FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Mój pierwszy samochód Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Czw 23:48, 02 Lut 2017 Powrót do góry

MaSCott napisał:

Qlig - co z Fordem ? :roll:


Ma kilka drobnych usterek, ale strzał w tył dopełnił sprawy. Odszkodowanie wypłacone, auto na sprzedaż jako uszkodzone. Nowe już mam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qbaszon
User



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 51
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 12:34, 08 Lut 2017 Powrót do góry

Mój ojciec ma od nowości Bravę 1.4 12v. Rocznik 98 kupiona w salonie. Generalnie mega kochane auto, jest mało rzeczy do których można się przyczepić. Największą wadą jest silnik 1.4, dużo żłopie, mało elastyczny ale daje radę. Co do rdzy...zaczęła się pojawiać na progach jakieś 3 lata temu, trzeba było wstawiać reperaturki. Kolejna może mniej istotna sprawa to obłażące klamki zewnętrzne i czarne słupki. Trzecie światło stopu często się psuje (zwarcia na skutek nieszczelności) i matowieje, niestety nie ma zamienników. Reasumując, jeśli Brava to tylko 1.6 lub 1.2 80 KM (choć bywa trochę słaby). Części jak na Fiata przystało tanie i dostępne, choć nie tak tanie jak w punto Wink Jeśli masz smykałkę to większość wymian zrobisz sam, bardzo proste auto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Forcca Italia
User



Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 197
Przeczytał: 88 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:28, 08 Lut 2017 Powrót do góry

U mnie w garażu czeka na lepszą pogodę Brava z silnikiem 1.6. Samochód bardzo przyjemny w jeździe, dynamiczny na wysokich obrotach. Pali dużo podczas jazdy po mieście, ale kto by się tym przejmował. Smile Części śmiesznie tanie, ale nie polecam najtańszych kiedy oryginały można mieć w przystępnych cenach. Psuje się głównie zawieszenie i drobnostki. Jeśli komuś przeszkadzają złuszczone klamki to wystarczy wymienić je raz. Tylne światło można kupić oryginalne i zapomnieć o problemie (ok120zł). Największy problem to korozja, głównie progów, podłogi, rantów drzwi i podszybia. Wszystko za sprawą pozapychanych otworów odpływowych. Trzeba to kontrolować, gdy chce się mieć spokój. Polecane silniki to 1.2 1.6 i 1.9JTD.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablo13
User



Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 65
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:28, 09 Lut 2017 Powrót do góry

Raf napisał:
No, to tak - pare porad na szybko Wink

Rzadko się zgadzamy Rafał, tym razem jednak na 100%.
Myślę, że ogromnie pomogłeś wszystkim, a szczególnie młodym i niedoświadczonym pragnącym zakupić stary wózek. Ok! Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
motomariusz
User



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalwaria

PostWysłany: Czw 19:35, 09 Lut 2017 Powrót do góry

mvs napisał:


1.6 8v i 1.6 16v. Pierwszy jest bezkolizyjny i ma mniejszą moc. Jeździłem vectrą z 1.6 16v -zużywa olej,dużo pali i nie lubi prostego gazu-pa za tym
cewki padały.

Mam Astrę G właśnie z 1,6 16v i właśnie takie opinie często słyszę o tych silnikach, jednak co mogę po 10 latach użytkowania stwierdzić, to to, że wiele zależy właśnie od stanu, oraz dbania o samochód. U mnie nie padła żadna cewka, oleju dolewam tyle, że nie dokupuje pomiędzy wymianami, a auto jeździ już 12 rok na prostej instalacji gazowej. O kosztach napraw tego silnika nie jestem w stanie powiedzieć, gdyż nigdy się nie zepsuł, a rozrząd to ok 600 zł. Ogólnie auto dość proste i jeśli ktoś ma jakieś pojęcie, większość usterek usunie sam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 13:26, 14 Mar 2017 Powrót do góry

Moim pierwszym samochodem był VW Passat B6 2.0TDI commonrail 140KM. Całkiem fajny samochód , przestronny i zrywny. Przy 2 tysiącach obrotów potrafił wgnieść w fotel. Prowadzenie komfortowe chociaż większe dziury można było poczuć. Spalanie trzymało się na wyjątkowo niskim poziomie , około 6l/100km.
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin