|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2561 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 23:56, 29 Gru 2010 |
|
Chyba nie było jeszcze w tym dziale.. Materiał do wykazania się dla modelarzy
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smigi dnia Śro 23:57, 29 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2730 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 3:02, 30 Gru 2010 |
|
Znane, znane i nawet osobiście macane . W zasadzie to ciężko, aby cokolwiek było bazą do takiej konwersji... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 6:56, 30 Gru 2010 |
|
Pomyślałem na szybko, że bazą mógłby być model Citroëna BX. Jednak tył u Cytryny opada niżej niż w prototypowym Fiacie. Dlatego trzeba byłoby go podwyższyć, przez co tylna szyba i słupki biegłyby bardziej poziomo... |
|
|
|
|
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4203 Przeczytał: 40 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Czw 8:02, 30 Gru 2010 |
|
Do konwersji ciężko, ale model już jest. Kto był na targach to widział |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2561 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Czw 11:17, 30 Gru 2010 |
|
A może coś z Matrą Bagheerą? Niewiem jak z wymiarami 125-tki ale Bagheera ma podobny zadek. Tylko że teraz przednie słupki nie pasują..
EDIT: W sumie wymiary nie różnią się aż tak bardzo:
125p Coupe: 4300/1780/1320 mm
Bagheera: 4010/1737/1220 mm
Po przyjrzeniu się stwierdziłem że jednak proporcje tyłu obu aut nieco się różnią.. Opcją byłby też Citroen CX ale jest nieco za długi. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smigi dnia Czw 11:54, 30 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|