|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:36, 21 Sie 2011 |
|
paragraf1973 napisał: |
cysior napisał: |
A ten Fiat na fotach to nie jest przypadkiem jakiś późniejszy osiedlowy tuning? Wszelkie foty MC i Akro z rajdów jakie mam nigdy nie miały takich felg |
MC i Akropolis oczywiście były bazą dla rajdówek ale wersje "cywilne" dostępne w pko itp. za dolary/bony oraz eksportowane na zgniły zachód były upiększane takimi felgami, lusterkami itd., żeby dogodzić wybrednej klienteli. |
aha czyli teraz wszystko jasne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
simon2107
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury
|
Wysłany:
Pon 12:52, 22 Sie 2011 |
|
cysior napisał: |
paragraf1973 napisał: |
cysior napisał: |
A ten Fiat na fotach to nie jest przypadkiem jakiś późniejszy osiedlowy tuning? Wszelkie foty MC i Akro z rajdów jakie mam nigdy nie miały takich felg |
MC i Akropolis oczywiście były bazą dla rajdówek ale wersje "cywilne" dostępne w pko itp. za dolary/bony oraz eksportowane na zgniły zachód były upiększane takimi felgami, lusterkami itd., żeby dogodzić wybrednej klienteli. |
aha czyli teraz wszystko jasne
|
Niezupełnie. Należy też nadmienić, że rajdowe fiaty 125p, przygotowywane w OBRSO do sportu, tak naprawdę nie nazywały się akropolis i monte carlo, a były oznaczane jako Sport. Nazwy te zostały "ukute" na potrzeby reklamowe, dla oznaczenia cywilnych modeli i niejako uhonorowania aut, które odnosiły sukcesy w rajdzie Akropolu czy w Monte Carlo |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez simon2107 dnia Pon 12:53, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
paragraf1973
User
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 283 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany:
Pon 16:37, 22 Sie 2011 |
|
simon2107 napisał: |
Niezupełnie. Należy też nadmienić, że rajdowe fiaty 125p, przygotowywane w OBRSO do sportu, tak naprawdę nie nazywały się akropolis i monte carlo, a były oznaczane jako Sport. Nazwy te zostały "ukute" na potrzeby reklamowe, dla oznaczenia cywilnych modeli i niejako uhonorowania aut, które odnosiły sukcesy w rajdzie Akropolu czy w Monte Carlo |
Oczywiście, że OBRSO nie kupował w Pewex-ie MC ani Akropolisa, żeby go rozkładać na czynniki pierwsze, obspawywać dodatkowo itd.
Chodziło mi o to, że zakupione np. przez Automobilkluby (np. "Rzemieślnik" dysponował sporym funduszem) egzemplarze MC i Akropolis trafiały do sportu (w szczególności wyścigi ale rajdy też) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez paragraf1973 dnia Pon 16:38, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|