FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Żuk Łączność - kolor Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Poldi
User



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 435
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:03, 30 Lip 2012 Powrót do góry

No własnie! ciekawe czy atrapa jest oryginalna? wygląda mi na przeszczep, inny odcień lakieru. Kierunki z kolei są już większe, jak w póżniejszych modelach ale nie wiadomo czy i błotniki nie zostały wymienione na nowsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziwny Mag
Moderator



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2098
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp

PostWysłany: Pon 16:51, 30 Lip 2012 Powrót do góry

Zacznijmy od szyby przedniej Very Happy
Cała reszta elementów to pół dnia roboty, żeby zmienic cały przód - albo 2 godziny przy sprawnej ekipie i ściąganiu całości (bo można zdjać z auta pas przedni i błotniki razem, bez rozkręcania na elementy).
Pewna ilośc mogła tez być zbudowana juz na bazie "nowej" Warszawy, czyli po 1964 roku. Ale też niczym nadzwyczajnym w tamtym okresie nie byłoby wymienienie całego obramowania szyby czy przedniej częsci dachu w trakcie remontu; równie dobrze mogły się zdarzyć naprawy powypadkowe.

==================================================
Inne auta z napisem "Łaczność" - na pewno Nysy N59, 501, Żuki w starym i nowym nadwoziu; wszelkie Stary w różnych wersjach, Warszawy...

[link widoczny dla zalogowanych]
Dowód na "Warszawy" Wink 02:32 - a polecam całość.
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
xiedzu
Moderator



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1956
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć

PostWysłany: Pon 21:45, 30 Lip 2012 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xiedzu dnia Pon 21:46, 30 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dziwny Mag
Moderator



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2098
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp

PostWysłany: Wto 0:32, 31 Lip 2012 Powrót do góry

Super Ok!
Gwoli uzupełnienia tylko - 4 pierwsze zdjęcia to jedynie propozycja dla Łączności, cos na kształt oferty, przedstawiona w 2 połowie lat 70. ...(więcej szczegółów nie znam) - były tam także Nysy, Fiaty 126p, 125p - ale większość zaprezentowanych aut zbudowano tylko w jednym ("demonstracyjnym") egzemplarzu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 2820
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 0:35, 31 Lip 2012 Powrót do góry

nie do końca , Stara 28/29 furgon pamiętam z mlodości


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziwny Mag
Moderator



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2098
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp

PostWysłany: Pon 18:09, 06 Sie 2012 Powrót do góry

Star 28/29 furgon - ok - w sumie jeden z najpopularniejszych "dużych" samochodów do wożenia poczty.
Ale na wystawie, z której zdjęcia pokazał Xiędzu, było demonstrowane po kilka wersji prawie każdego produkowanego wtedy Polsce samochodu - i to one są tą większością, która nie znalazła się w produkcji "seryjnej".
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin