FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Modele samochodów rajdowych z historią - RajdowaKolekcja.pl Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:30, 04 Wrz 2016 Powrót do góry

Zastanawiałem się nad jego zakupem. Całkiem dobrze wygląda, więc fajnie że trafił w dobre ręce Smile W całości jest plastikowy, czy źle przeczytałem? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 732
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 20:46, 04 Wrz 2016 Powrót do góry

Nie Sprawdzałem maski magnesem, ale jest strasznie lekki. Podwozie i narzuta to na bank plastik. Maski nie jestem pewien, ale sądząc po masie, wydaje mi się, że jest jednak cały plastikowy. Przynajmniej zinc-pest mu nie grozi Very Happy

EDIT: w sumie magnes żadnego modelu się nie łapie, więc tak nie sprawdzę. Jest jakiś inny sposób?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziwny Mag
User



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp

PostWysłany: Nie 23:48, 04 Wrz 2016 Powrót do góry

Dotykiem - metal jest "zimny", plastik "ciepły" - można poćwiczyć najpiew na elementach, któe już znasz, z czego są zrobione; róznica czasme jets wyczuwalna od razu, czasem tzreba chwilę odczekać - ale różnica jest zawsze. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 732
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 17:40, 08 Wrz 2016 Powrót do góry

Najprostsza metoda, a nie pomyślałem o niej...
Jednak maska i boki są metalowe. Jedynie cała narzuta jest z plastiku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:04, 08 Wrz 2016 Powrót do góry

Czyli jednak standardowo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 732
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 14:09, 15 Wrz 2016 Powrót do góry

Abarth - jednak tak.

Dokładnie dziewięć lat temu w katastrofie helikoptera zginął Colin McRae - rajdowa legenda. Do dziś jego nazwisko jest jednym z najbardziej kojarzonych z rajdami.
W swojej karierze wziął udział w 145 eliminacjach Rajdowych Mistrzostw Świata. W 42 z nich stawał na podium z czego aż 25 razy na najwyższym stopniu.
Jeśli ktoś chce poznać przebieg kariery Colina, to zapraszam do wpisu o nim w bazie kierowców Rajdowej Kolekcj: [link widoczny dla zalogowanych]. Ja dziś przybliżę najważniejszy w jego karierze sezon, czyli 1995. Został wtedy Mistrzem Świata, pokonując na ostatnim rajdzie sezonu kolegę z zespołu, Carlosa Sainza.
Dokonał tego prowadząc Subaru Imprezę 555, której miniaturę wykonało Trofeu.

Po więcej szczegółów i zdjęć zapraszam na moją stronę Rajdowa Kolekcja do wpisu: [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Pią 19:48, 12 Maj 2017, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6154
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 23:50, 15 Wrz 2016 Powrót do góry

Bardzo ładny model Damianie, Trofeu to w końcu Trofeu Cool Nie jestem jakimś mega fanem tych czasów w rajdach, ale akurat ta wersja (555) zawsze wzbudza we mnie pozytywne uczucia. Miły nabytek i o ile się nie mylę, walczyłeś o wersję na kwadratowej podstawce Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 732
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 0:53, 16 Wrz 2016 Powrót do góry

@Potrek, dokładnie tak. Udało mi się wylicytować ten modelik za ładne pieniądze w Wielkiej Brytanii. Miniaturka niczego sobie, i tak jak wspomniałeś, to Trofeu. Ja tam całkiem lubię rajdową grupę A. Niby te auta nie byly aż tak rozbudowane jak B, czy WRC ale robiły swoje. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 732
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 22:25, 01 Paź 2016 Powrót do góry

W dniach 21-24 marca 2002 roku wąskie asfaltowe serpentyny wijące się wokół katalońskich gór zmieniły się w trasę rajdu Hiszpanii, czwartej eliminacji w tym sezonie. Carlos Sainz w swojej domowej rundzie startował Fordem Focusem RS WRC '02. Niestety, drugiego dnia rajdu musiał wybrać mniejsze zło, tzn. albo uderzyć przodem w zaparkowane na wyjściu z zakrętu auta, albo zaciągnąć ręczny i niech się dzieje wola boska. Wybrał drugą opcją, która skończyła się walnięciem tyłem w skałę. Koło wraz z zawieszeniem zostało zerwane.

Miniaturkę (ze wszystkimi kołami Very Happy ) wykonał AUTOart. Każdy wie, że to najwyższa klasa. Od siebie dodam, że jest naprawdę sporo szczegółów, na które trzeba zwrócić uwagę. Wymieniłem je u siebie na blogu we wpisie [link widoczny dla zalogowanych], w którym zamieściłem szczegółowe zdjęcia modelu odkręconego od podstawki. Zapraszam i pozdrawiam!

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Sob 21:35, 10 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 732
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 21:30, 16 Paź 2016 Powrót do góry

Kolejny modelik w mojej kolekcji to Fiat 850 Coupé, za kierownicą którego swój rajdowy debiut zaliczył dwukrotny Mistrz Świata, Walter Röhrl.
Miniaturkę z kolekcji Walter Röhrl Collection przygotowało IXO dla Cars & Co. Poziom wykonania typowy dla starszych modeli tego producenta.

Po szerszy opis oraz zdjęcia modelu odkręconego od podstawki standardowo zapraszam na stronę Rajdowa Kolekcja, dokładnie do wpisu "[link widoczny dla zalogowanych]"

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Śro 18:48, 20 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1286
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 16:24, 26 Paź 2016 Powrót do góry

Piękne te modele, ja z tej firmy mam Opla Mantę 400 (z tej co ten Audi Quattro, czyli chyba Ixo/Altaya). Miło też poznać kogoś z mojego miasta. Powodzenia w dalszym kolekcjonowaniu Wink Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OpelFAN dnia Śro 16:27, 26 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 732
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 20:18, 28 Paź 2016 Powrót do góry

OpelFAN - dzięki za miłe słowa. Dobrze wiedzieć, że mamy kogoś z aż tak bliskiej okolicy Wink

Dobry wieczór. Dzisiaj chciałem trochę opowiedzieć o dziele rzemieślników AUTOartu, rzeczy tak rzadkiej, że można ją porównać do legendarnego Świętego Graala...
Impreza 22b WRC to bardzo rzadki produkt tego producenta. Przez dwa lata kolekcjonowania widziałem go na zagranicznych portalach aukcyjnych zaledwie kilka razy. Jednak za tym ostatnim padł moim łupem. Aukcję z nim obserwowałem prawie tydzień, a klamka zapadła w momencie, gdy Lucanero zaprezentował uliczną wersję tego samochodu. Jest to najdroższy model w mojej kolekcji, ale nie żałuję ani złotówki! Jest po prostu miodny. Wszystkie detale na najwyższym poziomie, włącznie z zaczepami na masce i klapie bagażnika, czy klamrami na pasach bezpieczeństwa.

Po więcej szczegółów i zdjęcia modelu odkręconego od podstawki zapraszam do wpisu [link widoczny dla zalogowanych] na mojej stronie [link widoczny dla zalogowanych].

Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Pon 9:47, 15 Sty 2018, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 732
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 18:59, 27 Lis 2016 Powrót do góry

Dziś chciałem pokazać modelik, który kupiłem już w czerwcu, ale jakoś nie umiałem zabrać się do opisu. Jest to Lancia Delta HF Integrale 16V produkcji Vitesse. Wykonana jest całkiem fajnie. Co prawda nie dorasta HPI do pięt, ale moim zdaniem jest lepsza od IXO.
Miniatura prezentuje wersję z Rajdu Safari, który odznaczał się bardzo zróżnicowaną nawierzchnią i morderczymi dla samochodów warunkami.
Załoga dojechała do mety na trzecim miejscu, 40 minut po zwycięzcy.
Po zdjęcia modelu odkręconego od podstawki oraz szeroki opis zapraszam do mnie na stronę: [link widoczny dla zalogowanych].

Image Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1286
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 19:25, 27 Lis 2016 Powrót do góry

Jeden z moich ulubionych samochodów rajdowych w historii, model jak dla mnie dobrze się prezentuje Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OpelFAN dnia Nie 19:26, 27 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
wtk
User



Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Wrocławia

PostWysłany: Pon 12:33, 28 Lis 2016 Powrót do góry

Świetna ta Delta!! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin