|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Zeppelin
User
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 290 Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:43, 03 Lis 2012 |
|
Sprawa pierwsza :
Udało mi się kupić Rollsa jak w temacie czyli :1912 Rolls-Royce 40/50hp Silver Ghost Double Pullman Limousine by Baker model w skali 1:43 CORGI.
Modelik jest super ale wymaga renowacji i tu niestety zaczęły się schody bo nie wiem jak go rozłożyć na czynniki piersze.
Może ktoś już remontował takie cacko i może podpowiedzieć od czego zcząć by się dało potem złożyć .
Sprawa druga
Tak sobie pomyślałem, że może założyć oddzielny temat tylko z poradami dotyczącymi konkretnych modeli np :
temat główny " Jak to zrobić "
podtemat " CORGI"
potem " rolls royce itd."
Co o tym sądzicie ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2567 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 22:01, 03 Lis 2012 |
|
Chyba ciut za mało byłoby wątków, żeby specjalnie dla nich zakąłdać osobne poforum.
No ale mniejsza..
Porób jakieś foty jego, najlepiej dokładne podwozia, to popatrzymy co da się zrobić
No chyba ze ktoś faktycznie już się w to bawił i pomoże z pamięci |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3943 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Sob 22:07, 03 Lis 2012 |
|
Dokładnie wrzuć foty to coś pomożemy. Co do pod tematów to daj sobie spokój. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
razamanaz
User
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 492 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 22:24, 03 Lis 2012 |
|
Corgi faktycznie jest dość skomplikowany w rozbieraniu. Najpierw trzeba zdjąć z niego dach razem z wkładką okienną (to brązowe) i szybą. Potem wyjąć fotele. Pod nimi są dwa nity. Po roznitowaniu schodzi karoseria i ściana przednia (z kierownicą). Maska trzyma się wtedy już tylko na haczyku z przodu. Dalej już sobie poradzisz. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez razamanaz dnia Sob 22:59, 03 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Zeppelin
User
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 290 Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:33, 03 Lis 2012 |
|
Dzięki za radę razamanaz.
Mam jeszcze jedno pytanie i pewnie nie ostatnie , dach jest klejony czy tylko na wcisk ? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zeppelin dnia Sob 23:33, 03 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
razamanaz
User
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 492 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 23:48, 03 Lis 2012 |
|
Dach i reszta karoserii jest plastikowa i u mnie była lekko klejona. Wystarczyło delikatnie objechać dookoła nożykiem.
PS. Mój model był stary z orginalnej pierwszej produkcji. Ostatnio pojawiły się różne wznowienia, w tym jakaś gazetówka i w tych modelsch może być inaczej. Trzeba to sprawdzić eksperymentalnie. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez razamanaz dnia Sob 23:53, 03 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Zeppelin
User
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 290 Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:43, 04 Lis 2012 |
|
Wszystkim dzieki za pomoc i dobre chęci .
Dach nie był klejony , ale przy wyciąganiu należy zachować szczególną ostrożność , plastykowe nadwozie łatwo pęka i się kruszy . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|