FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Star C60 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
autobusy_prl
Klubowicz



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 882
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:56, 30 Lip 2013 Powrót do góry

i nie odciąłeś nadlewki z siodła Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mvs
Klubowicz



Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 304
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:09, 31 Lip 2013 Powrót do góry

Teraz jeszcze z trzy dni pracy i naczepa będzie gotowa.... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 700
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:48, 14 Sie 2013 Powrót do góry

jat02 napisał:
obejmy koła zapasowego powinny być dwie


Niezupełnie Wink. Koła zapasowe powinny być dwa, przy czym każde z nich ma po jednej obejmie z zewnętrznej strony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 700
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:07, 14 Sie 2013 Powrót do góry

Henx napisał:
Dziękuję za dodatkowe zdjęcia. Dużo mi pomogły Smile

Widzę, że ten Star z błotnikami jest na ulotce reklamowej i napisane na niej jest nie po polskiemu Smile
A może to było tak, że krajowe nie miały błotników, a przeznaczone na eksport już tak? Podobne rzeczy miały często miejsce przy innych autach to możliwe, że tu też.


Tak było. Model na eksport wyposażany był wyłącznie w kabinę N20, błotniki, chlapacze, małe chromowane kołpaki kół przednich (piast) i inne drobiazgi. Do wersji krajowych wszystkie te "extrasy" wchodziły później i nie wszystkie od razu.
Jeszcze inaczej było ze Starem/Barreiros Diesel ale to nie miejsce na tę historię Wink.
Przeróbka na ciągnik bardzo ładna - gratuluję Very Happy. Drobna uwaga: koła w srebrnym kolorze w oryginale nie występowały. Zwykle były w kolorze ramy lub rzadziej w kolorze kabiny. Trzeci kolor w wersjach krajowych nie był wprowadzany. No i koła zapasowe za kabiną były dwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin