 12:23, 18 Mar 2016 Powrót do góry

Laguna I wychodziła spod rąk dwóch firm
Vitesse - phase I 1993 - 1998, zarówno jako liftback Berline jak i Nevada / Grandtour.
Modele od Viteese, charakteryzują się, otwieraną maską, drzwiami, a model kombi dodatkowo - tylna szybą w klapie.
Wychodziły w kilku odmianach 2.2 dT, 2.0 czy V6 Baccara.
Dwa rodzaje opakowania - edycja dealerska, jak ta V6, oraz małe prostokątne opakowanie z logo Vitesse, i przeźroczystą witrynką.
Pamiętajcie, że te modele mają 20 lat ...
Poziom odwzorowania, detali, wnętrza, jest mizerny, jeśli weźmiemy pod uwagę najnowsze modele PMA, Norev ...

Universall Hobbies - phase II 1998 - 2000. brak otwieranych elementów, pomimo przygotowania " kasty " pod taki bajer.
Nie znajdziesz Laguny phase II, z jednolitym nadwoziem tj. bez śladów otwierania drzwi, klap itd.
Ta V6 to jakiś ewenement, którego nigdy wcześniej nie widziałem.
Megane I Coupe, wychodziło z otwieraną maską tylko w phase I od Vitesse. Pozostałe modele ( 5D, Coupe, sedan ), nie posiadają otwieranej maski. Model 5D oraz sedan, mają otwierane drzwi, gdzie Coupe i Cabrio nie mają.


Laguna II phase I to UH. Nie mają otwieranych żadnych elementów.
Wychodziła wersja Berline ( 5D ) oraz Grandtour. Modele cywilne znam tylko w edycjach dealerskich ( lusterko oraz duża kwadratowa podstawka ). UH popełniło też, modele policyjne, safety car.
Berline ( 5D ) pojawia się bardzo często z tylnym spoilerem - to wersja Dynamique. Pozostałe modele, nie mają spoilera.
Grandtour to Privillege 1.9dCi z szarą skórą.
Laguna II phase II - istnieje, to też Universal Hobbies. Niestety, jest ogromnym rarytasem w obu nadwoziach. Spotykałem tylko granatowe, grafitowe oraz ciemnoszare.
Uważaj na modele koncepcyjne Laguny II phase I - nie są oznaczone jako " Laguna ", a jako model koncepcyjny z taką nazwą, którą obecnie nie pamiętam - X79 - coś w ten deseń.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Pią 12:30, 18 Mar 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2701
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:08, 19 Mar 2016 Powrót do góry

Abrimaal napisał:

Tak, ale rzuca się w oczy, kiedy przednie drzwi mają szpary, a tylne nie. Maska nawet wygląda realistycznie.


Akurat w tym modelu te drzwi też mnie nie przekonują Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2605
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Sob 20:35, 19 Mar 2016 Powrót do góry

To szukajcie Lagun w ciemnych kolorach.
Phase I, przeważnie takie były, phase II - bordowe, beżowe, oraz granatowe.
W granacie, szpary redukują się optycznie, przez ciemny kolor.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Nie 1:12, 20 Mar 2016 Powrót do góry

Masz rację z kolorem, że maskuje szpary. Niestety maskuje też wykończenia, które niezależnie od koloru auta były czarne. To jeszcze nie czasy, że producenci (realnych) aut dobierali wykończenia, aby kontrastowały z nadwoziem.
Model w ciemnym kolorze będzie wyglądał biednie w porównaniu do jasnego
Przykład

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2605
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Nie 10:18, 20 Mar 2016 Powrót do góry

To akurat prawda. Laguny występowały tylko z czarnymi listwami, lub beżową jak widać na zdjęciu ( to akurat limitowana edycja ).
Różnic można poszukać we wnętrzu - w zależności od edycji lub wyposażenia, występowały różne tonacje tapicerki i plastików - szara, beżowa, czerwona czy niebieska.
Identyczną granatową miał kolega - po wrzuceniu wnętrza z Privilege wyglądała zabójczo i też tak jeździła.

Ale tak jak wspominałem - wyboru nie ma. Te modele, mają już 20 lat były równocześnie dostępne z Lagunami 1/1 w salonach. To samo II generacja Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Nie 10:19, 20 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Śro 2:48, 08 Cze 2016 Powrót do góry

Może mi ktoś doradzić - Mercedes-Benz W111
Vitesse czy IXO (niebieski z serii Deutsche liebhaber Autos)?
Mercedes Collection nie wchodzi w grę z uwagi na nieciekawe kolory.

Vitesse wygląda na bardziej ostrą linią cięty i takie było to auto. Ma też zaznaczone pomarańczowe migacze. Zastrzeżenia może budzić czarny grill. Kołpaki wyglądają na płaskie zamiast wypukłych. Występuje w kilku kolorach. Mam nadzieję, że nic nie ma otwierane.

Model IXO sprawia wrażenie bardziej proporcjonalnego z przodu, ale jakby trochę zalanego farbą i niedokończonego. Rzucają się w oczy grube malowane ramki szyb i chyba zbyt mdły kolor.

VITESSE:

Image

Image

IXO:

Image


Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
promens
User



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 824
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:48, 09 Cze 2016 Powrót do góry

- ten z Liebhaberautos – rewelacyjny.
- ten z Vitesse – ma bardzo źle zrobione zawieszenie. Koła krzywo i w dodatku przednia oś przesunięta mocno do tyłu.

Dla mnie to jeden z najważniejszych modeli. W latach 80-tych był taki w rodzinie, co prawda przerobiony na diesel, ale zrobiłem na nim prawie 10 tysięcy km.

Kupiłem w grudniu 2003 Vitesse – innych nie było. Byłem bardzo rozczarowany wykonaniem. Ogólnie robi słabe wrażenie. W rzeczywistości w oryginale wygląda gorzej niż na zdjęciach. Kształt skrzydeł niezgodny z oryginałem.
Jak się pojawił ten z Liebhaberautos kupiłem w październiku 2011 i do dziś jestem zachwycony. Tu odwrotnie, zdjęcia nie oddają jak ładnie i wiernie wygląda.

Pozdrawiam

PS. No właśnie – na Twoich zdjęciach wygląda, jakby oba miały tak samo umieszczoną przednią oś, a to nieprawda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez promens dnia Czw 19:50, 09 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin