FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wartburg 353 Rallye Trans Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 18:34, 27 Mar 2011 Powrót do góry

Model dłubie już jakiś czas
Jeszcze tylko tylne lampy i kogut ale nie wiem z czego moge go zrobić i tu prosze o porade Smile
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze będe sedana przerabiał na rajdowego do kompltu
buusoola
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4203
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy

PostWysłany: Nie 19:38, 27 Mar 2011 Powrót do góry

Bardzo fajny model, a do tego fajnie zrobiony. Jeżeli chodzi o lampy i koguta to zobacz w ofercie kuchmodel. Powinieneś coś tam znaleźć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
miki rempejcz.
User



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Nie 20:47, 27 Mar 2011 Powrót do góry

Jeśli wolisz po "domowemu" to tu masz poradnik do lamp : http://www.motoshowminatura.fora.pl/wyklady-techniczno-praktyczne,48/jak-zrobic-swiatla-wg-metalla,2275.html Z kogutem będzie gorzej, pokombinuj z diodami. A tak w ogóle to elegancko wydłubałeś tego Wartburga Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3529
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 21:12, 27 Mar 2011 Powrót do góry

ten oryginał Wartburga to taki mix 353 i 1,3 podobnie jak robią w Trabantach , podwozie i silnik VW a maska i atrapa od dwutakta


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
xiedzu
Moderator



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć

PostWysłany: Nie 21:29, 27 Mar 2011 Powrót do góry

jat02 napisał:
ten oryginał Wartburga to taki mix 353 i 1,3 podobnie jak robią w Trabantach , podwozie i silnik VW a maska i atrapa od dwutakta


z małą różnicą - w trabancie zmianę maski i atrapy robi się metodą "wykręć starą - załóż nową"
w wartburgu wchodzi w grę również wymiana błotników bo inny jest podział blach w dwusuwie a inny w wartgolfie...
ale rację masz - sercem lawetki jest post-vw-ejowy 1.3...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3529
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 23:20, 27 Mar 2011 Powrót do góry

jakoś to spasowali , bo błotniki są ewidentnie przerobione i albo dosztukowano do starego błotnika wypusty nadkola od 1,3 albo błotnik od 1,3 przystosowano do migacza od 353 dopasowując maskę i atrapę starego typu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin