Autor |
Wiadomość |
szombierek
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 359 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Śro 16:48, 17 Mar 2010 |
 |
O! Czyli się nie myliłem,że koła są za małe.I jeszcze jedno.W którym miejscu jest wlew paliwa,bo albo go nie ma albo go nie widzę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Śro 16:59, 17 Mar 2010 |
 |
Ja dziś wyskoczyłem z pracy do kiosku, nabyłem sztukę i po rozpakowaniu wpadłem w zachwyt...
cały dzień robiłem brum-brum, meło-meło po biurku
Jest oczywiście parę mankamentów, ale ja czepliwy nie jestem.
Najbardziej się zdziwiłem, gdy wróciłem do domu i postawiłem ją koło Żuka...
Czy to moje złudzenie wywołane obłymi kształtami "suki", ale strasznie mała jakaś względem Żuka....
Co na to fachowcy z suwmiarkami? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3605 Przeczytał: 23 tematy
Pomógł: 71 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 17:11, 17 Mar 2010 |
 |
Nysa ma prawidłowe proporcje , kolor oraz obły kształt i brak okienek , fałszują jej wygląd . Nysa ma mniejsze koła , bo po pierwsze miała 15-tki a Żuk 16-tki , zresztą Żuk ma w modelu koła trochę większe niż powinien . Widać to szczególnie po wycięciu w nadkolach . Nysa ma wreszcie prawidłowe przednie zawieszenie i układ przeniesienia napędu . Generalnie jestem bardzo mile zaskoczony wyglądem całego modelu i jak już ktoś zauważył , pomalowanie uszczelek i listwy na masce dopełnią wyglądu modelu . Jest to faktycznie jeden z najlepiej zrobionych modeli DeA |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2088 Przeczytał: 38 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Śro 18:25, 17 Mar 2010 |
 |
tylko te uszy myszki miki zamiast "łeeee-łoooo" mnie drażnią
w oryginale miałyby 20cm średnicy a w oryginal miały ok. 15 więc o 1/4 są za duże... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1422 Przeczytał: 60 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Śro 19:35, 17 Mar 2010 |
 |
Dla mnie również Nysa jest genialna i co za wykonanie, koledzy coś wspominali o dorabianiu uszczelek i listwie przedniej??, ja tam nie wiem, ale u mnie to już było , zobaczcie sami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i jakże ciekawie prezentuje się ona w mojej kolekcji resortowej
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Śro 20:03, 17 Mar 2010 |
 |
Ta listwa i uszczelki wyszły Ci pięknie i równo, Raflab. Nysa dzięki temu zyskała głębię szczegółów. Gdyby nie te migacze, byłby prawie ideał  |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 20:09, 17 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1133 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Śro 20:11, 17 Mar 2010 |
 |
Taaak. moja nysa też tak ma,ale z życia pamiętam że na radiowozach szczekaczki były odwrócone,przejrzałem kilka zdjęć w necie ina większości właśnie są odwrotnie niż na naszej  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1422 Przeczytał: 60 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Śro 20:58, 17 Mar 2010 |
 |
Masz racje co do szczekaczek, ale takie skierowane do przodu też były montowane, a do tego tak mi się bardziej podoba  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Śro 21:03, 17 Mar 2010 |
 |
A ja tam czekam, aż się wypowie właściciel wszystkich nysek w tym kraju...
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Śro 21:21, 17 Mar 2010 |
 |
Jeszcze jedno;
zwróciliście uwagę na numery blach?
1981- historyczna data i pasująca do "suki" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szombierek
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 359 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Śro 21:30, 17 Mar 2010 |
 |
Też się nad tym zastanawiałem.Nawet mój tata się uśmiechnął jak zobaczył te numery.
Myślę,że to zrobione celowo.Ale kto tam wie z tym Dea  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Śro 21:51, 17 Mar 2010 |
 |
Taką samą rejestrację ma Nysa należąca do warszawskiej grupy pasjonującej się pojazdami i historią MO . DeA i IXO po prostu wzorowały się na tym aucie . |
|
|
|
 |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Śro 21:54, 17 Mar 2010 |
 |
Do ...nosa z takim modelem ,jak mam go przerobić na milicję ?  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2088 Przeczytał: 38 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Śro 22:03, 17 Mar 2010 |
 |
szjan-64 napisał: |
Do ...nosa z takim modelem ,jak mam go przerobić na milicję ?  |
bardziej
a te numery to z zielonej góry są... też ciekawostka  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Śro 22:13, 17 Mar 2010 |
 |
szjan-64 napisał: |
Do ...nosa z takim modelem ,jak mam go przerobić na milicję ?  |
przerób na MO
A tak na poważnie to aż się prosi o R-kę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|