FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Bartek - Japonia w miniaturze. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Cox.P
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 673
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 20:17, 08 Kwi 2023 Powrót do góry

Super. A dziś na ulicy spotkałem RX-8.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bartek.
User



Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 848
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 149 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Nie 21:30, 09 Kwi 2023 Powrót do góry

Cox.P, RX-8 również czeka na swoją kolej... Smile

Pod te święta i z okazji mojego 700-nego posta postanowiłem zaprezentować dwie hardkorowe wersje Skyline'a GT-R, które posiadam w swoich zbiorach. A mowa oczywiście o firmie Nismo.

Pierwszy z nich to absolutny rodzynek, niezwykle rzadki i zaawansowany technicznie. Mowa o Nismo 400R stworzonego na bazie BCNR33, którego nie dotyczyła ''dżentelmeńska'' umowa o nie przekraczaniu mocy 280KM, gdyż Nismo to firma tworząca auta do wyścigów i sportu.
Auto dostało wszystko co najlepsze : pojemność silnika powiększona z 2.6 do 2.8, wiele elementów (wał korbowy, tłoki) jest kutych, tytanowy układ wydechowy, karbonowy wał napędowy itd. To wszystko stoi na kultowych już felgach Nismo LM-GT1.
Auto w 1996 roku przyspieszało 0-100 w 4s i miało licznik wyskalowany do 320 km/h (w Japonii obowiązywało wtedy maksymalnie 180). Łącznie powstało jedynie 40 kilka sztuk.

Drugim modelem jest najniższa wersja Nismo dla generacji BNR34, czyli S-Tune w odmianie Sport Resetting. Modyfikacje obejmowały maksymalne wykorzystanie potencjału silnika RB26DETT. Zmodyfikowano przede wszystkim ECU, aparat zapłonowym, świece, sprzęgło, przestrojone zawieszenie, hamulce itd. Auto jest wyposażone w standardowy bodykit Nismo wraz z kołami Nismo LM-GT4.

Oba modele to Kyosho. 400R to dość nowy wypust z żywicy. Jest dość lekki, natomiast bardzo dobrze wykonany. Wszystko jest na swoim miejscu.
S-Tune to stary dobry wypust z otwieraną maską i pięknym silnikiem RB26DETT. Detale jak siatki w zderzaku, kalkomanie czy perłowy, biały lakier robią wrażenie. Teraz należy polować na Z-Tune...

64. Nismo 400R BCNR33 - Kyosho.
1996-1997.
2.8 (RBX-GT2) DOHC Twin Turbo R6 400KM/470Nm.
AR1 Super Clear Red ll

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

65. Nismo Skyline GT-R S-Tune Sport Resetting BNR34 - Kyosho.
2002.
2.6 (RB26DETT) DOHC Twin Turbo R6 350KM/?Nm.
QX1 Pearl White.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec detale 400R & S-Tune :

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bartek. dnia Nie 21:45, 09 Kwi 2023, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2357
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:08, 09 Kwi 2023 Powrót do góry

Bajka! Super foto. Gratulacje!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprzewo
User



Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2564
Przeczytał: 64 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Nie 22:42, 09 Kwi 2023 Powrót do góry

Piękności Super


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3282
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 76 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Pon 9:55, 10 Kwi 2023 Powrót do góry

Kapitalne zdjęcia, a i modele rewelacyjne. Ok! Przyjemnie się ogląda takie prezentacje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zetorski
User



Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1400
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska

PostWysłany: Pon 21:29, 10 Kwi 2023 Powrót do góry

Ok! Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3553
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 82 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Wto 15:08, 11 Kwi 2023 Powrót do góry

Starsze wydania Kyosho z otwieranymi elementami zawsze były ekstra.
Gratuluję Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bartek.
User



Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 848
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 149 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Pią 14:46, 07 Lip 2023 Powrót do góry

No i znowu zrobiła się dłuższa przerwa. W prawdzie nie tak długa jak poprzednio, ale obiecałem sobie, że tak się nie stanie. Smile

Czas trochę nadrobić, dlatego wrzucę modele już dawno temu ''obcykane'' i czekające na wrzutkę na forum. Smile

Dziś na tapecie Subaru i dwie generacje kultowej Imprezy.

Pierwsza z nich to ostatnie wcielenie drugiej generacji, tj. ''Hawkeye''.
Tego auta nikomu nie trzeba przedstawiać. Kultowa sylwetka z wlotem na masce, ogromnym spojlerem, złotymi felgami i niebieskim wnętrzem robi robotę. Mój egzemplarz od AutoArt nie jest niestety niebieski a biały, jednakże wygląda niezwykle elegancko. Jak na AutoArt przestało, model jest genialny. Smile

Druga pozycja to trzecia generacja w wersji S206 (w tym przypadku). Jest to odskocznia od rajdowego charakteru STi na rzecz torów wyścigowych. Auto jest odelżone, ma ogromne skrzydło i sporo karbonowych dodatków. Moja wersja to konkretnie S206 NBR Challenge Package stworzona na cześć zwycięstwa w 24h długodystansowym wyścigu na Nurburgringu w 2011 roku. Wyposażony został w dodatkowe elementy z karbonu, specjalne 19 calowe felgi BBS, specjalne emblematy itd.
Model stworzyło Ebbro - jest świetnie wykonany! Smile

Część druga Subaru już niedługo. Smile

66. Subaru Impreza WRX STi GD - AutoArt.
2005-2007.
2.0 (EJ20T) DOHC Turbo B4 280KM/422Nm.
51E Aspen White.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

67. Subaru Impreza WRX STi S206 NBR Challenge Package GE - Ebbro.
2011.
2.0 (EJ20T) DOHC Turbo B4 320KM/431Nm.
C7P Lightning Red.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3282
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 76 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Sob 21:03, 08 Lip 2023 Powrót do góry

Obydwa świetne i obydwa mi się podobają. Co prawda wolałbym Subaru Imprezę oglądać w niebieskim lakierze, ale i tak wygląda świetnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 994
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:53, 30 Lip 2023 Powrót do góry

Co prawda bliższe mojemu sercu są wcześniejsze wersje, to nie można im wiele zarzucić. Same modele super wykonane. Mnogość detali i ich dokładność jest bardzo wysoka. Szczególnie wydechy mi się podobają, wyglądają jak prawdziwe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin