Autor |
Wiadomość |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:20, 05 Cze 2013 |
|
Jak już wiadomo (w tytule) będę tu zamieszczał relacje z budowy bramowca Volvo.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 20:33, 15 Lip 2013, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:27, 06 Cze 2013 |
|
Konwersja zakończona, mam nadzieję że sukcesem, proszę o komentarze
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Czw 17:27, 06 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 19:33, 06 Cze 2013 |
|
Fajna konwersja ale ten "pług" trochę za świeży. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 20:47, 06 Cze 2013 |
|
no no... ciekawa konwersja czekam na twoje dalsze ciekawe pomysły , bo fajnie się ogląda . Bomba |
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:12, 06 Cze 2013 |
|
Słusznie, już wpadka poprawiona
Model oczywiście mógłbym bardziej dopieścić (lusterka, wycieraczki). Mam największy sentyment do polskiej motoryzacji, z racji tego że Volvo to skandynawska marka, ten ezgemplarz jest popularny glównie za Oceanem. Także nie czuję by dokonywać w takim stopniu modernizacji tego modelu
Nie mniej jednak również model w miare przyzwoicie prezentuje się wśród klasyków |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Czw 21:12, 06 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:52, 15 Cze 2013 |
|
--- |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 22:33, 23 Wrz 2013, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
tomasz
User
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 298 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ldz
|
Wysłany:
Sob 21:33, 15 Cze 2013 |
|
Model nieźle wyszedł, ale słabym punktem są jego koła. Przy takim naturalnym oświetleniu bardzo uwidacznia się ich "plastikowość".
Ogólnie gratuluję kolejnego fajnego projektu! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
autobusy_prl
User
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 1400 Przeczytał: 66 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:05, 16 Cze 2013 |
|
Fajnie, tylko jedno ale, albo dwie Ale ... tak jak przedmówca - koła bym poprawił i trąbki, są za duże w stosunku do całego modelu, ogólnie jednak duże brawo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:49, 29 Cze 2013 |
|
DEA tak mnie zaskoczyło modelem Star 20 że postanowiłem zabudowę bramowca przenieść z modelu Volvo. Poniżej fotki tuż po montażu. Oczywiście czekają mnie jeszcze drobne prace jak zamontowanie tablicy rejestracyjnej oraz kosmetyczne dopieszczenie Stara |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 22:32, 23 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:32, 23 Wrz 2013 |
|
Zaktualizowane zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2429 Przeczytał: 78 tematów
Pomógł: 269 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:19, 30 Wrz 2013 |
|
kolekcjoner87 napisał: |
DEA tak mnie zaskoczyło modelem Star 20 że postanowiłem zabudowę bramowca przenieść z modelu Volvo. Poniżej fotki tuż po montażu. Oczywiście czekają mnie jeszcze drobne prace jak zamontowanie tablicy rejestracyjnej oraz kosmetyczne dopieszczenie Stara |
Piękne autko . Tylko historycznie nieprawdziwe. Nie było takiej wersji Stara 20... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3522 Przeczytał: 34 tematy
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 18:29, 30 Wrz 2013 |
|
Może i nie było
Ale najważniejsza jest radość z tworzenia czegoś innego
Dobra robota |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Wto 15:54, 01 Paź 2013 |
|
Co do "historyczności" i "było-nie było" to zależy Fabrycznie nowych - nie było. Po czasie mogło być wszystko... - choć też trochę trzeba brać pod uwagę realia epoki / okres użytkowania podwozia i okres powstania czy rozpowszechnienia sie określonego typu zabudowy. Natomiast robiąc takie "ożenki" podwozia i zabudowy warto popatrzeć, na ile w realu takie coś by ze sobą mogło współpracować - tutaj zabudowa wydaje mi sie sporo za ciężka do tak małej cięzarówki.
No ale też to, co napisał Tomek - zależy co kogo bawi i cieszy Modelik sam w sobie wygląda fajnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziwny Mag dnia Wto 15:55, 01 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2429 Przeczytał: 78 tematów
Pomógł: 269 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:34, 01 Paź 2013 |
|
Zabudów bramowych na Starze 20 i jego pochodnych nie montowano fabrycznie. Nie było ich jeszcze długo, długo później. W sterowanej odgórnie gospodarce planowego niedoboru taka wyspecjalizowana wersja nie była potrzebna. Zabudowy bramowe pojawiły się w czasach kiedy nawet najtrwalsze egzemplarze Stara 20 przeniosły się do krainy wiecznych łowów Ale "radość tworzenia" bywa bezcenna |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Wto 22:33, 01 Paź 2013 |
|
Gospodarki niesterowane odgórnie też nie znały w tym czasie takiej zabudowy - więc po co mieszać politykę tam, gdzie była ona bez znaczenia? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|