FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Amerykańskie krążowniki szos od 50's do 80's (różne skale) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
KLAssurbanipal
User



Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 390
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:47, 12 Lis 2015 Powrót do góry

Mała aktualizacja wygasłych zdjęć - przeniosłem się na Imgur. na dziś Cadillac, Buick, Ford i Dodge w skali 1:43. Następnym razem kolejne marki i zacznę przedstawiać nowe modele, które są aktualnie w drodze, w zbiorowej paczce z Ebaya.



CADILLAC:

Cadillac Eldorado 1967, Neo

Image

Image


Cadillac Eldorado 1976, Premium X

Image

Image


Cadillac Seville 1976, Neo

Image

Image


Cadillac DeVille 1977, Premium X

Image

Image

Image


Cadillac Seville 1978, Del Prado

Image

Image


Cadillac Seville 1980, Premium X

Image

Image


Cadillac Fleetwood Brougham 1980, Neo

Image

Image


Cadillac Eldorado 1983, Neo

Image

Image

Image


BUICK:

Buick Riviera 1970, Neo

Image

Image


Buick Riviera 1971, Truescale

Image

Image


Buick Riviera 1972, Premium X

Image

Image


Buick Electra 1977, Neo

Image

Image

Image


FORD:

Ford Galaxie XL 1969, Neo

Image

Image


Ford Gran Torino Sport 1972, Premium X

Image

Image


Ford Gran Torino 1974, PMA

Image

Image


DODGE:

Dodge Dart Swinger 1973, Neo

Image

Image


Dodge Monaco 1974, PMA

Image

Image


Dodge Charger 1976, Neo

Image

Image


Dodge 600 1984, Neo

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KLAssurbanipal dnia Pią 2:02, 13 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Prezes_XJ
User



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 390
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 15:47, 12 Lis 2015 Powrót do góry

Dodge 600 od Neo tak się wtopił w podstawkę, że wygląda jakby stał na kapciu Wink

Ale modelik fajny, sam się nad nim zastanawiałem, bo mam już Le Barona, a to jego poprzednik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KLAssurbanipal
User



Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 390
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:14, 14 Lis 2015 Powrót do góry

Zgadza się, trzeba uważać z żywicą w cieple. Niestety taki kupiłem. Smile

Wydaje mi się, że poprzednikiem Dodge 600/400, był Aspen, a jeszcze wcześniej Dart, a LeBaron był "bratem" (jak to w koncernie Chryslera, gdzie najpierw Plymouth i Dodge mieli swoje odpowiedniki, a potem także Chrysler).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KLAssurbanipal
User



Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 390
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:57, 19 Lis 2015 Powrót do góry

Ciąg dalszy aktualizacji wygasłych zdjęć - na dziś prezentacja marek Lincoln i Mercury w skali 1:43.


LINCOLN:

Lincoln Continental Town Car 1977, Neo

Image

Image


Lincoln Continental Mark V 1978, Neo

Image

Image

Image


Lincoln Continental Mark V 1979, Premium X

Image

Image


Lincoln Continental Mark VI 1980, Neo

Image

Image


Lincoln Town Car 1986, Neo

Image

Image



MERCURY:

Mercury Cougar XR7 1967, Vitesse

Image

Image


Mercury Marauder 1969, PMA

Image

Image

Image


Mercury Cougar XR7 1971, Neo

Image

Image


Mercury Grand Marquis 1978, Kess

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KLAssurbanipal
User



Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 390
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 2:39, 12 Gru 2015 Powrót do góry

Długo nie było nic nowego. Czas nadrobić zaległosci. Na dziś świetnie wykonany Amerykaniec, jeden z bardziej znanych z lat 50s.

Model w skali 1:43, Neo:

Chevrolet Bel Air Impala 1958

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Finster
User



Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 480
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: Sob 11:23, 12 Gru 2015 Powrót do góry

Patrzę na te Twoje modele i dech mi zapiera;) wspaniała, niedościgniona kolekcja. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne odsłony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KLAssurbanipal
User



Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 390
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:37, 14 Gru 2015 Powrót do góry

Dzięki, cieszę się, że Ci się podoba kolekcja. Wink

Na dziś kolejny model w 1:43, Neo:

Dodge Charger 1973

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2524
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieś na końcu świata, Będzinem nazywana ...

PostWysłany: Pon 19:06, 14 Gru 2015 Powrót do góry

O Impali nie zauważyłem Wink
1958 rok - pierwszy rok podwójnych reflektorów ( dual headlights ) w historii Chebroleta, pierwszy rok modelowy Impali. Tylko dwie wersje nadwozia Sport Coupe i Convertible.
1958 rok, to też rok recesji Eisenhoovera, ogromne straty na rynku ( sprzedaż aut w dół o ok. 31% ), a Chevy i tak zakończył go na I miejscu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Pon 19:06, 14 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 22:25, 14 Gru 2015 Powrót do góry

fajnie popatrzeć Very Happy na profil własnej kolekcji
KLAssurbanipal
User



Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 390
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:19, 22 Gru 2015 Powrót do góry

MaSCott napisał:
O Impali nie zauważyłem Wink
1958 rok - pierwszy rok podwójnych reflektorów ( dual headlights ) w historii Chebroleta, pierwszy rok modelowy Impali. Tylko dwie wersje nadwozia Sport Coupe i Convertible.
1958 rok, to też rok recesji Eisenhoovera, ogromne straty na rynku ( sprzedaż aut w dół o ok. 31% ), a Chevy i tak zakończył go na I miejscu.


Tak, był to pierwszy rocznik Impali, która była wówczas jeszcze ekskluzywną, lepszą wersją Bel Air. Od 1959 zaczęła być niezależnym modelem. Smile

wojtek napisał:
fajnie popatrzeć Very Happy na profil własnej kolekcji


a jak tam u Ciebie postępy w zbieraniu?



Na dziś model kolejny model od Neo z epoki największych skrzydlaków, czyli rocznik '59. Sądziłem, że nie kupię wersji convertible ze względu na błąd Neo - brak emblematu na masce, co w wersji hardtop można uznać za Royal, a nie Custom Royal. Jednak wersja hardtop nadal ma bład - są 'dagmary' jak CR, ale brak emblematu jak R. Niestety jak się okazało listwa na drzwiach z lewej strony lekko odstaje, jednak cena była bardzo przystępna. Wink


Model w skali 1:43, Neo:

Dodge Custom Royal 1959

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smoku131
User



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Wto 22:39, 22 Gru 2015 Powrót do góry

Przepiękne modele! Świetny zbiór. Gratulacje.
A Impala rządzi Very Happy
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2524
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieś na końcu świata, Będzinem nazywana ...

PostWysłany: Śro 20:01, 23 Gru 2015 Powrót do góry

Ze zdjęć, podchodziłem nieco sceptycznie do tego Dogda. Śliczne auto, ale w dziedzinie miniaturek lubię 4 door sedany.
Widziałem na żywo na MTP, w tym roku, kurczę, ładny model ...
Niemniej, dubli robić nie będę mam Polarę '60 Wink

Aczkolwiek, liczę na rozwój i cudowny rocznik '58 ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KLAssurbanipal
User



Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 390
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:50, 28 Gru 2015 Powrót do góry

smoku131 napisał:
Przepiękne modele! Świetny zbiór. Gratulacje.
A Impala rządzi Very Happy
Pozdrawiam


Dzięki. Smile Szkoda, że Neo nie ma w swoim zestawieniu Impali z pozostałych lat.


MaSCott napisał:
Ze zdjęć, podchodziłem nieco sceptycznie do tego Dogda. Śliczne auto, ale w dziedzinie miniaturek lubię 4 door sedany.
Widziałem na żywo na MTP, w tym roku, kurczę, ładny model ...
Niemniej, dubli robić nie będę mam Polarę '60 Wink

Aczkolwiek, liczę na rozwój i cudowny rocznik '58 ...


Też z czasem planuję zakup hardtop. Póki co to dopiero drugi convertible jaki mam od neo (po Dodge 600).
Byłbym bardzo zadowolony z rocznika '58, ale też '57. Oba mają charakterystyczne "zęby" na zderzaku. Póki co żaden producent się tym nie zajął.


Na dziś model z późniejszego okresu. Ma błędnie wykonany grill, przez co ciężko go zaklasyfikować pod któryś rocznik z generacji 1979-84. Jednak tej generacji Riviery nikt inny do tej pory nie wyprodukował, więc dobre i to. Wink

Model w skali 1:43, Neo:

Buick Riviery 1979

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KLAssurbanipal
User



Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 390
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:37, 29 Gru 2015 Powrót do góry

W drodze są kolejne modele od BoS, w skali 1:18:

Cytat:
Imperial Le Baron 4-Door Sedan 1975

Image

[link widoczny dla zalogowanych]

Lincoln Continental Mark V 1978

Image

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KLAssurbanipal
User



Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 390
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 2:00, 30 Gru 2015 Powrót do góry

MaSCott napisał:

Aczkolwiek, liczę na rozwój i cudowny rocznik '58 ...


Przypomniało mi się, że mam rocznik '57 bardzo podobny do '58 z tymi "zębami", jednak w nieco mniejszej skali...


Model w skali 1:64, M2 Machines:

Dodge Custom Royal Lancer 1957

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin