FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
Informacja
Informacja

Skuderia - historia pochwał:

Pon 15:20, 29 Paź 2018: Dziwny Mag pochwalił posta.
w temacie: Targi, zloty i spotkania / TARGI HOBBY POZNAŃ 2018
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 23:47, 08 Paź 2018: Raf pochwalił posta.
w temacie: Aukcje / Ciekawe aukcje eBay i Allegro
powód: Tak jest!
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 21:17, 01 Paź 2018: Raf pochwalił posta.
powód: Sluszne podsumowanie.
Post, do którego odnosi się to ostrzeżenie, został usunięty.


Śro 17:02, 29 Sie 2018: Raf pochwalił posta.
w temacie: Kupię sprzedam zamienię / [S] Kultowe Wozy Policyjne - ok. 20 modeli (nowe-blister)
powód: A co racja, to racja ;)
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 13:45, 20 Sie 2018: Centurion pochwalił posta.
w temacie: Wydawnictwa gazetowe / Kultowe Autobusy PRL-u
powód: prawdę rzecze :)
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 0:26, 04 Cze 2018: Raf pochwalił posta.
powód: Prosto i na temat. I tyle o tym :)
Post, do którego odnosi się to ostrzeżenie, został usunięty.


Pią 19:12, 16 Mar 2018: koland pochwalił posta.
w temacie: Wydawnictwa gazetowe / Kultowe Autobusy PRL-u
powód: dobre info
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 9:47, 06 Lis 2017: max pochwalił posta.
w temacie: Stare modele / Star 200 - Spółdzielnia Pracy Synteza
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Wto 1:36, 10 Paź 2017: Highway61 pochwalił posta.
w temacie: Targi, zloty i spotkania / UWAGA WAŻNE TARGI HOBBY
powód: Dzięki za fotorelację!
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 20:34, 09 Paź 2017: metall pochwalił posta.
w temacie: Targi, zloty i spotkania / UWAGA WAŻNE TARGI HOBBY
powód: Super fotorelacja
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 20:02, 09 Paź 2017: Dziwny Mag pochwalił posta.
w temacie: Targi, zloty i spotkania / UWAGA WAŻNE TARGI HOBBY
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 14:42, 09 Paź 2017: Towi pochwalił posta.
w temacie: Targi, zloty i spotkania / UWAGA WAŻNE TARGI HOBBY
powód: Super relacja!!!
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 14:41, 09 Paź 2017: msnrc pochwalił posta.
w temacie: Targi, zloty i spotkania / UWAGA WAŻNE TARGI HOBBY
powód: Zacne zdjęcia. :ok:
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pią 16:39, 10 Mar 2017: Raf pochwalił posta.
w temacie: Matchbox / SuperGT
powód: Dobrze, ze ktos o tym rzeczowo wspomnial.
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Czw 19:26, 02 Lut 2017: Grzesiek95 pochwalił posta.
w temacie: Gadamy o samochodach / Mój pierwszy samochód
powód: pomógł przy wyborze samochodu :)
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 14:23, 14 Lis 2016: Golfpolo pochwalił posta.
w temacie: Targi, zloty i spotkania / Targi Hobby Poznań 2016 - organizacja i zapisy
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Wto 15:11, 01 Lis 2016: Modelik pochwalił posta.
Post, do którego odnosi się to ostrzeżenie, został usunięty.


Czw 8:34, 25 Sie 2016: Towi pochwalił posta.
w temacie: Matchbox / SuperGT
powód: Ciekawa relacja!
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Śro 22:40, 13 Lip 2016: Poldi pochwalił posta.
w temacie: Gdy żony juz śpią ... / Katalog kolejek PIKO
powód: przesłanie bardzo ciekawego katalogu
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 19:02, 04 Lip 2016: selviano pochwalił posta.
w temacie: Stare modele / Katalogi modeli CORGI & DINKY
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Pon 10:45, 27 Cze 2016: ceru pochwalił posta.
w temacie: Gdy żony juz śpią ... / Katalog kolejek PIKO
powód: Wszystko ok.Serdeczne dzieki
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Czw 21:27, 12 Maj 2016: zetorski pochwalił posta.
w temacie: Stare modele / LEGO
powód: za umiejętność dzielenia sie z bliźnimi...:)
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Czw 16:09, 12 Maj 2016: Dziwny Mag pochwalił posta.
w temacie: Stare modele / LEGO
powód: Dzięki za porcję ciekawej wiedzy :)
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Wto 20:00, 29 Mar 2016: smigi pochwalił posta.
w temacie: Gdy żony juz śpią ... / Katalogowanie modeli
powód: Przydatna apka
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Sob 19:53, 19 Gru 2015: emer pochwalił posta.
w temacie: Wydawnictwa gazetowe / Złota kolekcja Auta PRL-u
powód: BAAAAAAAAAArdzo słusznie. Takie wkurzające teksty pojawiają się niestety i wi innych wątkach.
kliknij tutaj, by zobaczyć posta


Idź do strony 1, 2  Następny
 
 



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin