FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Waloryzacje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dziwny Mag
User



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp

PostWysłany: Pon 15:10, 03 Cze 2013 Powrót do góry

(@ Kolekcjoner) To absolutnie przesadziłeś z zabłoceniem filtra, przewodów, kolektora wydechowego(!) i chłodnicy.
Lekkie przetarcia / odbarwienia - tak. Odpryski farby - tak. Delikatne zakurzenie - tak.
Modelarsko wygląda to fajnie, ale jest całkowicie nierealistyczne Wink
A czepiam się, bo potrafisz lepiej Very Happy

Pozdrawiam! Smile
Super

Tu jest przykład silnika używanego, w aucie odstawionym naście albo więcej lat temu "do stodoły", a wcześniej wyraźnie widać, że nikt nie przejmował się wyciekami (żeby silnik tak wyglądał, trzeba było zignorować kończące się uszczelki). Wink
[link widoczny dla zalogowanych]

A to jest przykład normalnie użytkowanego, zadbanego auta
[link widoczny dla zalogowanych]

Tu coś pośredniego, ale też już po długim żywocie Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziwny Mag dnia Pon 15:13, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:24, 03 Cze 2013 Powrót do góry

Dzięki za info, ozywiście nic straconego - poszczególne elementy pokryłem farbką akrylową, także woda i poprawki Smile
Aktualnie czekam na dostawę silniczka elektrycznego który będzie zasilał wentylator Smile

Image
Po zamontowaniu silniczka pasek klinowy z nr.14 nie zda egzaminu, jest zbyt mało elastyczny, a co za tym idzie będzie się ślizgał. Na foto (od prawej) pasek który spełni oczekiwania Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 17:09, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5547
Przeczytał: 111 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pon 17:08, 03 Cze 2013 Powrót do góry

A mnie się takie usyfienie podoba. Oczywiście pod warunkiem, że karoseria i wnętrze będą równie styrane...
Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Pon 17:08, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:11, 03 Cze 2013 Powrót do góry

W sumie to nadwozie pozostawię w nienaruszonym stanie. Silnik właśnie umyty, zrobię ponownie przybrudzenie, lecz w znacznie mniejszym stopniu.
Również wszystkie barwy elementów ekspoatacyjnych będą charakterystyczne dla auta w 1/1.

Image
Kolejne foto na którym widnieje koło pasowe wentylatora chłodnicy cześciowo zmodyfikowane (zamontowana cienka rurka wewnątrz której biegnie metalowa ośka), po lewej przezroczysta żółta rurka posłuży jako łącznik między ośką z koła pasowego do ośki w silniczku.

Image
Silniczek który niebawem do mnie zawita, według rozmiarów nie będzie konieczności piłowania elementów wewnątrz bloku silnika.

Po trudnym zabiegu... Rura wlewowa oleju została zmieniona, teraz jest połączenie z miską olejową, także będzie możliwość dolewki oleju Smile

Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 22:30, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:48, 05 Cze 2013 Powrót do góry

Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy zamontowany:

Image
Image

Film prezentujący pierwszy rozruch silnika tuż po "remoncie" Smile
http://www.youtube.com/watch?v=-hQKxH6RBgk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Śro 18:51, 05 Cze 2013, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
MARCO
User



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3943
Przeczytał: 40 tematów

Pomógł: 80 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 18:58, 05 Cze 2013 Powrót do góry

Wentylator ma za szybkie obroty. Prawie jak śmigłowiec. Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:36, 07 Cze 2013 Powrót do góry

Apropo obrotów silnika wprowadziłem zmiany:

http://youtu.be/HVPWhyUgEKs


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pią 20:16, 14 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
cysior
User



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:03, 08 Cze 2013 Powrót do góry

to co zrobiłeś z brudzeniem wcześniej to mistrzostwo świata, ale faktycznie karoseria też musiałaby być równie zmęczona. Co do wentylatora to chyba jak się powiedziało A to trzeba i B i C czyli musi być słychać silnik i powinien jakiś dymek lecieć z wydechu Wink Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprzewo
User



Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2484
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Sob 15:04, 08 Cze 2013 Powrót do góry

No i oczywiście jeździć tez powinien... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:01, 18 Cze 2013 Powrót do góry

Po wielu testach z elektrycznym silniczkiem napędzającym wentylator chłodnicy oraz licznych regulacjach kół pasowych zamieszczam kolejny - ostatni filmik w trakcie budowy prezentujący pracę silnika M-20 przy napięciu 2.9-3.0V - czyli docelowe przy zasilaniu całego także oświetlenia. Bez odpowiedniej regulacji, poziomu oraz smarowania wcześniej nie było zupełnie możliwości odpalenia silnika przy napięciu 3V - pokazuje to poprzedni filmik przy zasilaniu 4.5V. Very Happy

http://www.youtube.com/watch?v=_HUmX1ZFqvY&feature=youtu.be

Uwaga: moja Warszawa nie szczeka Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Wto 14:03, 18 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 19:36, 23 Lip 2013 Powrót do góry

Ciekawa konstrukcja na bazie Pobiedy, może okaże się dla kogoś inspiracją. Chciałbym coś takiego zobaczyć w wykonaniu kogoś z nas:

[link widoczny dla zalogowanych]
Edekyogi
User



Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 597
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 14:23, 24 Lip 2013 Powrót do góry

Na bazie Pobiedy z AL (nasza Warszawa z KAP) coś takiego zrobiono:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na bazie tej w 1:8 - to trochę drogawo. Odpadły by tylko elementy związane z silnikiem, układem napędowym i zawieszeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Śro 15:00, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:26, 30 Lip 2013 Powrót do góry

Podwozie oraz silnik po licznych zmianach:

Jak to jest zrobione?
silnik: farbka akrylowa, lakier do włosów, kurz, farbka Pactra z imitacją drobnej rdzy.
zawieszenie i płyta podłogowa: szary lakier Motip - mat, farbka akrylowa (imitacja brudu), lakier do włosów + kurz.

Image

Image

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Wto 14:29, 30 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
gulus




Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mazury

PostWysłany: Śro 16:47, 31 Lip 2013 Powrót do góry

Zdjęcia silnika wyglądają jak fotki oryginału. Nie podjąłbym się takiej waloryzacji mojej Warszawy, ale Twoją pracę ogląda się przyjemnie.
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad akumulatorem. Czy w tamtych czasach nie było na nim żadnych napisów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MARCO
User



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3943
Przeczytał: 40 tematów

Pomógł: 80 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 16:50, 31 Lip 2013 Powrót do góry

Na pewno CENTRA


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin