FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 JarekS - Demoludy, Autobusy, Minikolekcje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5545
Przeczytał: 115 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Wto 15:18, 22 Lis 2022 Powrót do góry

Dziś chciałem zaprezentować dwa nowe autobusy w kolekcji. Tradycyjnie, miniaturki po kliknięciu otwierają się w normalnej rozdzielczości.

Pierwszy z nich, to Skoda 706 RTO z kolekcji Modimio. Wreszcie dostaliśmy model masowy (nie liczę FoxToysó-w czy innych żywic) o prawidłowych proporcjach karoserii. Model z serii gazetowej, więc nie jest szczególnie finezyjny, do tego cały plastikowy. Ale jest całkiem niezły, z ładnym podwoziem, w miarę szczegółowym wnętrzem i przede wszystkim, z potencjałem na waloryzacje. Ja w swoim planuję tylko tablice rejestracyjne, a ewentualną większą waloryzację... może kiedyś.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

I w towarzystwie Daffi-ka, którego kiedyś waloryzowałem:

[link widoczny dla zalogowanych]




Drugi autobus, na którego czekałem ponad rok od wpłaty, to Karosa B732 od MK-Model (czeski sklep internetowy z Frydku-Mistku). Po pierwszej Karosie tej firmy - SD11 (prezentowanej wcześniej), miałem mieszane uczucia. Tamten model nie był szczególnie finezyjny, zrobiony na poziomie wczesnych Sovieckich Avtobus-ów. Karosa B732 była dużo droższa, ale też miała być dużo bardziej finezyjna. Ponad rok temu firma zbierała zapisy na B732, po czym złożyła zamówienie na wyprodukowanie modelu w Chinach (podobnie jak SD11). Po ponad roku modele trafiły na rynek, a więc i w moje ręce. Niestety jest on teraz jeszcze droższy niż w przedsprzedaży i to znacznie. Ale podobno firma wcale na nim dużo nie zarabia, bo koszty produkcji były wysokie. Obecnie cena modelu z przesyłką na Allegro to około 700zł, ja za swój egzemplarz w przedsprzedaży dałem nieco ponad 500zł.
Pierwsze wrażenie - bardzo dobre. Model z zewnątrz jest bardzo ładny i rzeczywiście finezyjny - fototrawione wycieraczki, wszystkie lampy i migacze z przezroczystego tworzywa, ładnie pomalowany. Wnętrze też ładnie odwzorowane. Można by powiedzieć, że model jest zbliżony do SSMów, ale są jednak pewne rozczarowania. Po pierwsze - podwozie, ono w zasadzie nie istnieje... Po drugie, znowu mamy gumowe lusterka - może i wyglądają nieźle, ale są bez odbłyśników i w dotyku "pływają". Deska rozdzielcza nie jest w żaden sposób pomalowana, nie ma żadnej kalkomanii - są przetłoczenia plastiku imitujące zegary, ale w modelu za tą cenę, to trochę za mało.
Podobnie jak w SD 11, do modelu dołączona jest książeczka o autobusie ze zdjęciami - z danymi technicznymi i procesem produkcji w fabryce. I jest jeszcze jeden dodatek, którego nie ma na zdjęciach (podobnie jak przy SD11) - czarna szmaciana torba zakupowa z logo MK-Model Smile
Czas na zdjęcia:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


I jeszcze w towarzystwie Karosy SD11, również z MK-Model:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jak na złość, miałem strasznego pecha w związku z tym modelem (B732) - kiedy chowałem model do gabloty po tej sesji zdjęciowej, uderzyłem w niego przypadkowo (przez roztargnienie) innym modelem. W efekcie w Karosie pękła przednia szyba... W pierwszej chwili myślałem, że się zapłaczę - wypadki się zdarzają, ale dlaczego musiał ucierpieć jeden z najdroższych modeli w kolekcji... Jest jednak pewna szansa - po świętach do MK-Model ma dotrzeć druga dostawa modeli Karosa, a wraz z nią, części zamienne. Mają być też przednie szyby, więc jest jakaś szansa na przywrócenie modelowi pierwotnego wyglądu (jak na zdjęciach)... Oby.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Pią 17:33, 26 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
cysiorX
User



Dołączył: 28 Kwi 2021
Posty: 191
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:20, 22 Lis 2022 Powrót do góry

Ależ Ty masz tych ISTów.. Zdecydowanie lepiej prezentują się niż kapy..Wykonanie, kolorki...
Czy Zinc pest nie zżera Ci pomarańczowo kremowej Syrenki? Ja miałem początki w tym modelu..
Z modeli klubowych, które pierwszy raz widzę wszystkie - najbardziej przypadły mi do gustu obie Warszawy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cysiorX dnia Wto 19:21, 22 Lis 2022, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3115
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 73 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Wto 20:59, 22 Lis 2022 Powrót do góry

IST-y naprawdę świetne, ale i tak uwagę przyciąga kolekcja klubowych modeli. Kapitalnie się prezentują. Nie mam żadnego, a każdego z chęcią bym przygarnął.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kędzior
User



Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 998
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oz

PostWysłany: Wto 21:39, 22 Lis 2022 Powrót do góry

Wszystkie są świetne, ale klubowe to prawdziwe perełki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 923
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:14, 23 Lis 2022 Powrót do góry

Karosy na Twoich zdjęciach wyglądają obłędnie. Jak Ty, tak idealnie doświetlasz te zdjęcia Smile
Super koekcja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5545
Przeczytał: 115 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 0:38, 24 Lis 2022 Powrót do góry

Cześć.
Dzięki za komentarze Smile
Co do Syreny - mam 2 sztuki, bo w jednej zgubiła mi się jedna wycieraczka (gablota z modelami ISTów stała wcześniej w mieszkaniu rodziców), więc kupiłem drugą. Ani na jednej ani na drugiej nie zauważyłem śladów Zinc Pest. I oby tak pozostało.

Akurat ze zdjęć nie jestem do końca zadowolony. Mam problem z ostrością i prawdopodobnie ma na to wpływ właśnie słabe światło w miejscu, gdzie modele fotografuję. W tej chwili doświetlam je lampą błyskową, zewnętrzną, z dyfuzorem rozpraszającym światło. Ale jestem w trakcie konstruowania nowego stanowiska do fotografowania, do którego planuję kupić dwa softboxy - to powinno rozwiązać problem światła.

A tymczasem prezentacja dwóch ciężarówek IFA z SSM. Tradycyjnie, miniaturki po kliknięciu otwierają się w normalnej rozdzielczości.

Pierwsza z nich, to wywrotka. W tych kolorach została zrobiona dla sklepu Automodels.cz - w Ritmonexxie była dostępna z szarą skrzynią. I tu mała ciekawostka - ostatnio wkładałem gazetki z Ursusa do składania w skali 1/8 z DeAgostini i w jednej z nich, przypadkowo dostrzegłem właśnie taką IFĘ, w dokładnie tych kolorach. Samochód, którego zdjęcie jest w tej gazetce musiał posłużyć jako pierwowzór modelu.
Sam model jest bardzo ładny i finezyjny. Kiper jest odchylany na 3 strony, podobnie jak w modelu Tatra 815 S3 z SSM/PC. Z tym jednak wyjątkiem, że kiper w IFIe wychyla się tylko nieznacznie. Ale model jest bardzo szczegółowy, włącznie z podwoziem, co zresztą jest standardem w SSM. Od siebie dodałem tylko DDR-owskie tablice rejestracyjne:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Druga IFA, to wojskowa zabudowa i wersja 4x4. Co to za rodzaj zabudowy, nie wiem... Warsztatowa, mieszkalna, szpitalna...? Podpowiedzcie Smile
Mnie się przede wszystkim spodobało to, że jest to wersja 4x4 na dużych balonowych oponach i skrętne koła przedniej osi - sam mechanizm skrętny chodzi bardzo leciutko i precyzyjnie - najfajniej działający mechanizm ze wszystkich modeli, jakie mam (ze skręcanymi kołami). Standard oczywiście SSM, nie ma się tutaj do czego przyczepić...

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

I jeszcze obie IFY razem:

[link widoczny dla zalogowanych]


Mam ochotę na co najmniej jeszcze jedną IFĘ z SSM/PC - skrzyniową 4x4. Zobaczymy, czy finanse puszczą...

Pozdrowienia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Pon 5:20, 29 Maj 2023, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2426
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:13, 24 Lis 2022 Powrót do góry

Bardzo ładne te Twoje IFY 👍
Chociaż jeśli chodzi o wywrotkę to do mnie bardziej przemawia model SSM w innej kolorystyce: kabina niebieska, kipper szary, koła czarne. Po prostu, takie pamiętam z naszych ulic.

A co do tej drugiej, no to sam chciałeś 😉
JarekS napisał:
(.....) Druga IFA, to wojskowa zabudowa i wersja 4x4. Co to za rodzaj zabudowy, nie wiem... Warsztatowa, mieszkalna, szpitalna...? Podpowiedzcie Smile (.....)

LAK-2 to skrót od Leicht Absetzbare Koffer Typ 2 czyli Lekkie Zdejmowane Nadwozie typu 2.
Nadwozie LAK wykonane było z materiału kompozytowego (z włókna szklanego). Opracowane zostało w NRD w połowie lat 70-tych w zakładach zbrojeniowych Pinnow. Miało budowę segmentową i występowało w dwóch wersjach długości. LAK-2 składał się z czterech segmentów a LAK-1 z trzech. Oprócz wersji podstawowych integralnie połączonych z pojazdem, były jeszcze ich odpowiedniki LAK-3 i LAK-4 łączone z pojazdem szybkozłączami. Te wersje mogły być używane samodzielnie stacjonarnie.
Jedynym użytkownikiem nadwozi LAK była Narodowa Armia Ludowa NRD (NVA), która używała ich w połączeniu z pojazdami Robur, W50, L60, URAL 375 D, URAL 4320 i Tatra 815.
Nadwozie LAK-2 występowało w kilkudziesięciu wersjach przeznaczenia i wyposażenia - wszelkich możliwych używanych przez wojsko. Ale to temat na odrębną dyskusję.
Wymiary zewnętrzne LAK-2 to:
Długość : 4300 mm
Szerokość: 2500 mm
Wysokość: 2000 mm
To tyle informacji ogólnych. Gdyby ktoś był zainteresowany szczegółami tej ciekawej zabudowy, proszę o kontakt.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez max dnia Czw 10:20, 24 Lis 2022, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5545
Przeczytał: 115 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 15:33, 24 Lis 2022 Powrót do góry

Dzięki Marku za szczegółowe wyjaśnienia i rozwianie wątpliwości.
Czyli mogło to być cokolwiek Smile

Poniżej jeszcze skan wspomnianego zdjęcia IFY z gazetki Ursusa do składania 1/8, w kolorach jak w moim modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiście jest to auto odrestaurowane Smile Wygląda na to, że skrzynia była niebieska, tylko trochę wyblakła Smile
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Pon 5:22, 29 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2426
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:46, 25 Lis 2022 Powrót do góry

Hmmm, na moje oko to skrzynia (kipper) na zdjęciu jest szara, tyle że ktoś pomalował na niebiesko profile wzmacniające. Podobnie jak podstawę i opaski zbiornika powietrza i widoczny klin pod koło.
Ale na małym lub niewyraźnym zdjęciu szary z niebieskim się zlewa i może wprowadzać w błąd.
Nie chcę Ci tu śmiecić ale jest więcej przykładów w których wyblakłe lub źle oświetlone zdjęcie spowodowało niewłaściwą kolorystykę modelu.
Co nie zmienia faktu, że model IFY W50L jest w sumie bardzo fajny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5545
Przeczytał: 115 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pią 12:39, 25 Lis 2022 Powrót do góry

Może tak być, jak piszesz, bo kiper jest w cieniu i dokładny kolor trudno określić. Aczkolwiek trochę bez sensu wydaje mi się malowanie pod kolor kabiny samego ożebrowania wzmacniającego kiper, choć z drugiej strony, różne dziwactwa się zdarzają w pojazdach odrestaurowanych.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5545
Przeczytał: 115 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Wto 17:24, 06 Gru 2022 Powrót do góry

Dziś chciałem zaprezentować dwa najnowsze nabytki z firmy KADEN - Tatry 815 Terrno1 6x6 - w wersji AGRO oraz skrzyniowej z HDS.
Jak każda Tatra z Kaden, oba modele mają skrętne koła na osi przedniej, pracujące zawieszenie oraz unoszone kabiny. Tatry mają metalowe kabiny i podwozia, natomiast zabudowy są plastikowe lub żywiczne. Tylko pierwsze Tatry z Kadena - wywrotki 8x8 i 6x6 miały kipry metalowe, pozostałe wetsje modeli mają zabudowy z tworzywa.
Jak każda Tatra z Kadena, również te dwa najnowsze nabytki są świetne - poza ruchomymi elementami, mamy finezyjne dodatki, np. osłona komina z blaszki fototrawionej.
Wersja AGRO to Tatra przeznaczona dla rolnictwa, stąd koła "terenowe". Pojazdy te miały wymienne zabudowy specjalistyczne - tu mamy wersję ze zbiornikiem na gnojówkę. W prawdziwych samochodach te zabudowy można było szybko przekładać na inne, do transportu innych produktów czy płodów rolnych. Nie dziwcie się zatem, że ma podwójne lampy z tyłu, właśnie ze względu na te wymienne zabudowy.
Wersja skrzyniowa ma bardzo ładny HDS, choć szkoda, że jest nieruchomy. Dodatkowo do zestawu dołączone są dwie zapory drogowe a w opcji można dokupić dodatkowe takie bloki drogowe.
Standardowo do modeli dołożyłem tablice rejestracyjne.
Jak zawsze, ikonki po kliknięciu otwierają się w normalnej rozdzielczości.

Obie Tatry razem:
[link widoczny dla zalogowanych]



Wersja AGRO:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]



Wersja skrzyniowa:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

A już wkrótce kolejna nowość z Kadena Smile

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Pią 17:44, 26 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3115
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 73 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Wto 20:47, 06 Gru 2022 Powrót do góry

Pięknie zrobione są te Tatry. Gratuluję zakupu Ok! Widzę, że i podwozie zrobione jest świetnie. Coraz bardziej podobają mi się modele Kadena.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zetorski
User



Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1374
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska

PostWysłany: Wto 22:50, 06 Gru 2022 Powrót do góry

fajna kolekcja, gratuluję, umiejętnie pokazujesz te modeliki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5545
Przeczytał: 115 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Wto 23:34, 20 Gru 2022 Powrót do góry

Zeszłotygodniowy atak zimy był mi nie straszny, ponieważ dobrze się do niego przygotowałem:
[link widoczny dla zalogowanych]


W głównej mierze to załuga nowej Tatry z Kaden-u:
[link widoczny dla zalogowanych]


Model jest świetny Smile
Tradycyjnie, jak w każdej Tatrze z Kaden-u mamy "działające" zawieszenie i skrętne koła przedniej osi. Lemiesz nie jest zamontowany na stałe, tylko zawieszony na czołownicy - można go w każdej chwili zdemontować. Poza tym, standardowo mamy uchylaną kabinę. Od siebie dodałem tablce rejestracyjne, reszta jest fabryczna:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Z bliźniaczą Tatrą w wersji "letniej", czyli wywrotką S1 - lemiesz można zamontować również na wywrotkę:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Te modele dają naprawdę kupę frajdy Smile



Trzecia z czterech odzyskanych Prag V3S:
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałem kidyś wszystkie cztery Pragi V3S z Abrex, w sensie w każdej z czterech zabudów, nie licząc wersji kolorystycznych - wywrotkę, skrzyniową z plandeką, gnojowóz i zabudowę socjalną (warsztat, sanitarka). Swego czasu Pragi sprzedałem a teraz znów powracają do kolekcji, za sprawą reedycji Abrex. Wprawdzie pojawiły się modele V3S z SSM, znacznie bardziej finezyjne i poprawniejsze merytorycznie (mosty na zwolnicach zamiast tradycyjnych osi), ale ja mam jakiś sentyment do Abrexa i po prostu te modele mi się podobają. Uważam, że mają fajny klimat, w przeciwieństwie do doskonałych SSMów.
Tak więc, Praga V3S w wersji skrzyniowej z plandeką, w barwach czechosłowackiej armii, prezentuje się następująco:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


I na koniec rodzinne zdjęcie moich "Prażanek":
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Pią 17:52, 26 Maj 2023, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5545
Przeczytał: 115 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Śro 1:55, 21 Gru 2022 Powrót do góry

Ostatnie zakupy serii Legendy Skody:
[link widoczny dla zalogowanych]


Skoda Favorit GLX:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Skoda Favorit 136 LS:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Skoda Felicia Combi GLX:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Skoda Felicia Pickup:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Skoda Felicjia Van plus:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Skoda 1203 Minibus:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Rodzinnie wszystkie Skody 1203 z serii Legendy Skody:
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystkie mojes Skody generacji Favorit / Forman:
[link widoczny dla zalogowanych]


Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Pon 15:31, 29 Maj 2023, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin