FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe Auta PRL-u - seria DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Edekyogi
User



Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 597
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:14, 08 Sty 2015 Powrót do góry

Abarth098 napisał:
(...) zawsze kojarzyłem to auto w jakimś ciemnym odcieniu (...)

Bo było zrobionych kilka PF 125p 4x4
Ten ciemny miał poszerzone zarówno tylne jak i przednie nadkola. Ten jedyny zachowany (kość słoniowa) ma poszerzone tylko tylne (czy na modelu to uwzględniono - bo słabo widać?)
A w sumie to była hybryda PF 125o i Łada Niwa

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Czw 23:18, 08 Sty 2015, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
huml
User



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1172
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 23:16, 08 Sty 2015 Powrót do góry

2 kolejne po Polonezie modele które wlały miód na moje kolekcjonerskie serducho. Totalne zaskoczenie . Z ten krok muszę pochwalić Dae Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
660
User



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 184
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lędziny

PostWysłany: Czw 23:22, 08 Sty 2015 Powrót do góry

carman napisał:
Ale garb na masce, to jakaś choroba genetyczna Fiatów 125p w KAPie... Oby mu grilla też nie zrobili jak w pickupie...


Poza tym, biorę! Laughing


Gdyby powiekszyc zdjecie, wyglada na to, ze zastosowali grill zywcem wyjety z wydanego wczesniej 125p MR75 Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 660 dnia Czw 23:24, 08 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mistrz1-43
User



Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 23:58, 08 Sty 2015 Powrót do góry

Wygląda na to,że decydenci/projektanci " są głusi", bo nie "słyszą" podpowiedzi chociażby z takich żródeł jak nasze "czarne forum", że garbu na masce w Polskich Fiatach nie powinno być i do tego jeszcze "są ślepi", bo na zdjęciach,które pewnie studiowali projektując ten model na pewno garbu nie było ... Żeby do tego jeszcze "nie skopali" kąta pochylenia tylnej szyby tak jak w pierwszym kombi PF 125p KAP-u.( Błąd skorygowany dopiero w sanitarce 125p-w numerze specjalnym). Patrząc na zdjęcie mam duże obawy ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2702
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:58, 08 Sty 2015 Powrót do góry

Edekyogi napisał:
Ten jedyny zachowany (kość słoniowa) ma poszerzone tylko tylne (czy na modelu to uwzględniono - bo słabo widać?)
A w sumie to była hybryda PF 125o i Łada Niwa

Patrząc na Sanitarke kombi, ewidentnie na zdjęciu Fiata 4x4 nadkola są poszerzone Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2732
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 0:08, 09 Sty 2015 Powrót do góry

Sanitarka była całkowicie różna od innych Fiatów. I do tego nie miała garba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marakas
User



Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 430
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:38, 09 Sty 2015 Powrót do góry

Garażowy zlepek Nivy z 125 zbytnio mnie nie rajcuje, ale SKODA wygląda bombowo.
Długo oczekiwany przeze mnie model 110R od Abrexa okazał się być porażką i go sobie odpuściłem. Mam nadzieje że czechosłowacka motoryzacja w serii zagości jeszcze niejednokrotnie. Bo jest sporo do nadrobienia przez te kilka lata ukazywania się KAPu z pominięciem Skody.
Caro, 110R , oba wydają się być przyzwoitymi modelikami, ( bo dołujące jest jak pojawia się coś oczekiwanego, ale strasznie skopanego ) tak więc DEA. oby tak dalej...!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3522
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 15:26, 09 Sty 2015 Powrót do góry

carman napisał:
Ale garb na masce, to jakaś choroba genetyczna Fiatów 125p w KAPie... Oby mu grilla też nie zrobili jak w pickupie...
Poza tym, biorę! Laughing


ale przynajmniej są przetłoczenia na dachu , czego nie było w modelu kombi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gorset84
User



Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 612
Przeczytał: 108 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój

PostWysłany: Pią 18:44, 09 Sty 2015 Powrót do góry

1313 napisał:
... Do tego 110R, która ma duże szanse być lepsza od 3 razy droższego Abrexa (na szczęście się wstrzymałem z zakupem Razz)...


Ja też wstrzymywałem się z zakupem jak tylko mogłem Very Happy Tym razem trafiłem z decyzją bo pozostałe Skody musiałem kupić z Abrexu (nie doczekałem się)... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2732
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 19:46, 09 Sty 2015 Powrót do góry

Ja też Smile. Ale nie żałuję. 1000MB kupiłem w Czechach jako pamiątkę, Felicję (z 63) także (wersja ze stacją benzynową). Poza tym mimo wszystko Octavia, Felicja, 1000MB i S110 są bardzo fajne w wykonaniu Abrexu. A 110R już nie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kuba96
User



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń

PostWysłany: Nie 16:16, 11 Sty 2015 Powrót do góry

A ja wrócę jeszcze na chwilę do tematu Caro.
Ktoś chyba narzekał ,że kolor jakiś dziwny, nieodpowiedni i w ogóle zły, a ja tym czasem znalazłem na tablicy.pl Poldka w takim samym kolorze Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mvs
User



Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:22, 11 Sty 2015 Powrót do góry

Kolor Caro prawidłowy ale rzadki i trochę niepasujący do Poloneza,mi ta wersja Poloneza kojarzy się z różnymi odmianami srebrnego (złoty,oliwkowy,zielony) -hitu lat 90-tych.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mvs dnia Nie 16:25, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kuba96
User



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń

PostWysłany: Nie 16:35, 11 Sty 2015 Powrót do góry

Kolor przedstawiony na twoim prospekcie to prawdopodobnie L108- platynowy metalik. Moim zdaniem kolor w którym sylwetka Poloneza jest "najlżejsza".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprzewo
User



Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2495
Przeczytał: 111 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Nie 17:47, 11 Sty 2015 Powrót do góry

mvs napisał:
Kolor Caro prawidłowy ale rzadki i trochę niepasujący do Poloneza,mi ta wersja Poloneza kojarzy się z różnymi odmianami srebrnego (złoty,oliwkowy,zielony) -hitu lat 90-tych.

[link widoczny dla zalogowanych]


Tyle, że modelik z KAP-u jest nieco wcześniejszą wersją. Prezentowany przez Ciebie ma już plastikowy pas podszybia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mvs
User



Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:39, 11 Sty 2015 Powrót do góry

Tak to folder z 1994r,sprawdziłem ogłoszenia 91-94 w tej wersji przeważał kolor bordowy taki jaki ma IST.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin