FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 International Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Skuderia
User



Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 840
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętochłowice

PostWysłany: Wto 14:54, 05 Lip 2016 Powrót do góry

Nie robi wrazenia - to miales na mysli? Moze i masz racje jednak mam te autka za pare groszy i zbieram je od nowa po zmarlym kuzynie. Posiadam moze z dwa pudelka z czego jeden to reprint.

Wrzucam zdjecia by podzielic sie z innymi, nie by sie chwalic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4403
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 181 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 15:00, 05 Lip 2016 Powrót do góry

Właśnie sęk w tym, że nie ma za bardzo czym się dzielić. Zawsze możesz założyć wątek w dziale "Nasze Kolekcje" i prezentować co chcesz, jak chcesz i kiedy chcesz Smile Inna sprawa, że te "International" można spokojnie zbierać z pudełkami i "mint" bez wielkiej straty dla portfela. I o ile taka kolekcja jest ciekawsza i warta prezentacji w tym dziale (vide posty kolegi mp91) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
koland
User



Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 395
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:55, 05 Lip 2016 Powrót do góry

Skuderia napisał:
Nie robi wrazenia - to miales na mysli? Moze i masz racje jednak mam te autka za pare groszy i zbieram je od nowa po zmarlym kuzynie. Posiadam moze z dwa pudelka z czego jeden to reprint.

Wrzucam zdjecia by podzielic sie z innymi, nie by sie chwalic.


Może kolekcja nie imponująca ale modeliki bardzo fajne nawet bez pudełek przypominają lata dzieciństwa. Ważna jest pasja. Fajnie, że umiesz się nią dzielić na forum i to jest dla mnie najważniejsze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
selviano
User



Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 234
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:39, 05 Lip 2016 Powrót do góry

Eee tak się zastanawiam zbieramy pudełka czy modele? Ja tam zbieram modele jak się dany model zachowa z pudełkiem jest dodatkowa radość, jak nie cóż tak się zachował. To dział stare modele i wiek ma swoje prawa nie wszystkie modele przetrwały w stanie idealnym. Mam na półce szroty dla innych a dla mnie najważniejsze klejnoty. Scuderia nie bierz sobie do serca, że nie robią wrażenia, mają już swoje lata i pokazuj ich jak najwięcej w stanie jakim się zachowały. Idealne w pudełkach stały na półce w Pewexie i w większości były wtedy niedostępne dla małego chłopca, który z wypiekami musiał wybrać jeden z nich, bo na więcej nie miał heh bonów towarowych /ktoś pamięta jeszcze tą walutę Smile/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez selviano dnia Wto 21:40, 05 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Raf
Moderator



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 1752
Przeczytał: 163 tematy

Pomógł: 97 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:25, 05 Lip 2016 Powrót do góry

Ale juz sie tak nie rozpedzajmy... Wink

Punkt 1. - Twoje prawo zbierac co chcesz,
ekscytowac sie czym chcesz, miec sentyment do tego czy innego modelu
(sam mam do takich rzeczy, ze postronnych - smiech moze brac...),
ALE to nie znaczy, ze swiat stoi w miejscu...

SKORO mozna miec Matchbox'y z lat 50-tych w super stanie,
z oryginalnymi pudelkami (a pudelek jest duzo mniej niz modeli,
stad ich wartosc kolekcjonerska), to tym bardziej relatywnie
nowe Matchboxy bez opakowan, takie ktore tu pokazujecie,
to juz zadna filozofia, jest ich pelno.
Ba! Fabrycznie zamkniete blubox'y, nieotwierane blistry - to jest cos,
a tez mozna je trafic, i to dosc czesto Wink

A Matchbox ma to do siebie, zwlaszcza Matchbox,
ze pudeleczka sa nieodlaczna czescia tych zabaweczek sprzed lat.
Musi miec pudelko. Jednym sie to podoba - inni maja to gdzies.
Aaaa... i jeszcze jedno - zbieranie reprintow - TO DNO,
to odradzam. Naprawde fajnie miec oryginalny model w oryginalnym,
kompletnym opakowaniu, taka kolekcja ma sens,
a trud jej zdobywania - daje duzo satysfakcji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
selviano
User



Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 234
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:56, 05 Lip 2016 Powrót do góry

My się spinamy bez urazy Razz o jakieś pudełka a kolega systematycznie zamieszcza zdjęcia kolejnych modeli serii i żeby już nie mącić w temacie chciałem go tylko wesprzeć by robił to dalej...... A fakt Matchbox bez pudełka to nie to samo co z pudełkiem i tak można by bez końca...... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skuderia
User



Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 840
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętochłowice

PostWysłany: Śro 0:29, 06 Lip 2016 Powrót do góry

Dzieki za wsparcie, dzieki za opinie i dzieki za krytyke. Biore sobie wszystko do myslenia i potrafie wyciagnac wnioski - nie obrazam sie bo nie mam o co - bron Boze.

Jednak nie zbieram modeli dla kompletu - model+pudelko bo wtedy jest wieksza wartosc kolekcjonerska. Moze mam "zle" podejscie i z biegiem lat je zmienie, ale dla mnie liczy sie model w "idealnym" stanie - bez obic, otarc, ubytkow lakieru czy defektow niz pudelko/kartonik/blister, ktory i tak jest w innym miejscu bo modele Matchbox jak i inne trzymam w gablocie.

Chce dalej pokazywac swoje Matchboxy, bo przeciez o to chodzi by sie dzielic nimi wsrod reszty kolegow. Jak pisalem wczesniej - odtwarzam kolekcje po zmarlej bliskiej mi osobie oraz te, ktore ja dostalem od rodzicow 20, 30 lat temu.

Dla mnie zbieranie modeli jest zabawa, hobby, pasja i frajda (bo dzieki temu moglem poznac MSM i cala zaloge symaptycznych ludzi) z tego powodu ze moge miec cos czego nie mialem 30 lat temu lub "niedozylo" z roznych powodow do dnia dzisiejszego.

Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skuderia dnia Śro 0:36, 06 Lip 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin