Autor |
Wiadomość |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4201 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Wto 13:30, 15 Lis 2011 |
|
Co to jest to z tyłu?? Matko jaki obleśny model. Aż żal dupę ściska. Dobrze, że włoską gazetówkę bo to jest dno. Ale motylki się domaluje i wykorzysta |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
viki2000
User
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 13:32, 15 Lis 2011 |
|
Nieeeeeeeeee to jest niemozliwe, zeby taki koszmarek byl w rzeczywistosci jak na zdjeciu.
Moim zdaniem to im sie fotoszop rozjechal za bardzo. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:37, 15 Lis 2011 |
|
No nie wiem, fotoszop uciekł jak zobaczył tego Fiata Niestety rzeczywiście on tak wygląda, to przerobiony ten Seat :
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Frondax
User
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RKR
|
Wysłany:
Wto 14:43, 15 Lis 2011 |
|
dpa za długa i bez przetłoczeń ale to już było wiadome, felgi nie pomalowane też widać na stronie, ramka trójkącika jak z czołgu też nie zaskakuje, ot schyłkowy poziom KAPu
kierunki na błotnikach też nie prawidłowe? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Frondax dnia Wto 14:44, 15 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Edekyogi
User
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 597 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 63 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 16:03, 15 Lis 2011 |
|
Wiecie co? Jesteście malkontenci!
Na rynku w tej chwili są dostępne tylko trzy odmiany FIATa-132:
- I serii (z małymi bocznymi oknami - też "montowany" w FSO - Norev;
- II serii po liftingu to ten SEAT i nasz - IXO;
- III serii (Argenta I serii) - Norev.
FIATy I serii widziałem w kolorze bordowym i zielonym, II serii - granatowy, srebrny na motylkach i nasz beżowy oraz III serii - niebieski matalik.
Wygląd żadenego z tych trzech podstawowych modeli nawet nie sugeruje, że to w zasadzie jeden i ten sam samochód. Niezorientowany pomyśli, że są to trzy różne pojazdy. Nawet oba modele Noreva całkowicie między sobą się różnią.
Niestety nie mam teraz pod ręką aparatu ale tak sobie przymierzyłem te trzy modele i muszę stwierdzić, że takie podstawowe wymiary jak rozstaw osi, długość środkowej części nadwozia (z szybami), długość maski czy bagażnika w zasadzie są jednakowe. Te nieszczęsne zwisy tylne też w zasadzie są zbliżone.
Nie jestem nawet do końca przekonany, czy FIAT 132 II serii po liftingu (z tymi nakładkami na drzwiach) miał w ogóle coś wspólneo z FSO. Z racji wieku (skleroza niestety) pamiętam tylko "Polskie" FIATy 132 I serii (z małymi oknami bocznymi) i II serii przed liftingiem (bez nakładek).
Tak więc wybierać w zasadzie nie ma w czym. Jest to co jest. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Wto 16:09, 15 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 20:55, 15 Lis 2011 |
|
a to nie jest norev? Klamki i parę innych detali wydaje się inne
to już na pewno jest Norev Fiat 132 I serii:
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Falcon dnia Wto 20:58, 15 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6172 Przeczytał: 103 tematy
Pomógł: 281 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 20:58, 15 Lis 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest IXO, z którego jest ściągnięty
EDIT: to pierwsze to Grani & Partners przerobione z serii Polizia |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrek_EPKK dnia Wto 20:59, 15 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:07, 15 Lis 2011 |
|
I ten deagostini z wszystkich na rynku wg mnie jest the best: (o ile to nie to samo co niebieski z postu Falcona?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Wto 22:14, 15 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6172 Przeczytał: 103 tematy
Pomógł: 281 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 22:28, 15 Lis 2011 |
|
cysior napisał: |
I ten deagostini z wszystkich na rynku wg mnie jest the best: (o ile to nie to samo co niebieski z postu Falcona?
[link widoczny dla zalogowanych] |
No właśnie to jest to samo, tylko tametgo ktoś przerobił na cywilnego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4201 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Wto 22:47, 15 Lis 2011 |
|
Ja mam takiego cywila. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
speedwayer
User
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 293 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CzęstochowaKatowice
|
Wysłany:
Wto 23:39, 15 Lis 2011 |
|
Haha ! A ja myslalem ze poziom KAPu jest kiepski, ale teraz przegieli na calej linii a niektorzy z Was tak bronili ta serie... Eh juz nie wroca te pierwsze modele (mowa o jakosci) jak Zuk, Skoda czy Wartburg.
Tyleczek niezle im sie wydluzyl, wrecz rozjechal ?! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:43, 15 Lis 2011 |
|
speedwayer napisał: |
Haha ! A ja myslalem ze poziom KAPu jest kiepski, ale teraz przegieli na calej linii a niektorzy z Was tak bronili ta serie... Eh juz nie wroca te pierwsze modele (mowa o jakosci) jak Zuk, Skoda czy Wartburg.
Tyleczek niezle im sie wydluzyl, wrecz rozjechal ?! |
Zobacz fotki Fiata 128 3p w przeciekach, nadzieja na jakość jeszcze nie umarła |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
speedwayer
User
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 293 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CzęstochowaKatowice
|
Wysłany:
Wto 23:59, 15 Lis 2011 |
|
@ up
miejmy nadzieje faktycznie obiecujaco, obiecujaco Ale jedna jaskolka wiosny nie czyni... Jeden model na 5 tragicznych, no w sumie lepsze to niz 10 tragicznych i zadnego dobrego, ale nie rozumiem dlaczego DeA az tak zuboza nam modele. Wina braku rywali? Ludzie naprawde tak chetnie to kupuja jak kiedys? Wiem moze temat nie na czasie, bo juz taki byl, ale ciagle mnie on nurtuje. Zakoncze to slynnym polskim powiedzeniem - nadzieja jest matka glupich, wiec badzmy dalej uparcie glupi i wierzmy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 0:23, 16 Lis 2011 |
|
Odpowiedź jest prosta- czynnik ekonomiczny (maksymalna redukcja kosztów zakupu od dostawcy modeli), aby osiągnąć maksymalny zysk. DeA nie jest instytucją charytatywną i musi zarobić na pokrycie kosztów redakcyjnych. druku, dystrybucji czy "daniny" dla budżetu.
Pozdrawiam-Adam |
|
|
|
|
kuba96
User
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 885 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń
|
Wysłany:
Śro 8:27, 16 Lis 2011 |
|
speedwayer napisał: |
Haha ! A ja myslalem ze poziom KAPu jest kiepski, ale teraz przegieli na calej linii a niektorzy z Was tak bronili ta serie... Eh juz nie wroca te pierwsze modele (mowa o jakosci) jak Zuk, Skoda czy Wartburg.
Tyleczek niezle im sie wydluzyl, wrecz rozjechal ?! |
Żuk dobrym modelem w serii? dobre sobie, poza tym ,że był ładnie złożony to nic w nim ładne nie było ani prawidłowo wykonane...
Całe wnętrze oprócz boczków drzwiowych to totalna fikcja, podwozie też, nawet słupki boczne między oknami miały różną wielkość... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|