Autor |
Wiadomość |
przemek77
Gość
|
Wysłany:
Pon 19:39, 12 Lip 2010 |
 |
Dla szukających natchnienia odnośnie honkera:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 19:59, 12 Lip 2010 |
 |
QLIG napisał: |
Zależy co rozumieć przez słowo "kultowy" Może być kultowym pojazdem terenowym, bo jest jedyną terenówką produkowaną w PRL/RP  |
Pisząc o kultowości Honkera, miałem na myśli wyłącznie okres jego produkcji. Wiem, że projekty tego auta powstały na długo przed upadkiem PRL-u, ale produkcja zaczęła się dopiero w 1988 roku, czyli tuż przed tym wydarzeniem |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 21:00, 12 Lip 2010 |
 |
QLIG napisał: |
Caro to mi się wydaje, że będzie w katalogowym IST prędzej niż w KAP. Teoretycznie do KAP nie pasuje datą produkcji, ale nie pogniewałbym się, gdyby był w serii  |
Już o tym było, ale się przypomnę. Pierwsze prototypy Caro (wtedy jeszcze ta nazwa nie funkcjonowała), pojawiły się już w 1986 roku. Zaś gotowym Polonezem Caro jechałem jako pasażer już w lutym 1988 roku. Zatem Caro jak najbardziej łapie się na PRL, choć seryjna produkcja ruszyła dopiero w 1991 roku. |
|
|
|
 |
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3599 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 70 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 21:16, 12 Lip 2010 |
 |
Na Targach Poznańskich w latach 70-tych na prezentacji FSO był wystawiony Polski Fiat 125p Caro , wyróżniał się całkowicie zmienionym przodem tzn. pas przedni , wzmocnienie czołowe atrapa oraz dwa prostokątne reflektory pochodzące od Wartburga lub Dacii , tego już nie jestem na 100% pewien |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 22:31, 12 Lip 2010 |
 |
Chyba mówisz o 125p LUX. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Pon 22:55, 12 Lip 2010 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten ?  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 23:12, 12 Lip 2010 |
 |
|
|
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 23:20, 12 Lip 2010 |
 |
Ble to fakt, ale rarytas prawdziwy i odpowiednio cenniejszy  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 23:33, 12 Lip 2010 |
 |
No ja nie wiem, czy taki blee. Zupełnie zgrabnie to zrobili. Generalnie LUX charakteryzował się jedynie reflektorami od Wartburga 353, fabrycznymi halogenami przeciwmgielnymi i napisem "LUX" na pasie tylnym. Więcej zmian z tego co mi wiadomo nie było. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 0:43, 13 Lip 2010 |
 |
chodzi właśnie o te światła ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
skorpionman
User
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Falkirk
|
Wysłany:
Wto 8:08, 13 Lip 2010 |
 |
Tao napisał: |
QLIG napisał: |
Zależy co rozumieć przez słowo "kultowy" Może być kultowym pojazdem terenowym, bo jest jedyną terenówką produkowaną w PRL/RP  |
Pisząc o kultowości Honkera, miałem na myśli wyłącznie okres jego produkcji. Wiem, że projekty tego auta powstały na długo przed upadkiem PRL-u, ale produkcja zaczęła się dopiero w 1988 roku, czyli tuż przed tym wydarzeniem |
Kultowy, czy nie: dobrze że jest! Bo nasz jakby nie patrzeć.
Ciekawe jeszcze, jak będzie zrobiony, czy po wizycie listonosza będzie radość, czy nie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Śro 9:27, 14 Lip 2010 |
 |
Mogłem się nie śpieszyć z czajką ale na alledrogo kupiłem ją za 45 zł a z przesyłką 55 ale ta z KAP ma chociaż polskie blachy  |
|
|
|
 |
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3363 Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Śro 9:31, 14 Lip 2010 |
 |
też się pośpieszyłem i kupiłem z Avtolegend - nie wytrzymałem ale spoko jestem zadowolony.
P.S Nowa Tatra dzisiejsza jest super - nie otwierałem jeszcze blistra ale jako model mi się bardzo podoba, |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
artemis
User
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 295 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 10:35, 14 Lip 2010 |
 |
Lucanero napisał: |
też się pośpieszyłem i kupiłem z Avtolegend - nie wytrzymałem ale spoko jestem zadowolony.
P.S Nowa Tatra dzisiejsza jest super - nie otwierałem jeszcze blistra ale jako model mi się bardzo podoba, |
Witam
Tez kupiłem Tatrę 613 i też jeszcze nie wyjałem jej z blisterka, ale trzeba przyznać, że wyglada bardzo ciekawie. Wygląda też na to, iż modele aut kanciastych zawsze są bardziej udane niż obłych, (po prostu łatwiej jest zrobić dobrą bryłe)
Co do 603-1 zastanowię się bo od dawna mam IXO-Classic (wykonanie z 2003 roku znacznie lepsze niż kultowa 603).
pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Śro 10:55, 14 Lip 2010 |
 |
artemis napisał: |
od dawna mam IXO-Classic (wykonanie z 2003 roku znacznie lepsze niż kultowa 603).
pozdrawiam |
Przyznam, że jeszcze nie spotkałem 603-1 z IXO 603 katalogowe znam, ale o starszej nie wiedziałem. Można zdjęcia prosić ? Bo Google też nie znajduje  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|