FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Pią 10:26, 16 Paź 2015 Powrót do góry

Gdybym tu nie zajrzał, to nigdy nie wpadłbym na to, że oba auta bazują na tej samej płycie. Wink Dla mnie to małe zaskoczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arjbest
User



Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:06, 16 Paź 2015 Powrót do góry

Dodam tylko że obecna generacja Smarta FF bazuje na podzespołach Renault Twingo i jest kolejnym krokiem w zacieśnianiu współpracy Renault i Mercedesa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:16, 24 Paź 2015 Powrót do góry

Alfa Romeo 155 V6 TI z sezonu 1993 była swego czasu modelem, którego myślałem, że nie uda się łatwo zdobyć. Zaryzykowałem, licytując w zeszłym roku na allegro model ze słabych zdjęć i brakującą antenką. Ryzyko opłaciło się, gdyż model nie ma żadnych innych uszkodzeń, zaś brak antenki jest na tyle niewidoczny, że nie zamierzam tego w najbliższym czasie dorabiać, mimo że operacja ta byłaby bardzo łatwa. Model, który do mnie trafił przedstawia auto, którym Nicola Larini został mistrzem DTM sezonu 1993. Alfa Romeo w sezonie tym zdobyła mistrzostwo wśród producentów.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W 1995 roku rozegrano dwie serie z udziałem tych samych kierowców i zespołów. W ramach DTM zorganizowano siedem niemieckich rund, natomiast pięć pozostałych rozegrano z ramach nowo powstałej serii ITC (International Touring Car Championship).
Na początku lutego udało mi się wygrać aukcję 155 V6 TI z sezonu 1996. Model w znanym malowaniu "Jägermeister" przedstawia auto, którym w roku 1996 Michael Bartels zdobył 16 punktów, zajmując odległą 21. pozycje w klasyfikacji generalnej kierowców ITC. Alfa Romeo zdobywając 340 punktów w klasyfikacji konstruktorów, przegrała mistrzostwo na rzecz Opla ilością 9. punktów.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oba modele świetnie się prezentują i liczę na to, że z czasem uda mi się zdobyć większość 155 jakie HPI wydało Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 0:25, 25 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
michał89
User



Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów / Kraków

PostWysłany: Sob 22:22, 24 Paź 2015 Powrót do góry

Świetnie wykonane są te Alfy. Bardzo lubię wyścigi samochodów turystycznych, a DTM, STW czy BTCC z lat 90 to z pewnością był ich złoty okres. Liczę na więcej takich modeli u Ciebie w przyszłości!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6151
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 22:34, 24 Paź 2015 Powrót do góry

Kurde pamiętam jak sam byłem na niego chorym Smile Czekałem trzy lata i udało się wiosną tego roku. Kolejny znakomity model HPI, którego piękność widać szczególnie kiedy postawi się obok PMA i Onyxa Wink I jeden z większych rarytasów w tej materii, także gratulacje Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
martin
User



Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 124 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań / Łazarz

PostWysłany: Nie 8:56, 25 Paź 2015 Powrót do góry

Potwierdzam HPI robiło mega dobre modele.
Szkoda że się wycofali, podobnie jak Kyosho.

Mam 155 z HPI i jeden z lepszych zakupów jak dla mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:06, 25 Paź 2015 Powrót do góry

Formy HPI, z tego co słyszałem, przejęło [link widoczny dla zalogowanych]. Modele świetne, tylko te ceny Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 10:07, 25 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6151
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 12:21, 25 Paź 2015 Powrót do góry

No tak, ale to już nie to samo Smile Szkoda, teraz to już firma legenda...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:28, 03 Lis 2015 Powrót do góry

Do pokazywanego już wcześniej Ferrari 412 T2 dołączył jego poprzednik - 412 T1 z sezonu 1994. Model z numerem #28 przedstawia bolid, którym Gerhard Berger z ilością 41. punktów zdobył 3. miejsce w klasyfikacji kierowców, tak samo jak zespół Ferrari w klasyfikacji konstruktorów.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:11, 04 Lis 2015 Powrót do góry

Mercedes Atego z serii ETRC (European Truck Racing Cup) to kolejny przykład modelu, który chciałem od dawna mieć, jednak cena sprawiała, że w świadomości był to raczej odległy zakup. Poszukiwałem też ewentualnie, swoją drogą całkiem dobrego, modelu High Speed, którego nadal nie skreślam dla innych malowań. Niespodziewanie jednak pojawił się na aukcji model PMA i tak się złożyło, że trafił do mnie. Jordi Gené startował w tej serii w latach 1998-1999 w kategorii Super-Race-Trucks, natomiast model przedstawia auto z drugiego roku startów, w którym z ilością 155. punktów zdobył 9. miejsce w klasyfikacji końcowej sezonu.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Atego sprawiło, że Buggyra nie jest już samotna wśród maleńkich kolegów Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Czw 9:35, 05 Lis 2015 Powrót do góry

Dwie ostatnie pozycje - coś pięknego. Uwielbiałem na Euronecie oglądać wyścigi ciężarówek, lepsze to niż osobówki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 731
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 10:56, 05 Lis 2015 Powrót do góry

Mi również się fest podobają wyścigowe ciężarówki. Zawsze mnie to jarało Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:39, 16 Lis 2015 Powrót do góry

Na allegro pojawił się model Mazdy 767B nieznanego mi dotąd producenta – Q-MODEL. Zainteresowałem się nim, poszukałem lepszych zdjęć i postanowiłem zalicytować. Spodziewałem się niskiej ceny końcowej, jednak 20,50 zł zaskoczyło mnie.
Mazda 767B wystartowała w roku 1990 w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Załoga w składzie Yoshimi Katayama/Takashi Yorino/Youjirou Terada dojechała na 20. miejscu ze stratą 55. okrązeń do zwycięskiego Jaguara i okazała się jedyną, która w klasie GTP osiągnęła metę, pokonując przy tym przeciwników zarówno klasy C1, jak i C2.
Model okazał się tak samo dobry jak na zdjęciach, które znalazłem przed zakupem. Wszystkie całkiem fajne detale psują tylko reflektory, które wyglądają tandetnie w stosunku do reszty. Fakt, że są ukryte pod kloszami w pewnym stopniu ukrywa ten słaby punkt modelu Smile
Bardzo trudno było mi zrobić zdjęcia tak, aby kolorystyka została dobrze uchwycona i niestety nie udało się tego zrobić zadowalająco, jednak znalazłem w internecie fotografie prawdziwego auta, które zakłamują rzeczywistość w podobny sposób Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myśle, że 767B można postawić spokojnie wraz z 787B mimo różnicy w jakości na korzyść prezentowanego swego czasu modelu HPI.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:23, 28 Lis 2015 Powrót do góry

Chevrolet startował w WTCC jako zespół fabryczny w latach 2005-2012. Na początku zespół korzystał z Chevroleta Lacetti, natomiast w sezonie 2009 zadebiutował model Cruze, wygrywając oba wyścigi weekendu w Marrakeszu w Maroko oraz odnosząc jeszcze cztery zwycięstwa w pozostałej części sezonu. Przed sezonem 2010 Chevrolet usprawnił swoje nowe auto i odnosząc 7 zwycięstw zdobył tytuł mistrza świata wsród producentów. Yvan Muller, który zastąpił w zespole Nicolę Lariniego został mistrzem wśród kierowców. W roku 2011 Cruze wyposażono w nowy, turbodoładowany silnik benzynowy 1,6 zaprojektowany przez RML. W tym sezonie udało się wywalczyć 21 zwycięstw w 24 wyścigach. Muller obronił tytuł mistrza, a Chevrolet ze znaczną przewagą ponownie został mistrzem wśród producentów. W roku 2012 Muller po obiecującym początku sezonu został ostatecznie sklasyfikowany na trzecim miejscu. Mistrzem wraz z Chevroletem został Robert Huff. Po zakończeniu sezonu 2012 Chevrolet wycofał się z mistrzostw, jednak RML Group, pod którego szyldem amerykańska marka prowadziła swój program ,pozostał w serii na rok 2013 jako zespół prywatny, z którym Yvan Muller ponownie został mistrzem. Od roku 2014 RML zdecydowało się wycofać ze startów w WTCC, jednak przygotowali Cruze w nowej specyfikacji TC1 i ograniczyli się do roli dostawcy.
Z dostępnych w dobrej cenie modeli wybrałem auto, którym Rob Huff zdobył tytuł mistrza w sezonie 2012. Pierwszy Spark w kolekcji nie zawiódł mnie Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 16:13, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:26, 06 Sty 2016 Powrót do góry

Alfa Romeo T33/3 zadebiutowała w roku 1969 w 12-godzinnym wyścigu w Sebring. Nowe auto zawiodło osiągami na tle konkurencji i zostało sklasyfikowane na siódmym miejscu w Mistrzostwach Świata Samochodów Sportowych w klasyfikacji producentów. W 1970 Alfa Romeo ze znaczną stratą do Porsche i Ferrari zakończyła mistrzostwa z dorobkiem 10 punktów na trzecim miejscu. Na sezon 1971 Alfa Romeo znacznie przebudowała model T33/3, co odzwierciedliło się nie tylko w wyglądzie auta, ale także lepszych osiągach. W pierwszym wyścigu , jakim było 1000 km Buenos Aires, Rolf Stommelen oraz Nanni Galli dojechali na trzecim miejscu. Częste wizyty na podium oraz wygrane w wyścigach na torach Brands Hatch i Watkins Glen oraz w wyścigu Targa Florio w pobliżu Palermo umożliwiły zespołowi uplasowanie się na drugim miejscu w klasyfikacji generalnej sezonu.

W kolekcji pojawił się model przedstawiający T33/3 załogi Rolf Stommelen/Nanni Galli z wyścigu na torze Nürburgring Nordschleife. W tym wyścigu auto startowało z drugiej pozycji, jednak w wyniku awarii silnika nie ukończyło wyścigu. Punkty za czwarte miejsce załogi Andrea de Adamich/Henri Pescarolo nie zostały wliczone do klasyfikacji generalnej, gdyż w sezonie tym liczyło się 8 najlepszych wyników. Wszystkie wyścigi, których rezultaty zostały ujęte w klasyfikacji końcowej, Alfa Romeo ukończyła miejscem na podium Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin