 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
//.sehl
User
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 401 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków; tu od lata 2012
|
Wysłany:
Pon 18:27, 20 Sty 2014 |
 |
Bez ośki:
I bez dachu:
Dach się trzyma, trzeba włożyć trochę siy, ale z wyczuciem. U mnie na błotnikach zostały ślady po sklejonych miejscach; na masce został tylko otwór po bolcu:
Na koniec parka - C325 i C330
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez //.sehl dnia Pon 18:29, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
|
 |
autaPRL-u
User
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 736 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź
|
Wysłany:
Pon 18:50, 20 Sty 2014 |
 |
Na zdjęciach Ursus wygląda naprawdę pięknie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2901 Przeczytał: 68 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:55, 20 Sty 2014 |
 |
Wyrzucenie ośki wiele daje, natomiast kabinę zostawię mimo iż tak jak mówiłem, bez niej wyglądałby lepiej  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Pon 18:57, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
PiotrekP.
User
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 660 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudna Wielka/ Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 19:03, 20 Sty 2014 |
 |
No, no no. A jak ogólnie detale? Silnik, tył? Bo czarne to wszystko i słabo widać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
//.sehl
User
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 401 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków; tu od lata 2012
|
Wysłany:
Pon 19:26, 20 Sty 2014 |
 |
Silnik super. Wprawdzie odlany w całości, ale detale są bardzo dobrze widoczne. Drobne pedały i drążki, z tyłu wysięgniki do podpięcia maszyn - wygląda to wszystko naprawdę bardzo dobrze. Zdjęcia próbowałem zrobić, ale nic nie wychodziło właśnie ze względu na kolor i połysk. Teraz tak myślę, że może z lampą błyskową by coś wyszło?
Ogólnie jak na gazetówkę z kiosku i za tą cenę praktycznie rewelacja, kandydat na najlepszy model w serii. Ciekawostka: przy okazji dokładnych oględzin wypatrzyłem na podwoziu zwyczajowe info (nazwa, skala, kraj pochodzenia), ale mikroskopijnych rozmiarów i nadrukowane a nie wytłaczane w plastiku.
Nie oceniam oczywiście poprawności merytorycznej, bo się nie znam Tyle co widzę, że silnik miał kolor szary, koła były kremowe a tłumik powinien być charakterystycznie spłaszczony a nie okrągły. Jeśliby malować przednią belkę na szaro/stalowo, to w modelu jest odwzorowane obciążenie, które powinno zostać czarne patrząc na zdjęcia pierwowzoru. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez //.sehl dnia Pon 19:28, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2852 Przeczytał: 51 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Pon 20:10, 20 Sty 2014 |
 |
Obciążnik w oryginale też powinien być szary |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pon 21:51, 20 Sty 2014 |
 |
To jeszcze dojaśniając kwestie oryginału - fabryka sama nie produkowała kabin, ale można było dwie wersje kabiny "firmowane" przez wytwórcę ciągnika zamówić jako "opcję" i odebrać takiego z fabryki.
Starsza kabina, praktycznie bezpośrednio przejęta z modelu 328 i druga, można powiedzieć, że taka, jak jest w modeliku (minimalnie upraszczając, bo odmian tych kabin było kilka więcej). Jedyne co - dach był zawsze brezentowy - byle na głowę nie padało Wersja z laminatu to późniejsze, rzemieślinicze produkty i usprawnienia.
A modelik faktycznie robi wrażenie! Można spokojnie przyjąć, że znakomicie oddaje wersję nie fabryczną, ale "po ładnych kilku latach pracy"  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Voycik
User
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 169 Przeczytał: 27 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Małopolska Zachodnia
|
Wysłany:
Pon 22:16, 20 Sty 2014 |
 |
Wygląda wspaniale. Demontaż ośki, zachęcił mnie do kupna tego modelu. Ale pochwal się czym zastąpiłeś zdemontowana ośkę... Bo to istotne  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
//.sehl
User
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 401 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków; tu od lata 2012
|
Wysłany:
Pon 23:56, 20 Sty 2014 |
 |
To tak do zdjęcia na szybko zrobiłem - ośka przycięta z obu stron na odpowiednią długość obcinakiem do kabli i drutu (po uprzednim zdjęciu jednego z kół i wyjęciu jej z piast); koła z tymi małymi końcówkami nie wypadają, bo są podklinowane krótkimi szczapkami z zapałki. Jak będę miał więcej czasu, to muszę poszperać za jakimś gwoździkiem czy drucikiem o grubości ośki. Wtedy koła będą się obracać i nie wypadną. Można by też dokleić do tego co już jest kawałki plastiku blokujące wypadanie kół, szczapki stałyby się zbędne a koła by się kręciły.  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez //.sehl dnia Pon 23:58, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5723 Przeczytał: 74 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Wto 0:16, 21 Sty 2014 |
 |
Najprościej zrobić to z gwoździ o odpowiedniej średnicy  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Golfpolo
User
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 1115 Przeczytał: 45 tematów
Pomógł: 141 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:58, 21 Sty 2014 |
 |
Jednak miałem rację co do tej osi.Ona jest tylko wzmacniająca. Bez niej model też może funkcjonować, i co na to cwaniaki typu Voycik, Smigi ,Autobusy prl, którzy nie mają kultury w pisaniu postów o wiedzy nie wspomnę. Innych postów nie czytałem , bo się zdenerwowałem. Gdy wszedłem na forum za kilka dni to już te posty były usunięte.Konsekwencji dla nich nie widzę na razie żadnych za takie posty.Na tym forum nie można mieć odwrotnego zdania bo od razu czołówka tego forum rzuca się głupimi postami na kążdego kto ma inne zdanie .Przykład jak może być kultowy pojazd rumuński, rosyjski który nigdy nie jeżdził w prl a część chce takich pojazdów.Są też fachowcy którzy nie znają marek aut mówię o ostatniej aktualizacji i oni się wypowiadą na forum.
Bez komentarza. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3353 Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 16:07, 21 Sty 2014 |
 |
Faktycznie - model może funkcjonować bez przedniej ośki, jako model traktora bez przednich kół  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Golfpolo
User
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 1115 Przeczytał: 45 tematów
Pomógł: 141 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:10, 21 Sty 2014 |
 |
Chcesz się nim bawić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2901 Przeczytał: 68 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:11, 21 Sty 2014 |
 |
Golfpolo napisał: |
Jednak miałem rację co do tej osi.Ona jest tylko wzmacniająca. |
Czy naprawde nie widzisz tego, że ona nie została przygotowana do usunięcia przez producenta, tylko została usunięta równie dobrze jak z jakiegokolwiek innego modelu, a żeby koła trzymały sie całości trzeba się trochę napracować ?  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kuba96
User
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 886 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń
|
Wysłany:
Wto 16:16, 21 Sty 2014 |
 |
Golfpolo napisał: |
Bez niej model też może funkcjonować, i co na to cwaniaki typu Voycik, Smigi ,Autobusy prl, którzy nie mają kultury w pisaniu postów o wiedzy nie wspomnę.
Bez komentarza. |
Generalnie to nie jest "mój interes", ale moim zdaniem ,to teraz Ty wykazałeś się delikatnym brakiem kultury , przynajmniej ja tak to odebrałem czytając to zdanie.
Cytat: |
Gdy weszłem na forum |
Sam nie jestem może mistrzem ortografii czy gramatyki ale coś takiego to chyba mała przesada.
A żeby nie było, że tylko pouczam, to chciałbym się zapytać posiadaczy C-325 z UH, jaka jest średnica opony i felgi tylnej? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|