FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe Auta PRL-u - seria DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
promens
User



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 824
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:26, 21 Gru 2010 Powrót do góry

szjan-64 napisał:
Dramat Very Happy tak "skopanego" modelu jeszcze nie było Sad


Z żalem mówię, że był. Raczej była - Zastava 750.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 21:44, 21 Gru 2010 Powrót do góry

Nie chodziło mi o to że ten coupe ma z tyłu zarys jak ten 3d i że jest z nim pokrajcowany.Oczywiście czytałem,wasze posty.Szkoda że polonez będzie taki marny.Jestem fanem tej marki jak bym nie mógł,ich odróżnić??
classicline
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice

PostWysłany: Wto 21:47, 21 Gru 2010 Powrót do góry

Młodyfso napisał:
Nie chodziło mi o to że ten coupe ma z tyłu zarys jak ten 3d i że jest z nim pokrajcowany.


więc wyjaśnij o co Ci chodziło....
i co to znaczy pokrajcowany???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 22:29, 21 Gru 2010 Powrót do góry

Zakładając, że przetłoczenie bedzie z tyłu ok, zostanie do poprawienia słupek "B" i długość drzwi. Dla przeciętnego dłubacza który umie polakierować model, nie powinna to być zbyt trudna operacja?

Najprostszy sposób:
1 wypiłować oryginalny słupek, skrócić szybę boczną
2 dorobić nowy słupek z polistyrenu
3 wytrasować nową krawędź drzwi i zaszpachlować starą
4 usunąć klamkę i dorobić nową
5 wstawić nowy słupek

Chyba nie takie trudne, na pewno łatwiejsze, niż robienie coupe z 5D a i tak było trochę tych konwersji Wink
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2732
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 23:19, 21 Gru 2010 Powrót do góry

Tak, ale ja bym się przynajmniej spodziewał, że jak kupuję model, to nie będę musiał go budować od nowa... Co innego domalować sobie jakiś detal, a co innego przerabiać bryłę modelu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 23:42, 21 Gru 2010 Powrót do góry

1313 napisał:
Tak, ale ja bym się przynajmniej spodziewał, że jak kupuję model, to nie będę musiał go budować od nowa... Co innego domalować sobie jakiś detal, a co innego przerabiać bryłę modelu...


Zdecydowanie, tylko jak się nie ma co się lubi...
Straszne jest to że pudełkowa wersja będzie tak samo skopana... I jakoś nie widzę sposobu żeby producenta przymusić do zrobienia tych modeli poprawnie. Ludzie w Dea albo mają gdzieś jakie te modele są albo totalnie nie mają na to wpływu... Ludzie w ixo mają na to wpływ ale na bank mają to gdzieś.
Teraz wyobraźmy sobie, że wszyscy solidarnie nie kupią tego Poloneza, czy to gazetkowego czy pudełkowego... i co? Pomyślą że pewnie mało popularny model którego nikt nie lubił i następny model zrobią równie niechlujnie.

Jedyne co by ich mogło w jakiś sposób przekonać, to konkurencja ze strony któregoś producenta w tej samej tematyce...Wszyscy na nią z utęsknieniem czekamy...
buusoola
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4201
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy

PostWysłany: Śro 8:29, 22 Gru 2010 Powrót do góry

tonyrockyhorror napisał:
1313 napisał:
Tak, ale ja bym się przynajmniej spodziewał, że jak kupuję model, to nie będę musiał go budować od nowa... Co innego domalować sobie jakiś detal, a co innego przerabiać bryłę modelu...


... I jakoś nie widzę sposobu żeby producenta przymusić do zrobienia tych modeli poprawnie. Ludzie w Dea albo mają gdzieś jakie te modele są albo totalnie nie mają na to wpływu... Ludzie w ixo mają na to wpływ ale na bank mają to gdzieś.


Nie do końca tak jest. Zwróć uwagę na pierwszą pabiedę w ist i na drugą (tylna tablica). Zaznaczam, że druga została poprawiona po sugestiach z Rosji. Fakt, że to większy rynek ale próbować można.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 10:13, 22 Gru 2010 Powrót do góry

Pokrajcowany jak by to wytłumaczyć,no więc to znaczy tak jak z psami nie jest ani rodowodowy ani rasowy ani nic taki kundel pokrajcowany jamnik z owczarkiem niemieckim np.A co do modelu to znaczy że jest pomieszany,z Borewiczem przejściówką ,coupe i 3d.A tamto fot. wstawiłem ponieważ chodziło mi o zarys tylny pod szybami inny niż w coupe a bardziej podobny do 3d.Szkoda,że będzie taki zły ten model i ciekaw jestem czy biały czy jednak szary?
kuba96
User



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń

PostWysłany: Śro 10:29, 22 Gru 2010 Powrót do góry

Młodyfso napisał:
Pokrajcowany jak by to wytłumaczyć,no więc to znaczy tak jak z psami nie jest ani rodowodowy ani rasowy ani nic taki kundel pokrajcowany jamnik z owczarkiem niemieckim np.A co do modelu to znaczy że jest pomieszany,z Borewiczem przejściówką ,coupe i 3d.A tamto fot. wstawiłem ponieważ chodziło mi o zarys tylny pod szybami inny niż w coupe a bardziej podobny do 3d.Szkoda,że będzie taki zły ten model i ciekaw jestem czy biały czy jednak szary?


To na przyszłość używaj normalnych wyrazów. A Polonez przejściówka miał właśnie zapożyczony nosek od coupe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
paragraf1973
User



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Śro 11:27, 22 Gru 2010 Powrót do góry

Czy mi się wydaje, że tych "nosków" w przejściówce były dwa rodzaje?
Jeden nazwijmy go "prostopadły do jezdni", a drugi tzw. "aerodynamiczny", pod zbliżonym kątem jak w Caro? Confused Do tego jeszcze były ozdobione w sumie chyba trzema rodzajami logo FSO (1. z borewicza, 2. taki jak w 125p z końca produkcji z okrągłymi zegarami - "mięsisty" 3. "Fantazyjny", z podwójnym zygzakiem.
Proszę o konstruktywną weryfikację moich reminiscencji z młodości. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 12:52, 22 Gru 2010 Powrót do góry

paragraf1973 napisał:
Czy mi się wydaje, że tych "nosków" w przejściówce były dwa rodzaje?
Jeden nazwijmy go "prostopadły do jezdni", a drugi tzw. "aerodynamiczny", pod zbliżonym kątem jak w Caro?


Moim skromnym zdaniem to były: podcięty (z ujemnym skosem) zdaje się, że pierwszy raz użyty właśnie w coupe i trochę późniejszy, prostopadły
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 15:00, 22 Gru 2010 Powrót do góry

coupe po lewej i akwarium po prawej:

Image Image

ze strony:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Śro 15:03, 22 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
metall
User



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1122
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 21:35, 22 Gru 2010 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych] na ebay-u.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Długi
User



Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 601
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk/Londyn

PostWysłany: Śro 22:15, 22 Gru 2010 Powrót do góry

Tutaj widać lepiej Żuka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 22:36, 22 Gru 2010 Powrót do góry

To czekam, aż ktoś kto się zna na żukach oceni co nieco


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin