FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe Auta PRL-u - seria DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 20:20, 15 Kwi 2010 Powrót do góry

Nie znasz się.
kurkuma
User



Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 306
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:22, 15 Kwi 2010 Powrót do góry

No i moim zdaniem plandeka przepaskudna we fiacie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kurkuma dnia Czw 20:22, 15 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3602
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 20:24, 15 Kwi 2010 Powrót do góry

ale nie da się ukryć , że w żadnym innym kraju bloku wschodniego a i mało na zachodzie , podstawowa wersja samochodu doczekała się tylu wersji nadwoziowych . Trzeba przyznać to Wartburgom serii 311,312,313 , bez względu na to co o nich myślimy i seria IST podąża tym tropem więc nie narzekajmy , oni mieli przynajmniej wszystko swoje m a my z wyjątkiem Syreny , wszystko obce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
classicline
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice

PostWysłany: Czw 20:40, 15 Kwi 2010 Powrót do góry

Masz rację jat, to trzeba przyznać i NRD-owcom i Czechosłowakom, że mieli naprawdę SWOJĄ motoryzację.
A nasza skończyła się na CWSach i ponoć ciekawym prototypie LUX SPORT.

No i jedynym powojennym polskim modelu, czyli Syrenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 5:56, 16 Kwi 2010 Powrót do góry

Nie jestem wyjątkiem, zaskoczyła mnie Nysa N59, spodziewałem się cywilnej 522. Brawo DeA za model i kolor. W tej Nysie wycieraczki bywały też montowane z góry przedniej szyby, więc nie jest to błąd. Co do pickupa, to model prezentuje się również bardzo dobrze. Kolor właściwy, a co do blach, to był to raczej okres graniczny (między tablicami z lat 1956 - 1976 oraz nowszymi). Dlatego nie jest to dla mnie problem. Najważniejsze, ze czcionka jest do przyjęcia. Wartburg właśnie w takim kolorze wygląda elegancko. Czerwono - kremowy był już sedan, także nic dziwnego, że tym razem DeA zdecydowała się na jednolite malowanie Cool


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 5:57, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Gość







PostWysłany: Pią 7:52, 16 Kwi 2010 Powrót do góry

Aż pomyślałem, że usiądę z wrażenia (kłopot w tym, że siedziałem) DeA i mnie zaskakuje, jednak martwi mnie brak zapowiedzi Nyski 522 cywilnej...


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 7:53, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3602
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 8:49, 16 Kwi 2010 Powrót do góry

co by nie wyszło , zawsze komuś mało , "dobrze , że jest to , ale czekałem , że będzie to" . Jestem ciekaw co musiałoby zrobić DeA , żeby wszyscy byli zadowoleni . Nie widzę takiej możliwości


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 10:07, 16 Kwi 2010 Powrót do góry

jat02 napisał:
co by nie wyszło , zawsze komuś mało , "dobrze , że jest to , ale czekałem , że będzie to" . Jestem ciekaw co musiałoby zrobić DeA , żeby wszyscy byli zadowoleni . Nie widzę takiej możliwości


Jat jestem zadowolony i to bardzo. Mówię jednak, że zmartwiłem się o Nyskę i zaczynam żałować, że nie kupiłem 2-óch.
simon2107
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: Pią 10:14, 16 Kwi 2010 Powrót do góry

Nie masz co się martwić-nic w przyrodzie nie ginie. Ja się cieszę, bo to znaczy, ze zobaczymy babcię n59 w wydaniu specjalnym i normalna wersję 522 w którymś z kolejnych numerów KAPu. A co do dwóch egzemplarzy, to staram się zawsze kupowac polskie autka w dwóch egzemplarzach właśnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marcin
User



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 461
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: Pią 13:31, 16 Kwi 2010 Powrót do góry

Moim zdaniem DeA zwlekając z wydaniem zwykłej Nysy 522 nie robi tego przypadkowo. Wielu ludzi gdyby ukazała się ona np. w 43 numerze może i by jej nie kupiło, kupiwszy wersję milicyjną. A tak gdy emocje po poprzedniej wersji opadną DeA wyda kolejną Nysą i wielu ją kupi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 13:36, 16 Kwi 2010 Powrót do góry

Oczywiście, że to celowa robota. Do dziś daje się jeszcze znaleźć Nysę milicyjną w Empikach. Odczekają, znikną wydania specjalne, ludzie ochłoną i wtedy się pojawi. Obstawiam dopiero po 50 numerze. Poza tym na dobrą sprawę po niezwykle udanej Nysce milicyjnej aż takiej tragedii by nie było, gdyby się nie pojawiła. Chociaż nie ukrywam, że sam bym ją chętnie ujrzał. Najchętniej w kolorze brązowym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 22:57, 16 Kwi 2010 Powrót do góry

Przepraszam, że post pod postem, ale chciałem doradzić jak łatwo będzie można dorobić "gumę" na zderzaku 125p PickUpa MRa. W tych Welly brałem żyletkę i delikatnie zdrapywałem chrom. Efekt fantastyczny! Jak prawdziwa. Pytanie tylko, czy Ist zrobił prawidłowy profil i guma jest odznaczona...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 7:02, 17 Kwi 2010 Powrót do góry

jat02 napisał:
co by nie wyszło , zawsze komuś mało , "dobrze , że jest to , ale czekałem , że będzie to" . Jestem ciekaw co musiałoby zrobić DeA , żeby wszyscy byli zadowoleni . Nie widzę takiej możliwości


Oczywiście, że nigdy DeA nie zadowoli wszystkich, zgadzam się w całej rozciągłości. Trzeba zwrócić uwagę na to, że przed nami jeszcze ponad trzydzieści numerów, a więc szanse na ukazanie się modeli, na które czekamy, są bardzo duże.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 7:03, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
smoku131
User



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 393
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Sob 17:23, 17 Kwi 2010 Powrót do góry

Aż mi się mój wisielczy ostatnio humor nieco poprawił......
Fajnie, że wyjdą te modele, z wszystkich się cieszę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3602
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:21, 19 Kwi 2010 Powrót do góry

W jakimś poście napisano , że koła w Nysie są za małe i jakby kogoś interesowało
1-koła w Żuku odpowiadają prawie rozmiarowi kół "małego" Stara 742 i są o 2,5mm za duże na średnicy , to dużo w tej skali
2-koła w Nysie prawie odpowiadają skali
3-koła w Warszawie i Tarpanie są trochę za duże


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin