FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Waloryzacje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:07, 07 Sie 2014 Powrót do góry

Na jednym z foto porównanie obu barw DEA vs mój lakierRównież poddałem przeróbce zegary które będą lada dzień podświetlane, krótka fotorelacja.

Otwory pod zegary rozwiercone wiertłami 5 oraz 10 + pilnik
Image

Tylną ściankę obramowania zegara zeszlifowałem do takiego stopnia że wyskoczyła poprzez wypchnięcie. Mocowanie ramki oraz szkiełka na wcisk - nie potrzeba żadnych śrub, Soczewka dociska zegar do kołnierza który zotawiłem rozwiercając na odpowiednią średnicę.
Image

Naklejek opczywiście nie odklejałem bo nie ma takiej potrzeby i nawet nie było by na co naklejać, na kołnierzu ma być ona osadzona nie przyklejona. Więc naklejka pozostała z kremowym papierkiem - przez to cyferblat nie jest aż tak elastyczny i w momencie montarzu można wypoziomować owal.
Image
Image

A tak prezentuje się u góry p;ocześci złożona jeszcze nie kompletna deska rozdzielcza - porównanie z deską od DEA w kolorze bardziej brązu niż bordo.

Image

Kolejny etap to montaż elementów z numeru 80-tego. Jak na razie schnie schowek.

Jak ma być podświetlany cyferblat to jakoś te drukowane wskazówki do mnie nie przemawiają, prędkościomierz ukończony.
Image
Image

Image
Image
Image

Podświetlana deska rozdzielcza (uwaga fotki oszukują, zegary świecą znacznie słabiej) Mr. Green

Image
Image

Na razie przymiarka deski, oczywiście do zamontowania jeszcze pare detali.

Rzutem oka na układ diód.
Image
Image
Image
Image

Stacyjkę już mam prawie za sobą - układ 2 blaszek (minus z minusem): wkładam kluczyk max do stacyjki blaszki się stykają i jest napięcie w tedy odpalany jest dżwięk silnika + wentylator w komorze silnika.

Image

Foto poniżej - kluczyk w stacyjce (napięcie dochodzi).

Image

Szkoda że stacyjka się nie przekręca no ale wszystko nie może być na cacy :-/
Przróbka stacyjki na obrotową jest zbyt ryzykowna i tego się nie podejmuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Czw 12:07, 07 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Cochise
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1277
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pią 9:03, 08 Sie 2014 Powrót do góry

Tak sobie patrzę i myślę.... może to da sie leczyć?.....




Żartowałem idę szukać szczęki....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cochise dnia Pią 9:03, 08 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 9:26, 08 Sie 2014 Powrót do góry

Masakrator! Ok!
zetorski
User



Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1370
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska

PostWysłany: Pią 21:50, 08 Sie 2014 Powrót do góry

Radość sprawia oglądanie kolejnych kroków w budowie Warszawy,
jeśli to możliwe, czwórka na zegarze jest odwrotnie...
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:25, 09 Sie 2014 Powrót do góry

Fajnie że to dostrzegłeś Ok!
Wychodzi na jaw kolejna wpadka DEA :roll:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Sob 9:26, 09 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
marakas
User



Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 430
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:26, 09 Sie 2014 Powrót do góry

Kolejna akcja serwisowa szykuje się dla Dea. Po brakującej kanapie w golfie w KAPIE, teraz cyferblaty do wymiany Smile Zbankrutują jak nic.
Spostrzegawczość za 4 na 6.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:37, 12 Sie 2014 Powrót do góry

Image
Image
Image

Patrząc od strony wnętrza bagażnika:
Image

Apropo numeru 82 czyli półki to zmiany jakie naniosłem dotyczą: polakierowanej od spodu półki lakierem z połyskiem firmy Dupli (dokładnie ten sam którego używałem do malowania deski rozdzielczej), obicia górnej części półki skajką lakierowaną na brąz - zrobiłem to w taki sposób by wyeliminować ten paskudny kąt 90 stopni na podszybiu - ukształtowanie obicia półki to tak zwany hamak Very Happy

Wcześniej dodatkowo podniosłen tylne podszybie na podkładkach plastikowych minimalnie zeszlifowanych przez co po zamontowaniu półki pozbyłem się widocznej szpary pomiędzy półką a szybą. Zaglądając na foto powyżej od strony bagażnika wiązkę przewodów przeprowadziłem przez wycięcie po środku w półce usuwając wcześniej zbędny chwytak przewodów. Z tej strony również nie ma żadnej szczeliny - w tym kierunku nie ingerowałem tylko po prostu mocno dicisnąłem półkę przy skręcaniu i w ten sposób wyeliminowałem tą szczelinę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Śro 14:31, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
kuba96
User



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń

PostWysłany: Wto 14:47, 12 Sie 2014 Powrót do góry

Aj lajkit Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:03, 13 Sie 2014 Powrót do góry

Moja decha zamontowana Smile

Radio i przyciski wywalone - wolę jednak maskownicę aluminiową powlekaną niklem i widoczne piękne logo M20. Mr. Green

Image
Image

Wracając do daszków warto dociąć z niklowanej taśmy takie paski maskujące nie estetyczne łączenia 2 "szkiełek" z ramkami. Ten zabieg zajął mi 2 minuty.

Image
Image
Image
Image
Image

LISTA MODYFIKACJI

Tapicerka:
- Obite eko – skórą dwubarwną wszystkie drzwi + listwy niklowane + polakierowane ramki okien oraz mocowania uchwytu
- Obicie podłogi materiałem grubości 0.5mm oraz ścianek bagażnika (podłoga oklejona drewnianą sklejką o grubości 0.5mm).
- Obita welurową kremową tkaniną podsufitka a także boczki eko skórą w brązie.
- Obita półka podszybia barwioną w kolorze brązu eko - skórą.
- Obicie słupków A.

Detale:
- Niklowane listwy daszków przeciwłonecznych.
- Zeszlifowane wypustki plastikowe w podsufitce, a zarazem zmniejszone mocowania dachu z karoserią.
- Uszczelki (bagażnik, przednie oraz tylne światła pozycyjne).
- Zmodyfikowane tylne mocowanie baku, wmontowany smok na zdejmowanej pokrywie baku)
- Poprawione opony (mat z imitacją zużytego częściowo bieżnika).
- Lusterko od strony kierowcy (w 95% odwzorowane firmy Galmot.
- Wrocławskie tablice rejestracyjne z okresu 1956 – 1976 (napisy wypukłe).
- w 95% odwzorowane koło zapasowe z imitacją ognisk rdzy.
- Obróbka wszystkich śrub krzyżakowych mocujących elementy podwozia, na sześciokątne.
- Zmodyfikowana rura wlewowa oleju wraz z miernikiem poziomu oleju (możliwość kontrolowania poziomu w misce olejowej). Olej samochodowy zastąpiłem farbką akrylową zagęszczoną która z biegiem czasu zasycha co wpływa na niski poziom w misce olejowej. W łatwy sposób można dolać przez rurę wlewową pare kropli wody przez co uzyska się po kontrolowaniu miernikiem prawidłowy poziom.
- Przewody elektryczne – wiązka opleciona nitką (biegnące wzdłóż komory silnika).
- Niklowana maskownica radia.

Lakierowanie:
- Lusterko wsteczne w kolorze szarym.
- Przednia ramka oraz tylna ramka szyby w kolorze szarym.
- Lakierowana na połysk deska rozdzielcza + dodatkowe detale.
- Polakierowane na kolor nadwozia zawiasy wszystkich drzwi.
- Nowy lakier felg – barwa kremowa.
- Płyta podłogowa polakierowana na ciemny, szary mat + imitacja brudu/rdzy.
- Kolorystyka silnika oraz chłodnicy (imitacja drobnych ognisk rdzy wraz z kurzem) oraz domieszka różnych palet farbek akrylowych.

Elektronika:
- Oświetlenie (podsufitka, bagażnik, komora silnika, tablica rejestracyjna, deska rozdzielcza).
- Światła pozycyjne (przód - żarówki, tył diody 3mm).
- Światła drogowe (żarówki 3mm).
- Światło stop (dioda 3mm).
- Oświetlenie bagażnika (dioda SMD).
- Oświetlenie komory silnika (żarówka 4.5V - 3mm)
- Oświetlenie wnętrza auta (podsufitka - didoa SMD).
- Oświetlenie wskażników, zegarów - diody SMD).
- Zmodyfikowane zasilanie (uruchomienie poprzez wsunięcie kluczyka w stacyjce).
- Zainstalowany silniczek elektryczny 2 – 6 V wewnątrz bloku silnika wraz z niezbędnymi do poprawnego funkcjonowania elementami połączonymi z głównym kołem pasowym – zasilanie 3 x AAA.

Mechanika:
- Rozebrane i nasmarowane wszystkie poszczególne resory.
- Zmieniony pasek klinowy – bardziej elastyczny (lepiej przylega do każdego z kół pasowych).

Gadżety:
gaśnica, skrzynka narzędziowa, apteczka, walizka, kanister, mapa samochodowa polski, prospekt M-20, pocztówki Wrocławia, katalog części zamiennych, (wszystko wykonane od podstaw.

Pełna fotogaleria z budowy modelu pod adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Śro 16:19, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 7 razy
Zobacz profil autora
leszo77
User



Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 107
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:13, 01 Wrz 2014 Powrót do góry

Jestem pełen podziwu dla Twojej pracy, powstaje wielkie dzieło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:39, 19 Wrz 2014 Powrót do góry

Maska na swoim miejscu oczywiście było troche zabawy ale bez tragedii.

Image

Maska wypoziomowana:
Image

Zawiasy oraz śruby bez widocznych krzyżaków w kolorze nadwozia.
Image
Image

Tak maska wyglądała przed zabiegiem wypuklenia środkowej części:
Teraz dopiero widzę jaka spora różnica była.

Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pią 18:41, 19 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:50, 19 Wrz 2014 Powrót do góry

Jakiej technologii użyłeś? Mam dwie maski, stać mnie żeby pokombinować w razie czego. Wink
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:28, 19 Wrz 2014 Powrót do góry

Jedyna skuteczna metoda to delikatne ręczne wygięcie środkowej części maski z pomocą kolana Very Happy

Maska niestety jak się dopiero teraz okazało została już w pierwszym numerze wydana z wadą kształtu a nawet nikt o tym nie wiedział że zaczynają się schody z poprawkami po DEA.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pią 20:29, 19 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
kozik
User



Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 188
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GST

PostWysłany: Pią 21:32, 19 Wrz 2014 Powrót do góry

Dzisiaj po dwugodzinnej walce z maską odpuściłem... Nie dałem rady tego jakoś ludzko spasować... Niestety z numeru na numer Warszawa coraz bardziej mnie do siebie zniechęca...

Dopiero teraz, jak kilka większych elementów zaczęliśmy łączyć w jedną całość widać jak bardzo niedokładnie model jest wykonany... Szkoda, bo miało być tak pięknie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kozik dnia Pią 21:32, 19 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:51, 19 Wrz 2014 Powrót do góry

Trzeba przez to przebrnąć Very Happy
Szkoda było by rezygnować przed końcem serii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin