Autor |
Wiadomość |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6445 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 292 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 17:43, 22 Mar 2010 |
 |
Marcin napisał: |
Zastava to całkiem dobra zapowiedź, ale Gaz jest mi obojętny. Ciekawe, że tak szybko zaaktualizowali stronę. |
Szybko Ta strona ma aktualizację raz na miesiąc, a biorąc pod uwagę, że już we środę Tarpan to aż się prosiło napisać co będzie dalej... Chyba wszystkich zaskoczył fakt, że na razie nie ma cywilnej Nysy, obstawanej tak często jako 43 numer... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 18:01, 22 Mar 2010 |
 |
Ech... nie cieszę się z tych zapowiedzi , pasowały by mi 43: Nysa 552 ( towos ) 44: Trabant 601 kombi. |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 19:30, 22 Mar 2010 |
 |
Przyłączam się do chóru chwalącego De Agostini za wydanie Zastavy 750. Wielkie brawa, DeA... Oby tak dalej.  |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 19:33, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 20:13, 22 Mar 2010 |
 |
Zastavka w analogicznym kolorze
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1421 Przeczytał: 56 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Pon 20:27, 22 Mar 2010 |
 |
Zapowiedzi są dla mnie genialne, zarówno zastawka jak i czapajew. Co do Nysy, rozbierając wersje resortową i przyglądając się "tapicerce" boczków wnioskuje że wersja cywilna powinna być w z drzwiami otwieranymi, a nie przesuwanymi, ale zobaczymy co nam DeA zafunduje. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szombierek
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 359 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pon 21:41, 22 Mar 2010 |
 |
Z zastav została już tylko 3 drzwiowa(Mediteran) i można by zamknąc sprawe aut z Jugosławi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4227 Przeczytał: 36 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Wto 8:05, 23 Mar 2010 |
 |
oj Kolego zapomniałeś jeszcze o yugo florida |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 8:46, 23 Mar 2010 |
 |
Oby zapomnieli o nim... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
simon2107
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury
|
Wysłany:
Wto 12:35, 23 Mar 2010 |
 |
Po zapowiedziach widać, że seria sie rozkręca i to w dobra stronę. Jak tak dalej pójdzie to plotka o wysypie fiatów (w tym 127p) po 50-tym numerze może jednak okazać się prawdziwa. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6445 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 292 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 12:42, 23 Mar 2010 |
 |
simon2107 napisał: |
Po zapowiedziach widać, że seria sie rozkręca i to w dobra stronę. Jak tak dalej pójdzie to plotka o wysypie fiatów (w tym 127p) po 50-tym numerze może jednak okazać się prawdziwa. |
Jak dla mnie to prawie pewne z prostej przyczyny: IXO ma te modele już gotowe i wystarczy pozmieniać szczegóły żeby uzyskać wersję P. Zwróć uwagę, że już Zastava 750 to w gruncie rozwinięcie modelu Fiata600D, który ma ta firma w swojej ofercie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szombierek
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 359 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Wto 15:29, 23 Mar 2010 |
 |
buusoola napisał: |
oj Kolego zapomniałeś jeszcze o yugo florida |
No faktycznie, ae ten model to już sam koniec Prl-u. Lata 1988 ( początek produkcji)więc sredno pasuje. To moje zdanie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Śro 6:59, 24 Mar 2010 |
 |
Fakt, przeróbka Fiata 600 Ixo na Zastavę 750 nie była żadnym problemem. Sądzę, że możliwe jest wydanie w KAP-ie Fiata 127p czy 131p, natomiast nie ma co liczyć na modele, które nie były montowanie w RWPG.
Tarpan już odłożony w kiosku, lecz zaczyna brakować miejsca na półce  |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 6:42, 25 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4227 Przeczytał: 36 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Śro 7:53, 24 Mar 2010 |
 |
Panowie mam już Tarpana w rękach i przyznaje, że zrobiony jest bardzo fajnie. Jedyne czego mogę się doczepić to napis na tylnej klapie, który jest płaski jak deska do prasowania ;( |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
digital222
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 963 Przeczytał: 32 tematy
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 8:47, 24 Mar 2010 |
 |
No niestety napisy są płaskie, ale mam wrażenie, że jakość modeli trochę poprawiła się. Nie rozbierałem jeszcze Tarpana, ale w wnętrzu dopatrzyłem się podobnie jak w nysce zarysów zegarów na desce rozdzielczej i zaczepów pasów bezpieczeństwa. Mój tarpan jest w wersji LUX posiada dwie kierownice wciśnięte jedna pod drugą aha i można śmiało ściągnąć plandekę. Przedział transportowy, ścianka działowa i burta od wewnątrz posiada przetłoczenia. Dodatkowo tylna szyba posiada kratkę taką jak w oryginale tylko że pancerną  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez digital222 dnia Śro 9:03, 24 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1133 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Śro 10:09, 24 Mar 2010 |
 |
Tarpan... kolor niestety do d...y. i jeszcze przysyłają z ładunkiem
już po rozładowaniu wygląda tak:
W naturalnym środowisku:
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|