FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe Auta PRL-u - seria DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Falcon
User



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 13:04, 26 Lis 2013 Powrót do góry

prościej go będzie podmienić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazik353
User



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 742
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Wto 16:09, 26 Lis 2013 Powrót do góry

Ta Nysa to model 521 a nie 522.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3522
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:18, 26 Lis 2013 Powrót do góry

bzdura , to jest 522


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazik353
User



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 742
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Wto 16:22, 26 Lis 2013 Powrót do góry

To dlaczego ma przesuwane drzwi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2426
Przeczytał: 83 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:04, 26 Lis 2013 Powrót do góry

A co ma piernik do wiatraka?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RAFLAB
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1369
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Wto 18:19, 26 Lis 2013 Powrót do góry

Kazik353 napisał:
To dlaczego ma przesuwane drzwi?


Kolego, poczytaj troszkę o historii budowy Nysy (nawet na tym forum), a nie będziesz pisał takich głupot - było już o tym niejednokrotnie. Różnica pomiędzy Nysą 521 a 522 to różnica w mechanice ( układ hamulcowy, wał napędowy etz.), bo nawet najczęściej podawany wyróżnik - wysokość dachu, jest nieporawny, ponieważ były też Nysy 521 z wysokim dachem, i 522 z niskim.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
digital222
Moderator



Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 958
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 12:18, 27 Lis 2013 Powrót do góry

Po dosyć długich poszukiwaniach udało mi się zakupić nieuszkodzony model. Lublinów w Rzeszowie jak na lekarstwo, a te które już znalazłem miały połamane burty i popękane plandeki.
Tak dobrego i wyczekiwanego modelu w serii już dawno chyba nie było. Bez problemu można ściągnąć plandekę, ale niestety sznurowanie zostało odlane wraz z burtami skrzyni. Jak dla mnie skrzynia i plandeka jest zbyt szkląca.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Falcon
User



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 14:57, 27 Lis 2013 Powrót do góry

ale sprytnie (choć nieprawdziwie) zrobili napis "lublin" na masce tamponodrukiem Very Happy Dzięki temu kasta mogła pozostać ta sama co dla serii rosyjskiej.
Ale i tak model klasa! Ciekawe co z wymiarami opon i czy można wykorzystać opony do stara lub jelcza?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Edekyogi
User



Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 597
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:28, 27 Lis 2013 Powrót do góry

No to jeszcze takie fotki Lublina
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Śro 18:28, 27 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Edekyogi
User



Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 597
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:15, 27 Lis 2013 Powrót do góry

Tablice rejestracyjne do przeróbki.
Przednia - jednorzędowa, tylna - dwurzędowa.


[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Śro 19:17, 27 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3522
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:26, 27 Lis 2013 Powrót do góry

digital222 napisał:
Tak dobrego i wyczekiwanego modelu w serii już dawno chyba nie było.


Całkowicie się z Tobą nie zgodzę , model jest totalnie skopany , jedynie kabina jest w miarę prawidłowa , skrzynia ładunkowa nie ma wiele wspólnego z oryginałem , to samo z wymiarami ,podwozie maksymalnie uproszczone , a koła to już kompletna porażka , poniżej porównanie Lublina-51 z KAP-u oraz GAZa-51 z wydania rosyjskiego , pamiętać należy , że to identyczne pojazdy

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem zawiedziony , tak czekałem na ten model


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Edekyogi
User



Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 597
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:35, 27 Lis 2013 Powrót do góry

Dla zabawy w wymiary:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Śro 19:44, 27 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
pietja71
User



Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 51
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 20:04, 27 Lis 2013 Powrót do góry

jat02 napisał:
digital222 napisał:
Tak dobrego i wyczekiwanego modelu w serii już dawno chyba nie było.


Całkowicie się z Tobą nie zgodzę , model jest totalnie skopany , jedynie kabina jest w miarę prawidłowa , skrzynia ładunkowa nie ma wiele wspólnego z oryginałem , to samo z wymiarami ,podwozie maksymalnie uproszczone , a koła to już kompletna porażka , poniżej porównanie Lublina-51 z KAP-u oraz GAZa-51 z wydania rosyjskiego , pamiętać należy , że to identyczne pojazdy



jestem zawiedziony , tak czekałem na ten model


Czy ten radziecki Gaz ,z którym porównujesz Lublina to nie Nash Avtoprom?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
classicline
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice

PostWysłany: Śro 20:38, 27 Lis 2013 Powrót do góry

Tak mi się skojarzyło patrząc na plany, które wrzucił Edekyogi;

czy taką najważniejszą różnicą w wyglądzie kabiny, GAZa 51 i Lublina 51, nie było to, że Lublin miał kanciasty jej tył. Z tego względu, że robili je z drewna???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
digital222
Moderator



Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 958
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 20:39, 27 Lis 2013 Powrót do góry

Porównywanie modelu z serii KAPu z modelem wydanym w Nash Avtoprom trochę jest nie na miejscu, to po prostu nie ta liga. Nasz i tak wygląda dobrze jak na model wydany w tej serii. Nie sprawdzałem jeszcze modelu pod względem wymiarowym, porównam to jutro i zamieszczę na forum, chyba że ktoś zrobi to wcześniej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin