FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Garbus 1/8 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Długi
User



Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 601
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk/Londyn

PostWysłany: Czw 23:11, 06 Mar 2014 Powrót do góry

Chyba oficjalnie DeA rozpoczeło wydawanie Garbusa:
http://www.youtube.com/watch?v=PH2p6i3EDB0
http://www.youtube.com/watch?v=TU0Q33u0Pyo

[link widoczny dla zalogowanych]
Widok prezentów zwalił mnie z nóg Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Długi dnia Czw 23:15, 06 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
autaPRL-u
User



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 736
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 23:33, 06 Mar 2014 Powrót do góry

Trzeba zamówić dla samych prezentów Laughing
-superowy plakacik ;
-KAP-owski Garbusik ;
i jeszcze kilka fajnych śrubokrętów ..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Długi
User



Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 601
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk/Londyn

PostWysłany: Czw 23:40, 06 Mar 2014 Powrót do góry

Aż dziwie się że odważyli wydać ten model. Poszli pewnie na głęboką wodę ale odbije się to im Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dkrystian
User



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:40, 07 Mar 2014 Powrót do góry

Ja bym zamówił prenumeratę dla samego zestawu narzędzi hehe Smile
Z miłą chęcią i ten model bym zaczął składał, ale rozsądek podpowiada coś innego i również uważam, że się przejadą na tej kolekcji.
Gdyby dali model typu: Syrena, Polonez, Fiata 125p lub 126p, można by tu wymieniać jeszcze dalej to podejrzewam, że chętnych w naszym kraju by nie brakowało. Tego typu projekty wstrzymane są głównie przez względy ekonomiczne, bo kto zagranicą chciałby składać takie modele ? Tu właśnie rodzi się pytanie czy oby na pewno w innych krajach przypadkiem takich wynalazków by nie chcieli składać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2426
Przeczytał: 81 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:47, 07 Mar 2014 Powrót do góry

Nie do końca masz rację. Fiat 126 był swego czasu bardzo popularny w całej zachodniej Europie. A we wschodniej był przedmiotem pożądania. Na pewno popyt na taki model byłby nie tylko w Polsce i we Włoszech. I raczej większy niż na Garbusa cabrio Wink Ale w przypadku DeA logika nie jest kluczem do zrozumienia ich działań. To są przypadkowi ludzie o powierzchownej wiedzy, która w najlepszym razie nie wystaje poza informacje z Wikipedii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
grajos
User



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 12:04, 07 Mar 2014 Powrót do góry

Fiaty 126p to bym dwa na raz składał. Wink
Musieli dać akurat cabrioleta? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dkrystian
User



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:54, 07 Mar 2014 Powrót do góry

max napisał:
Nie do końca masz rację. Fiat 126 był swego czasu bardzo popularny w całej zachodniej Europie. A we wschodniej był przedmiotem pożądania. Na pewno popyt na taki model byłby nie tylko w Polsce i we Włoszech. I raczej większy niż na Garbusa cabrio Wink Ale w przypadku DeA logika nie jest kluczem do zrozumienia ich działań. To są przypadkowi ludzie o powierzchownej wiedzy, która w najlepszym razie nie wystaje poza informacje z Wikipedii.


Mało precyzyjnie się wypowiedziałem i faktycznie wyszło, że Fiata 126p był mało popularny a nie to miałem w zamyśle. Garbusa jak najbardziej bym składał, ale wersję z pierwszych okresów produkcji z twardym dachem a nie wynalazek cabrio, który osobiście jakoś do mnie nie przemawia. Mam tylna klapę w zielonym metalicu z wydania badającego rynek i chyba mi to na razie wystarczy, no może jeszcze i tym razem skuszę się na pierwszy numer to będę miał już maskę i klapę Smile
Tak z innej beczki to nie wiem czemu, ale jakoś śmiać mi się chce z tej kobitki i jej gestykulacji podczas opowiadania o Garbusie Smile Normalnie jak bym oglądał telezakupy hehe i te gratisy, które wymienia jak się zdecydujemy Smile Brakuje tylko informacji, że są one dla osób, które zadzwonią w ciągu najbliższych 15 minute hehe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dkrystian dnia Pią 15:56, 07 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 3:15, 09 Mar 2014 Powrót do góry

Gdyby to było coś polskiego, składałbym na 100%. A taki Garbus, hmmm... na kij mnie on? Poza tym ja bym najpierw na ich miejscu zaczekał z zakończeniem wydawania prenumeraty Warszawy, albo co najwyżej lekko zazębił wydania obu modeli (końcówka Warszawy i początek Garbusa), żeby zbytnio nie obciążać pod kątem budżetu tych, którzy prenumerują naszą polską "garbuskę". Wolałbym spłacić jedno i dopiero zabrać się za drugie, a nie płacić za oba auta jednocześnie. I myślę, że znalazłoby się jeszcze parę takich osób. Podsumowując: wg mnie niewypał!
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:42, 09 Mar 2014 Powrót do góry

Mi się wydaje, że wielu fanów VW w to wejdzie i to często całkiem nowych osób, które z modelami nie miały kontaktu wcześniej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Towi
User



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1967
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 50 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:01, 09 Mar 2014 Powrót do góry

Dodam moje trzy grosze.
W Niemczech nie przyjął się ani Mercedes-Benz 300 SL, ani VW 1303 Garbus, chociaż to tak kultowe auta w tym kraju - jakim cudem przeszedł do produkcji w Polsce ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:15, 09 Mar 2014 Powrót do góry

Czyżby naprodukowali i im zostały? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PiotrekP.
User



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 628
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudna Wielka/ Rzeszów

PostWysłany: Nie 17:05, 09 Mar 2014 Powrót do góry

Chyba tak. Zostało im tylko spisać gazetkę na kolanie i gitara. W Niemczech za dychę za numer nie przeszło, a u nas za trzydzieści przejdzie Very Happy

A mówią, ze kraj biedny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dkrystian
User



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:22, 10 Mar 2014 Powrót do góry

Osobiście jak przeczytałem o pierwszym numerze Garbusa też myślałem, że wypuszczą go pod koniec Warszawy lub po jej zakończeniu. Wtedy może i bym się zdecydował na składanie ale obecnie, to jednak już za duże obciążenie miesięczne dla mnie Miejmy nadzieję, że ktoś przypadkiem wpadnie na genialny pomysł i za jakiś czas wydany zostanie jeszcze jakiś nasz samochód.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jan-kol
User



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 120
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:00, 10 Mar 2014 Powrót do góry

Żeby chociaż jakiegoś Wartburga zrobili...np. 353, albo od biedy z serii 1000...niemieckie auto, to zrobili Garbusa i to jeszcze w wersji z otwartym dachem i kolorze ...czerwonym prawie jak Warszawa...Tak czekałem na jakąś nowość w 1/8 i cieszyłem się, że może będzie coś typowo polskiego (w numerze 1 w prenumeracie była dość obiecująca ankieta nt: jaki model redukcyjny najchętniej byś chciał zbudować, był Star, Żuk, Ogórek i wiele innych kultowych pojazdów PRL) , a tutaj zonk...Tracą czas i kasę na to.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jan-kol dnia Pon 12:01, 10 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
przemek77
Gość






PostWysłany: Pon 14:26, 10 Mar 2014 Powrót do góry

Dobrze, że poprawili sam model i teraz jest to 1303 (może w końcu ktoś z VW - w końcu model licencjonowany - się dopatrzył) ale poza tym uważam, że u nas większej kariery nie zrobi. Sam - będąc w swoim czasie posiadaczem Garbusa - tego modelu nie będę kupował i myślę, że większość użytkowników "Garbatego" również się w to bawić nie będzie Koszt złożenia tego modelu zapewne ponownie przekroczy 2000zł a za te pieniądze można jeszcze czasem trafić VW w w skali 1:1 z reguły złom na kółkach (albo i bez nich) ale za to ze sporą ilością przydatnych części
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin