FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 HitFanowe modele, czyli blog RajdowaKolekcja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
HitFan
User



Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 0:14, 13 Lut 2017 Powrót do góry

Dobrze zobaczyć, że ktoś jeszcze śledzi WRC Very Happy Szkoda, że zespoły się nie zgodziły na wystawienie prywatnie POLO R WRC 2017, byłoby jeszcze ciekawiej Wink 4 samochody w stawce, jakby nie patrzeć to trochę mało Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1247
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 0:20, 13 Lut 2017 Powrót do góry

Masz rację 4 samochody to zdecydowanie za mało Sad Kiedyś to była różnorodność (Lancia,Opel,Ford,Peugeot,Audi,Fiat,itd...) której teraz brakuje, a szkoda bo WRC lubię nie tylko pooglądać ale również pograć na PC Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Peyton
User



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 277
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce/Warszawa

PostWysłany: Pon 0:37, 13 Lut 2017 Powrót do góry

Śledzę WRC od 1998 roku, kiedy Makinen dowiedział się na lotnisku, że został Mistrzem Świata.
Citroen i Hyundai nie zgodziły się na dopuszczenie VW do mistrzostw. I to chyba się na nich zemści.
A szkoda, bo było by rewelacyjnie. Faktycznie jest za mało zespołów. A nie słychać by kolejni producenci chcieli dołączyć.
Thierry Neuville, moim zdaniem, to nie błyszczy formą w Hyundaiu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Peyton dnia Pon 0:38, 13 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 17:48, 21 Lut 2017 Powrót do góry

O mamo, jakimś cudem umknęły mi wasze posty.
OpelFAN, też lubię pograć. Szczególnie serię Colin McRae Rally Smile

Peyton, mam nadzieję, że Toyota, bądź M-Sport zdobędą mistrzostwo, właśnie przez to, że pozostali blokowali...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Wto 17:51, 21 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1247
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 19:09, 21 Lut 2017 Powrót do góry

Heh, ja w tą samą grę właśnie gram i bardzo ją lubię. Moim zdaniem świetna gra Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 15:22, 12 Mar 2017 Powrót do góry

W niedzielne popołudnie chcę pokazać Wam model ważnego w historii rajdowych występów Subaru samochodu - Legacy RS. Ten A-grupowy sedan dysponował mocą 300 KM generowaną przez silnik typu Boxer oraz napędem na cztery koła. Zespół Subaru Rally Team Europe pojawił się na rajdowych trasach, po odniesieniu sporych sukcesów przez swoich rodaków - Toyoty. Celika była wówczas jedynym autem, które nawiązało regularną walkę z Lancią deltą.

Legacy co prawda nie odniosło jakiś ogromnych sukcesów, ale sześć podiów, w tym raz najwyższy jego stopień sprawiły, że Subaru się nie poddało i już w 1994 wprowadziło jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów - Imprezę.

Mój modelik Legacy wyprodukowało IXO i muszę przyznać, że jest naprawdę dobry. Przedstawia auto, którym François Chatriot ukończył domowy rajd Tour de Corse na 9. miejscu.

[link widoczny dla zalogowanych]
Zapewne części z Was na myśl o marce Subaru, od razu kojarzy się niebieska Impreza ze złotymi felgami. Skojarzenie to jest jak najbardziej trafne, ale nie możemy zapominać o tym, co było przed nią... Na przełomie lat '80 i '90 na rajdowych oesach niemal seryjnie kolejne rajdy padały łupem kierowców Lancii. Pierwsze szlaki w przerwaniu tej dominacji przetarła Toyota, która nawiązała regularną walkę z Włochami. Jej sukces przyciągnął kolejny zespół z państwa kwitnącej wiśni - Mitsubishi, a zaraz po nim do gry włączyło się Subaru z rasowym sedanem Legacy RS w roli głównej. [link widoczny dla zalogowanych]

Po więcej szczegółów serdecznie zapraszam do zalinkowanego wyżej wpisu na moim blogu.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Pon 14:09, 07 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1247
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 23:53, 12 Mar 2017 Powrót do góry

Bardzo fajny model, malowanie i poziom wykonania dla mnie wysoki Smile
Gratuluję nabytku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 19:52, 31 Mar 2017 Powrót do góry

Dziś chciałem zaprezentować model, który zawitał w mojej kolekcji na początku stycznia - Citroena Xsarę WRC produkcji AUTOartu.

[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwsze lata ery WRC były wyjątkowo ciekawe. Spójrzmy na przykład na sezon 2003. W jego trakcie na najwyższym stopniu podium stawało siedmiu różnych kierowców, a w walce o mistrzostwo liczyły się aż cztery zespoły. W zasadzie do ostatniego oesu ostatniego rajdu nie było wiadomo, komu przypadnie puchar kierowców. Ostatecznie zwyciężył Petter Solberg, z przewagą jednego punktu nad Sebastienem Loebem. Jak wiadomo, przegrana tylko zaostrzyła apetyt francuza, który począwszy od 2004 dominował przez kolejne dziewięć lat... [link widoczny dla zalogowanych]

Szczegółową recenzję i więcej zdjęć znajdziecie w zalinkowanym wyżej wpisie u mnie na blogu. Pozdrowienia Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Nie 16:32, 17 Wrz 2017, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1247
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 9:25, 01 Kwi 2017 Powrót do góry

Co tu dużo pisać - świetny model, bardzo mi się podoba. Gratuluję nabytku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 21:53, 30 Kwi 2017 Powrót do góry

Jakimś cudem zapomniałem wrzucić tutaj ostatnio prezentowanego modelu, więc dziś wrzucam dwa. Przy okazji chciałem poinformować, że zrezygnowałem ze zdjęć na podstawkach, a większość zdjęć jest zalinkowanych do wyższej rozdzielczości Wink

Na pierwszy ogień idzie Ford RS200.

Modelik wykonało IXO dla włoskiej gazety Passione Rally. Autem tym Kalle Grundel zajął trzecie miejsce podczas Rajdu Szwecji w 1986 roku i był to najlepszy wynik tego Forda w RMŚ.
Miniatur szału nie robi, ale w zupełności starcza. Bryła jest przyzwoita, detale na całkiem fajnym poziomie. W mniejszym budżecie zdecydowanie moge go polecić.
Samochód zaś uczestniczył w kilku tragicznych wypadkach, dlatego przy okazji jego prezentacji opisałem mroczną stronę rajdów w okresie Grupy B. Za jego kierownicą rozbił się m.in. kierowca Formuły 1, Marc Surer. Z ciężkimi poparzeniami przeżył, jednak jego pilot nie miał tyle szczęścia...

[link widoczny dla zalogowanych]
Samochody - potwory, kierowcy - bohaterowie i największy rozwój technologiczny w historii rajdów. Rewolucja Quattro, potężne pakiety aero, przyspieszenia 0-100 km/h w 2,5 s, 500-konne centralnie umieszczone silniki, kompozytowe nadwozia osadzone na rurowych ramach... Wielokrotnie nazywana Złotą Erą rajdów, okresem glorii i chwały. Niestety za tym wszystkim kryje się też druga strona medalu - Grupa B niosła za sobą śmiertelne żniwo... Finlandia, Niemcy, Portugalia, czy wreszcie Korsyka. Ginęli kierowcy, ginęli piloci, ginęli kibice... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Jako drugi chciałem pokazać Audi Quattro A2

Modelik wykonało Trofeu i prezentuje się genialnie. Pamiętam, jak na początku mojej przygody z modelami zapytałem tu na forum, czy warto wziąć Quattro od Vitesse (było akurat na promocji). Zgodnie odpowiedzieliście, że zdecydowanie lepiej dołożyć do modelu Trofeu.
Po obejrzeniu zdjęć tego modelu byłem tego samego zdania, niestety cena w jakiej miniaturka się pojawia skutecznie opóźniała jej zakup.
Finalnie udało mi się ją kupić we wrześniu ubiegłego roku na licytacji.
Sam model oczywiście jest fenomenalny i zdecydowanie wart zakupu i bardzo się cieszę, że mi go wtedy poleciliście.

We wpisie na swoim blogu skupiłem się na historii Audi Quattro w rajdach w zasadzie od debiutu do dominacji modelu A2.

[link widoczny dla zalogowanych]
Jak zapewne każdy wie, Audi Quattro zrewolucjonizowało Rajdowe Mistrzostwa Świata. Dziś chciałbym trochę o tej rewolucji opowiedzieć. Po sukcesie napędu 4x4 w rajdzie Dakar (polecam zapoznać się z wpisem) zdecydowano wypromować to rozwiązanie w samochodach osobowych. W 1981 roku Quattro oficjalnie zadebiutowało w Grupie 4, najwyższej klasie ówczesnych RMŚ. Już przedsezonowe testy pokazały potęgę Quattro, jednak to co stało się w trakcie sezonu przerosło wszelkie oczekiwania. Kierowcy zespołu z Ingolstadt wygrywali oesy nie o sekundy, a o całe minuty... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Wkrótce na pewno pokażę kolejny model. Dziękuję za uwagę i życzę udanej majówki! Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Pon 11:25, 01 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1247
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 22:10, 30 Kwi 2017 Powrót do góry

RS200 - bardzo fajne auto i jako model i w rzeczywistości natomiast Quattro to już inna historia, super wóż Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 2353
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 22:51, 30 Kwi 2017 Powrót do góry

Ładne klasyki rajdów, a wykonanie Trofeu jak zawsze na wysokim poziomie,
gratulacje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1926
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 0:06, 01 Maj 2017 Powrót do góry

Świetne zdjęcia!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 0:22, 01 Maj 2017 Powrót do góry

OpelFan, zgodzę się. RS200 był bardzo ciekawym bolidem. Na pewno wyróżniał się sylwetką na tle pozostałych B-grup. Quattro ma całkiem fajną historię i bardzo mi się podoba Smile

andy ns, Ok! Trofeu tutaj postarało się wyjątkowo. Spokojnie może konkurować z późniejszą konkurencją, czego niestety w przypadku np. Celiki powiedzieć nie mogę. Jednak dzięki ich wiekowi można naprawdę sporo wybaczyć ;D

smigi, nie powiem, że po części natchnęły mnie ostatnie fotki w Twoim temacie ;D Po ich obejrzeniu troszkę zmieniłem sposób obróbki. Zdjęcia w zasadzie robimy z Szymonem (u nas na forum Finster) u niego w domu, a potem na spokojnie obrabiam u siebie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1926
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 1:12, 01 Maj 2017 Powrót do góry

Tak też myślałem Wink Sam bardzo lubię takie bardziej dynamiczne ujęcia, ale za to mam problem z oświetleniem (robię tylko przy świetle dziennym).
PS. Staraj się kadrowac zdjęcia tak, żeby przed samochodem było więcej przestrzeni, ujęcia od tyłu wyglądają, jakby modele miały zaraz wyjechać z kadru Wink


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez smigi dnia Pon 1:26, 01 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin