FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Auta, które zawiodły... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
michael123
User



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 477
Przeczytał: 63 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 18:58, 09 Sie 2010 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Można sobie poczytać o autach, które były nadzieją dla koncernu ale nie dały rady


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FAZA
User



Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 16:54, 19 Sie 2010 Powrót do góry

michael123 napisał:
[link widoczny dla zalogowanych]
Można sobie poczytać o autach, które były nadzieją dla koncernu ale nie dały rady

Dziwi mnie w tym zestawieniu obecność Mazdy RX-8, sporo tego jeździ po ulicach jak na samochód tej klasy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Sob 16:55, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Czy New Beetle nie spełnił oczekiwań też dyskusyjne...W końcu jest w ofercie bez przerwy od 12 lat Wink Przez ten czas np Golf zdążył zmienić się z IV na VI Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez QLIG dnia Sob 16:56, 28 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 18:11, 28 Sie 2010 Powrót do góry

No zgadza się, ale przynajmniej w Polsce, a pewnie nie tylko tu, jeździ tego śladowa ilość.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 18:21, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Przecież nawet na wsi można go zobaczyć Exclamation .Ile razy widziałem new beetle'a na wsi Question .Dwa Wink Very Happy (a w zasadzie trzy bo jeden stoi u mnie na półce Cool )


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 18:21, 28 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Sob 18:31, 28 Sie 2010 Powrót do góry

No nie wiem, u mnie w okolicy sporo tego jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 19:24, 28 Sie 2010 Powrót do góry

No wiadomo, ze się zdarza, ale nawet 1 dziennie w mieście, podczas gdy n;. widzę z 50, czy 80 Octavii codziennie, to chyba o czymś świadczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 23:11, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Zawsze uważałem, że budowanie nowoczesnego samochodu w oparciu o kształty oldtimera jest pozbawione sensu. Bo albo się jeździ autem nowszym, albo zabytkowym. Niemcy tęsknią za Kaeferem, który bił wszelkie rekordy sprzedaży, Włosi podobnie w przypadku Fiata 500. Szanuję ich sentyment, ale moim zdaniem New Beetle czy Nuova 500 to jakieś nieporozumienie...


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 23:13, 28 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2604
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Sob 23:32, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Co do Garbusa zgadzam się, stylistycznie może nawiązuje do poprzednika, ale zrywa z jego tradycją - samochodu z silnikiem z tyłu, oraz auta dla ludu. New Beetl był czy jest po prostu za drogi i prócz jako-taką stylistyką nadwozia, nie ma jak konkurować z legendarnym poprzednikiem. Moim zdaniem pojawił się też za wcześnie ( chyba w 1997 czy 1998 roku ).
A nowa 500 - strzał w 10 ! Włosi opracowali nowoczesny samochód, w stylowym i klasycznym opakowaniu. Prócz świetnego wyglądu nadwozia i wnętrza otrzymujemy nowoczesną technologie; silniki chociażby. A wiadomo w dzisiejszych czasach ludzie lubią gadżety, a i 500 ma ich pełno Smile Można go też skonfigurować podobno na 500 000 tysięcy sposobów. To że drogi ... ? Jakoś im to nie wyszło na złe, autko okazało się hitem ... Jeszcze jest Abarth 500 - ale to już inna, dzika historia Very Happy

Kurcze, się rozpisałem ... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 0:05, 29 Sie 2010 Powrót do góry

Nawet Mascott 500 nie jest aż taki drogi. Jest chodliwy i na rynku używane chodzą stosunkowo drogo, ale pamiętam raz widziałem w Warszawie w salonie Fiata, że zaczynał się już od 29000 zł, więc znośnie. A Beetle to dla mnie porażka straszna...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 10:16, 29 Sie 2010 Powrót do góry

Najtańszy kosztuje wg cennika bez żadnych promocji 42tyś, następna wersja już 50tyś,a potem jest jeszcze gorzej, kończy się na 68tyś za jakiegoś diesla, więc tani nie jest na pewno. Wolałbym Mini, chociaż już długo jest na rynku i takiego szału nie robi Kwadratowy.

A garbus? Droższy golf. Nawet piękny nie jest, brakuje mu tej lekkości co poprzednikowi, widać że to kompletnie nie to, chociaż jestem przekonany, że na zachodzie się źle nie sprzedawał.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Nie 10:18, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 10:50, 29 Sie 2010 Powrót do góry

O mamko, to nie wiedziałem. Ja serio widziałem, że było od 29000, ale może to była jakaś promocja na początku? Nie mam pojęcia, ale za ponad 40 za podstawę, to faktycznie kupa kasa jak na takie autko. No cóż, spece od marketingu wiedzą co robią. Widocznie jak ktoś chce takie auto, to i tak kupi, niezależnie, czy 30, czy 40 tys będzie kosztowało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2604
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Nie 10:59, 29 Sie 2010 Powrót do góry

A o jakże już kultowym Mini to nikt nie wspomni ....
Podstawowa wersja Mini Coopera 1.6 122 KM kosztuje 78 800, natomiast wersja Cooper S 1.6 184 KM to już wydatek 105 134 zł !
Za cene 105 kafli można mieć albo nowe Mondeo ( ceny od 74 k ) albo wpakować to w 2, 3 letnie autko na maxa wyposażone.
podstawowy Abarth 500 kosztuje 67 000 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 11:13, 29 Sie 2010 Powrót do góry

No raczej. Poza tym Mini mi się też absolutnie nie podoba. Z tych "REEDYCJI" to jedynie 500.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6134
Przeczytał: 127 tematów

Pomógł: 279 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 11:21, 29 Sie 2010 Powrót do góry

Mnie też podoba się nowy Fiat 500, aczkolwiek cena odstrasza. W każdym razie za 30 kafli mogę kupić Lancie Delte HF Integrale z ostatniej serii produkcyjnej w konfiguracji cywilnej i jeździć samochodem, który faktycznie mi się najbardziej ze wszystkich pojazdów podoba (no może jeszcze oryginalny Polonez 1500, ale to trochę loteria). Wiadomo, że później będzie trzeba w nie doinwestowywać (cudów nie ma), aczkolwiek to nadwozie jest warte grzechu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin