 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 1:08, 09 Sty 2011 |
 |
Powiedzmy otwarcie - są ludzie na poziomie, są dyskusje na poziomie . I tak być powinno, temat sporny, napięty, ale każdy się szanuje i stara prowadzić dyskusję merytoryczną i wprowadza swoją argumentację. Ochłońmy nieco, apotem sobie popiłujemy... Ja się tylko boję zepsucia modelu przy przeróbce. Tak biegły nie jestem. Zobaczymy, może ktoś na forum szybko opracuje metodę uzdrowienia modelu i zajmie się poprawą hurtową . Zawsze to jakiś grosz, a hurtowo taniej. Np. poprawka i oddanie modelu w stanie "pod lakier". Smookee.....  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 1:25, 09 Sty 2011 |
 |
Najważniejsze, że nie zauważyłem na modelu niczego co sprawiłoby duży kłopot przy poprawkach, także wspólnymi siłami myślę, że wszyscy chętni dadzą radę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
PiotrekP.
User
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 661 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudna Wielka/ Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 14:05, 09 Sty 2011 |
 |
dobra wola i umiejętności nie wystarczą. Trzeba jeszcze mieć narzędzia.
Mnie martwi Barkas. Mocowanie paki do ramy wg. mnie dziwnie wygląda. (ot, jedna śrubka.) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PiotrekP. dnia Nie 15:31, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 16:30, 09 Sty 2011 |
 |
Najtańsze pilniki kosztują coś koło 5-7zł (są do dupy ale do prostej poprawki wystarczą), do tego brzeszczot (ostatnio kupiłem chyba w praktikerze 3szt za 6zł i to niezłej jakości) i wystarczy łatwiej dremelkiem i to znacznie łatwiej, ale jak ktoś nie ma to taka opcja za kilkanaście zł też da radę, tylko trochę ręka będzie boleć  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Nie 22:21, 09 Sty 2011 |
 |
smigi napisał: |
Wierzysz w to? Sądzę że jeśli IXO wypuści to pod swoim szyldem w gablotce to już będą to modele z poprawionych matryc. A dziś do gazetki tłuczą jakieś.. 'prototypowe', byle było... |
Bezdura... Jeszcze się tak nie zdarzyło, żeby kasta w pudełkowym IST była poprawiona w stosunku do kultowych, na dodatek dochodzą dziwne błędy np. na fototrawionych znaczkach fiata 125p i 126p, patrz blog fogarty'ego. |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 22:29, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
 |
Frondax
User
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RKR
|
Wysłany:
Pon 15:08, 10 Sty 2011 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Raf u mnie, pozytywnie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:58, 10 Sty 2011 |
 |
Na kołach od Wołgi oraz na oryginalnych z pomalowanym rantem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Pon 16:59, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 18:20, 10 Sty 2011 |
 |
Pomalowanie ranta jednak sporo daje. Koła w Żuku były w rzeczywistości duże, tylko felgi mniejsze niż w naszym modelu. Efekt więc jest |
|
|
|
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1133 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Pon 18:56, 10 Sty 2011 |
 |
Żeby do smutka pasowały mniejsze koła trzeba by obniżyć zawieszenie,bo w oryginale koło chowa się w nadkolu,a wszystkie mniejsze koła są całe odsłonięte,ale poszedłem za radą Jat-a i przemalowałem felgi,zmniejszając kołpak, i pomalowałem rant .Nie zlikwidowałem otworów (nie mam koncepcji jak to zrobić a mam tylko jednego żuka więc jak coś zepsuję zostanę bez kół. oto efekt
Może ostatnie trzy posty przenieść do "poprawiania kultowych"? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
huml
User
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1264 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Pon 19:23, 10 Sty 2011 |
 |
Cytat: |
Raf u mnie, pozytywnie. |
Szczęściarz, a ja muszę czekać do 26 stycznia  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1290 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Pon 23:55, 10 Sty 2011 |
 |
Tao napisał: |
Pomalowanie ranta jednak sporo daje. Koła w Żuku były w rzeczywistości duże, tylko felgi mniejsze niż w naszym modelu. Efekt więc jest |
DeA poszla po najmniejszej linii oporu i dała chyba te same kółka co w Nysce 59 też wyglądaja tam na za duże, ale jak widac z pomalowanym rantem nie jest źle, razi tez trochę ta szpara na łaczeniu kabiny z paką, ale jeśli w smutku był tam taki sam szew jak w późniejszej wersji to może dało by się to jakoś zamaskować cieniutkim plastikiem? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cochise dnia Wto 0:08, 11 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 0:04, 11 Sty 2011 |
 |
Jat02 pisał chyba, że jak się pakę dobrze dokręci to szczelinka znika i paka się wyrównuje. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Wto 0:04, 11 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Wto 0:05, 11 Sty 2011 |
 |
metall napisał: |
(...)poszedłem za radą Jat-a i przemalowałem felgi,zmniejszając kołpak, i pomalowałem rant .Nie zlikwidowałem otworów (...)
 |
No i ta opcja z dotychczas pokazanych na forum wygląda moim zdaniem najbardziej zbliżenie do oryginału...
Otwory powinny być, choć inne, ledwie zauważalne, jak w Syrence. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziwny Mag dnia Wto 0:06, 11 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
promens
User
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 878 Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:34, 11 Sty 2011 |
 |
metall napisał: |
........ poszedłem za radą Jat-a i przemalowałem felgi,zmniejszając kołpak, i pomalowałem rant ......
|
To najlepszy efekt jaki widziałem. Podziel się tylko proszę, jak zmniejszyłeś kołpaki. Nie oddzielałem kołaków od felg, wiec nie wiem, czy po prostu da sie je spiłowac na mniejszy wymiar i umieścić z powrotem.
Bardzo chciałbym uzyskać ten samrezultat, co Ty.
Z góry dziękuję |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1133 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Wto 9:42, 11 Sty 2011 |
 |
Na istniejącym kołpaku jest zaznaczony ten właściwej wielkości,ma 5mmśrednicy więc przed malowaniem wystarczy go zamaskować. biała farba schodzi bez problemu spirytusem,perfumami lub czymś w tym stylu,i zostaje cała felga chromowana.To wersja prostsza.
Ja dorabiałem kołpaki z blaszki aluminiowej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|