FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Pytanie o Octavie I Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4087
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 19:41, 13 Cze 2012 Powrót do góry

No dlatego ta cena za 20tyś to jakiś śmiech. Kompletnie nie warto i o tym właśnie mówiłem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1313
Moderator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2695
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 19:44, 13 Cze 2012 Powrót do góry

Osobiści, gdybym miał wybierać międzu I z 2004 i droższą II z 2004 w podobnym stanie i o podobnym przebiegu brałbym I. Zwyczajnie II mi się nie podoba, jak i cała reszta nowszych. Ale to rzecz gustu. I wydaje mi się sporo ładniejsza i mniej rozdmuchana.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 21:15, 13 Cze 2012 Powrót do góry

Jak wspomniałeś to kwestia gustu czy 1 czy 2 ale ta cena jest dobijająca, wole 2 czy 3 tys dopłacić niż 2 czy 3 tysiące przepłacić... No ale cóż w kupnie auta używanego nie ma zasad... Czekam na lepsze zdjęcia tej lekko walniętej dwójki... Bo 250 km jechać na darmo to szkoda. A czy ktoś wie jak wygląda sprawa sprawdzania VINU? Czy mogę np podjeść do Skody u mnie i mi sprawdzą? Za ile?
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4087
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 21:41, 13 Cze 2012 Powrót do góry

Nie wiem, czy Ci chodzi o ogólne informacje czy o historię, ogólnie to:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ale takie dokładne rzeczy to na jakichś forach skodziarzy byś musiał czy w serwisie pomogą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1313
Moderator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2695
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 21:43, 13 Cze 2012 Powrót do góry

A najlepiej to kup w granicach 20000 prawdziwą Octavię, a nie zabawkę w tylu tych od 1997 wzwyż Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szjan-64
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2880
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO

PostWysłany: Śro 21:53, 13 Cze 2012 Powrót do góry

Napisz do CZARODZIEJA sprowadzi Ci pięknego Mesia z NL za przyzwoitą kasę i jeździsz z fasonem długie lata .Ja od 19 lat mam trzeciego i wcale nie mysię o zmianie marki i "dupowozu"."Jak jazda to tylko gwiazda" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 13:46, 19 Cze 2012 Powrót do góry

No cóż, dobre auta schodzą na pniu... Wczoraj wieczorem wystawiona, jeszcze wczoraj zaklepałem sobie kolejkę jako drugi do oglądania no ale rano już jej nie było. Droga 20 tys za 2004 rok, ale gość był właścicielem (a nie handlarzem) i zgodził się by na umowie poświadczyć autentyczność przebiegu i bezwypadkowości...

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 13:47, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Gość







PostWysłany: Pon 20:33, 15 Paź 2012 Powrót do góry

Odgrzewam kotleta:)
Po kilkumiesięcznych poszukiwaniach mam nową skarbonkę bez dna i bez serca:). Kupiłem Octavie II z 2008 roku z padniętym motorem, ogólnie ładnie utrzymana ale jednak troszkę już zmęczona, troszkę poprzecierana ale nic groźnego, polerka powinna wystarczyć. Wyposażenie OK chociaż mogła by mieć więcej poduch... Życzcie mi sprawnej naprawy bez zbędnych kosztów i długiej bezawaryjnej jazdy;p
Image
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 4102
Przeczytał: 122 tematy

Pomógł: 86 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pon 20:36, 15 Paź 2012 Powrót do góry

A jaki to motor i cóż mu się stało?
Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 20:41, 15 Paź 2012 Powrót do góry

Słynne 1,9 BXE (niestety słynne z tego że padają i to po niedużych przebiegach rzędu 100-200 tys). Ogólnie silnik jest zatarty, panewki się odwróciły, turbo padło... Troszkę mnie naprawa jeszcze szarpnie.
szjan-64
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2880
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO

PostWysłany: Pon 20:42, 15 Paź 2012 Powrót do góry

szkoda ze kombi ,w wypadku tego modelu traci fason Sad

co jest temu motoru Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 4102
Przeczytał: 122 tematy

Pomógł: 86 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pon 21:01, 15 Paź 2012 Powrót do góry

Turbawka to pryszcz, sam od 150kkm jeżdżę na regenerowanej i ma się całkiem dobrze. Tylko trzeba oczywiście dbać o turbinę.
Gorzej z panewkami, to trochę boli... Mam nadzieję, że cena była odpowiednio niska, żeby doprowadzić furę do sprawności.
Pozdrowienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:03, 15 Paź 2012 Powrót do góry

Motor zatarty, ogólnie diagnoza wstępna jest taka, że turbina zassała olej z silnika spadło smarowanie panewek na wale korbowym co w połączeniu ze złym materiałem panewek doprowadziło do zatarcia silnika. Jest kilka przykładów w necie podobnej awarii... Wszystkiego się dowiemy jak odkręcę silnik itd itd. Wstępnie wymieniam tylko słupek i turbo reszta zostaje.

Mam około 10-12 tyś zapasu na naprawę.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:05, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2521
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieś na końcu świata, Będzinem nazywana ...

PostWysłany: Pon 21:30, 15 Paź 2012 Powrót do góry

W sumie ciekawy biznes - domyślam się że, jeśli dobrze pójdzie to może i nawet uda się Tobie zaoszczędzić kilka groszy Smile

Przy obecnym zaturbinowaniu aut ( Ford Mondeo 1,0 Ecoboost - OMG ! Evil or Very Mad ), z naprawą czyt.regeneracją problemu być nie powinno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 4102
Przeczytał: 122 tematy

Pomógł: 86 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pon 21:40, 15 Paź 2012 Powrót do góry

Już kilka lat temu z regeneracją turbawek nie było problemu - za 1000zł można zrobić. Nowe łożyska, uszczelnienia, sprawdzony wirnik - turbo jak nowe, z taką samą gwarancją.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin