FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Mini-kolekcje i pojedyncze modele Lucanera Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ptica
User



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 634
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 22:12, 22 Paź 2019 Powrót do góry

Dodge Challenger Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1943
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 22:36, 22 Paź 2019 Powrót do góry

Ciekawe czy jakbyś zderzył tego Challengera z koparką, to też zamieniłby się w białe Camaro? Very Happy

Muscle cary zawsze świetnie się prezentują.. Uwielbiam Challengera, zaraz obok Cudy mój ulubiony mięśniak Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2436
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:22, 29 Paź 2019 Powrót do góry

Po amerykańskiej prostocie trochę czas na trochę włoskiej finezji.
Właściwie zamknąłem moja mini-kolekcję otwieranych Kyosho.
To Enzo nie różni się niczym od zwykłego oprócz karbonowego dachu, ale sie nie oparłem.

2002 Ferrari Enzo Carbon Roof Kyosho:

Image

Image

Dla takich widoków warto!

Image

Kusi mnie jeszcze jedno Enzo - test car, ale też nie różni się wiele od reszty.

Drugi model – długo poszukiwany różni się od swojego brata już bardziej – to zwykła wersja F40 w odróżnieniu od lightweight. Tu oprócz felg mamy inne klosze świateł, element na szybach i zmiany w silniku.

1987 Ferrari F40 Red Kyosho:

Image

Image

Image

Na koniec wszystkie moje F40 – dwa Kyosho, HWE i stara dobra Herpa, którą cały czas lubię.

Image

Image

Do zobaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1943
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 20:30, 29 Paź 2019 Powrót do góry

zbiorowe fotki wyglądają świetnie! Piękne F40, a Herpa nadal wygląda fenomenalnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
huml
User



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 615
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Wto 22:03, 29 Paź 2019 Powrót do góry

Cudowne te F 40 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ptica
User



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 634
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 19:42, 30 Paź 2019 Powrót do góry

Na bogato Shocked Shocked Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2436
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:57, 02 Lis 2019 Powrót do góry

Nadrabiam zaległości, obiecałem sobie, że to co kupiłem w tym roku to zaprezentuję w tym roku. Zobaczymy czy mi się uda, bo parę rzeczy jeszcze mam w planach.

Odkąd zobaczyłem kolekcję JarkaS w temacie VW T zachciałem coś mieć. W końcu się trafiło – na razie T1.

VW T1 Bus Samba Minichamps:

Image

Image

Image

Image

Miałem ograniczyć się do Minichamps, ale pokusa była zbyt duża. Napis Martini też za duży, ale całość piękna.

VW T1 Bus “Martini” Schuco:

Image

Image

Image

W części drugiej będzie T3 Smile
Do zobaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 4101
Przeczytał: 120 tematów

Pomógł: 86 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 14:03, 03 Lis 2019 Powrót do góry

Cieszę się, że moja kolekcja też inspiruje.
Ale Sambę T1 z PMA zamień na Schuco/Premium CLassixxs (modele niemal identyczne, różniące się tylko tylną rogową szybką) - są dużo lepsze od PMA (wycieraczki, migacze, osadzenie szyb, podwozie)... Schuco/PC jest naprawdę świetny, PMA się nie umywa... Śmiem twierdzić, że różnica zbliżona do różnicy między KAP a IST.
Pozdrowienia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Nie 14:38, 03 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2436
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 20:12, 07 Lis 2019 Powrót do góry

Część druga VW. Ciągle inspiracja od JarekS Smile
Jakoś mi umknęła wersja T2 – wpadły tylko T3-ki.
Kontynuuję Minichampsa.

1979 VW T3 Kastenwagen Alpinweiss Minichamps:

Image

Image

Image

Image

W drugiej odsłonie jednak odchodzę od PMA, bo zawsze chciałem mieć wersję Porsche. No i się udało.

1983 VW T3 Porsche B32 Premium ClasiXXs:

Image

Image

Image

Image

Premium Clasixxs jest o wiele fajniejsze, delikatniejsze i lepiej wykonane. Idę szukać jakiegoś T2, marzy mi się filmowa furgonetka z Powrotu do Przyszłości (ta w której terroryści ścigali DeLoreana) i mam nadzieję, że np. Greenlight to wyda.
Do zobaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 4101
Przeczytał: 120 tematów

Pomógł: 86 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 21:14, 07 Lis 2019 Powrót do góry

Pozwolę się nie zgodzić Smile
Patrząc na wszystkie modele T3 od Minichamps i sporo od Premium Classixxs, to jednak uważam, że Minichamps są lepsze od PC.
Akurat w Twoim przypadku to porównanie nie jest aż tak korzystne dla PMA, bo model PC nie do końca jest reprezentatywny...
Porównując np. blaszaka Minichamps z blaszakiem od Premium Classixxs, to ja uważam tak:
- PC ma wprawdzie wycieraczki fototrawione a Minichamps plastikowe, ale to właśnie te plastikowe w PMA dużo lepiej odwzorowują wycieraczki w prawdziwym T3 - mimo, że plastikowe, są bardzo delikatne. Te fototrawione w PC mają się nijak do rzeczywistości.
- fotele kierowcy/pasażera są dużo ładniejsze w PMA, z zagłówkami "ażurowymi" - też znacznie bardziej przypominają prawdziwe, niż to co wsadzili do PC.
- Podwozia to dwie różne bajki - PMA ma ładnie odwzorowane, PC prawtycznie tego podwozia nie ma...
- lusterka - ładniejsze i delikatniejsze w PMA.
- pas przedni (z lampami) - lepiej odwzorowany w PMA - w PC światła są wizualnie za duże (choć ich nie mierzyłem).
- detale, jak tylne lampy czy klamki - ładniejsze w PMA.

Niestety PMA są dość mocno zalane farbą i to trochę psuje efekt... Warto też wywalić plastikową antenę i wymienić na cieńszy drucik stalowy, np. 0,3mm.
Powiem tak... Też na początku bardziej podobały mi się PC. Ale jak w kolekcji pojawiło się kilka PMA, bardziej mnie przekonały. Zaletą PC jest na pewno różnorodność - w porównaniu do PMA, PC robi niezliczoną ilość wersji/odmian/kolorów. No i tylko PC robi T3a...
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2436
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 22:29, 07 Lis 2019 Powrót do góry

Dzięki Jarku.
Faktycznie jak się lepiej przyjrzeć...
Chyba wolę wersję Porsche i podświadomie mi się bardziej spodobała. Oba modele mi pasują. Premium Clasixxs był długo poszukiwany i chyba bardziej ucieszył.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin