FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Rajdowa Kolekcja Kokakolowego. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:51, 30 Sie 2016 Powrót do góry

W sezonie 2001 rolę ostatniej rundy Rajdowych Mistrzostw Świata pełnił 57. Network Q Rally of Great Britain z baza w Cardiff. Walijskie odcinki specjalne, pokryte prawie w całości błotem pokonały wielu kierowców z czołówki WRC. Na skutek awarii i wypadków z rajdu wycofali się m.in. Sainz, McRae czy Solberg. Pecha konkurencji wykorzystał Marcus Grönholm pewnie wygrywając rajd. Jedynym z kierowców, którzy ułatwili Marcusowi zwycięstwo był pewien Fin , który urwał koło w samochodzie z numerem 7.

Mitsubishi Lancer WRC załogi Tommi Mäkinen / Kaj Lindström z zespołu Marlboro Mitsubishi Ralliart. Miniatura przedstawiającą samochód ze wszystkimi kołami, zajęła się firma AutoArt

Image

Image

Image

Image

Pozdrawiam !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Wto 19:54, 30 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2702
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:20, 30 Sie 2016 Powrót do góry

Jest czego pozazdrościć Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:05, 02 Wrz 2016 Powrót do góry

Przemysł samochodowy z Państwa Środka kojarzy się głównie z kiepską jakością wyrobów motorowych, z których często kpi się w internecie lub mediach branżowych. Jednak wraz z upływem czasu Chińscy producenci starają się co raz bardziej poprawiać swój wizerunek. W roku 2009, największy producent pick-upów w Chinach, firma Great Wall jako pierwsza uzyskała homologacje na sprzedaż samochodów w europie. Drugim krokiem ku poprawie wizerunku , było pokazanie, że azjatyckie samochody poradzą sobie z trudami pustyni, wystawiając swój fabryczny team m.in. w 2014 roku.

Kupując model, traktowałem go głownie jako ciekawostkę, jednak pozytywnie mnie zaskoczył, mimo braku kilku detali. Można je łatwo dorobić.

Great Wall Haval H8 w barwach Haval Rally Team. Załoga samochodu z nr 306 Carlos Sousa / Miguel Ramalho, wygrała pierwszy 809km etap, pokonując zawodników jadących zasłużonymi MINI. Niestety nie znalazłem informacji, jak załoga zakończyła rajd, jednak, ekipa jadąca bliźniaczą konstrukcją z numerem 315 , zajęła w rajdzie 8 miejsce.

Image

Image

Image

Image

Image
źródło: internet


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:48, 05 Wrz 2016 Powrót do góry

Rajdy samochodowe na poziomie Mistrzostw Świata, to nie tylko znane nazwiska, fabryczne zespoły z najnowszymi samochodami
i walka o najwyższe miejsca podium na ułamki sekund. Dla niektórych liczy się tylko dobra zabawa i dotarcie do mety. Kiedy team postanawia wycofać się z fabrycznej rywalizacji, lub zmienia generacje samochodu, starsze modele trafiają w ręce prywatnych kierowców, którzy wypełniają listy startowe każdego rajdu. Taka właśnie historia spotkała samochód Daniego Sordo, który przejął młodzieżowy Mistrz Finlandii z 2006 roku sponsorowanego przez znanego producenta traktorów.

MINI (countryman) JCW WRC załogi Jarkko Nikkara / Jarkko Kalliolepo , która zajęła 25 miejsce podczas 61. Rally Sweden 2013.
Model ze stajni Prodrive przygotwała firma WhiteBox/ IXO Models

Image

Image

Image

Image

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Pon 11:48, 05 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Brociu
User



Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 18:08, 05 Wrz 2016 Powrót do góry

Bardzo fajne fotki jak i model, świetny pomysł żeby dodać ciągnik jako "dopełnienie"! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:21, 11 Wrz 2016 Powrót do góry

Nie samymi rajdami człowiek żyje, a do każdej kolekcji czasem zakradnie się coś co nie ma z nią związku. Nie pamiętam już jak, ale swego czasu trafił do mnie i tak stał zapomniany na uboczu. Odkopany niedawno, znalazł miejsce wśród pozostałych modeli, jako auto kibica. Przedstawiam wam :

NISSAN PRIMERA III generacji od J-Collection

Image

Image

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Nie 20:23, 11 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:29, 12 Wrz 2016 Powrót do góry

Na mecie 49. Neste Rally Finland 1999 z 5 i 6 czasem meldują się dwa samochody Seat. Był to debiut drugiej ewolucji samochodu, który Hiszpanie wprowadzili rok wcześniej, podczas Rajdu Finlandii 1998. Mimo wielu poprawek, w tym wprowadzenia nowej turbosprężarki, a także usprawnienia zawieszenia i silnika, samochód nie pozwalał na walkę o najwyższe lokaty. Debiuty samochodów Seata w dwóch kolejnych rajdach Finlandii łączy jeszcze jeden czynnik - Kierowca.

SEAT CORDOBA WRC EVO 2 w barwach SEAT Sport. Linie mety na wspomnianej 5 pozycji minęła załoga Harri Rovanperä Harri - Risto Pietiläinen. Ta sama, która w 1998 roku zajęła 11 miejsce. Model od IXO Models dla wydawnictwa Altaya

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Pozdrawiam !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Pon 21:30, 12 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:35, 16 Wrz 2016 Powrót do góry

@Abarth098 - cieszę się, że się podoba Very Happy
@Brociu - szkoda tylko, że ciągnik nie pasuje skalą ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:16, 27 Wrz 2016 Powrót do góry

Jak z małego miejskiego autka zrobić rajdowe "monstrum" dopuszczone do startów w najmocniejszej, legendarnej grupie B ? Poszerzyć nadwozie i zamontować centralnie 350 konny silnik, rozpędzający auto do 100km/h w 6,6 sekundy. Samochód ten zajął 2. miejsce podczas 34. Rally da Costa Brava 1986. Za jego kierownicą zasiadł młody Hiszpan, kierowca lokalnego oddziału Renault.. Późniejszy Mistrz Hiszpanii oraz Mistrz Świata.

RENAULT 5 MAXI TURBO załogi Carlos Sainz / Antonio Boto.
Klasyczna, świetnie wykonana miniatura pochodzi ze stajni Universal Hobbies.

Image

Image

Image

Image

Image

Pozdrawiam !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:32, 07 Paź 2016 Powrót do góry

Rajd Safari od zawsze uznawany był za jedną z najtrudniejszych rund eliminacyjnych Mistrzostw Świata. Piękne krajobrazy, nieprzewidywalność wyników spowodowana zabójczymi warunkami oraz specjalnie przeprojektowane samochody wzbudzały emocje wśród kibiców od 1953 roku. Niestety zaniedbania organizatorów doprowadziły do wycofania rajdu z kalendarza mistrzostw w 2003 roku.
Swą nieprzewidywalność rajd pokazał również podczas jednej z ostatnich edycji. "Ofiarami" 48. Sameer Safari Rally Kenya odbywającej się w 2000 roku stało się aż sześciu kierowców z czołówki takich jak McRae, Mäkinen czy Grönholm. Niepowodzenie faworytów wykorzystali dwaj byli oraz jeden przyszły Rajdowy Mistrz Świata.

SEAT CORDOBA WRC EVO 2, załogi Didier Auriol / Denis Giraudet. Załoga stanęła na najniższym stopniu podium. Było to trzecie i ostatnie podium w historii Seata Cordoby w WRC.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

A kiedyś dokupię mu kompana z numerem 8 od Skida, bo ten ma mimo wszystko za mało detali. Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:50, 18 Paź 2016 Powrót do góry

W sezonie 2010 pierwszą rundą narodowego czempionatu Republiki Czeskiej był 29. Sheron Valašská Rally 2010. Odbył się on w dniach 26-27 marca 2010. Na starcie stanęły 62 załogi, na które czekało 173 km asfaltowych odcinków specjalnych. Rajd ukończyły 32 załogi w tym jedna polska (piąta lokata Michała Sołowowa) Najlepszy czas na mecie uzyskała załoga Pavel Valoušek jun./ Zdeněk Hrůza. Było to pierwsze z 3 zwycięstw Pavela w sezonie 2010, które pozwoliły sięgnąć mu po jedyny tytuł mistrzowski w karierze. Co ciekawe, załodze udało się wygrać rajd dopiero na ostatnim odcinku specjalnym.

Škoda Fabia S2000 w barwach Škoda Delimax Czech National Team. Samochód ten towarzyszył załodze prawie przez cały sezon, a jego miniaturę przygotowała ekipa ABREX s.r.o.


Image

Image

Image

Image

Image

Image

I na koniec, jeszcze raz pamiątkowa fotka z Podróżnikiem,

Image

Pozdrawiam !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
buusoola
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4201
Przeczytał: 64 tematy

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy

PostWysłany: Wto 18:06, 18 Paź 2016 Powrót do góry

Czyli to Twój Haval Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Peyton
User



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 314
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce/Warszawa

PostWysłany: Wto 20:40, 18 Paź 2016 Powrót do góry

Fajna kolekcja, bardzo interesująca.
Sam też planuję zakupić Havala do kolekcji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brociu
User



Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 16:28, 19 Paź 2016 Powrót do góry

Skodę już widziałem na fejsie, bardzo fajne fotki, podoba mi się! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:43, 24 Paź 2016 Powrót do góry

@buusoola - owszem mój ;d
@Peyton - polecam Havala
@Brociu - Dziękuję i cieszę się, że się podoba ;d

Czas, na kolejny model ;

Po wycofaniu się ze sponsoringu firmy Martini, oraz odejściu do Citroena czołowych kierowców, początek sezonu 2003 dla zespołu Cockermouth zapowiadał się nie ciekawie. Pozbawiony usług Carlosa Sainza i Colina McRae , Malcolm Wilson postanowił zaangażować do zespołu byłego kierowce subaru, oraz młodego belga startującego do tej pory w klasie S1600. Pierwszą próbą ekipy Forda po tylu zmianach był 71. Rallye Automobile de Monte-Carlo, gdzie dwa Focusy WRC zajęły miejsca w pierwszej 10.

FORD FOCUS WRC '02 w malowaniu Ford Motor Co Ltd. załogi Markko Märtin / Michael Park, która zajęła 4 miejsce. Tuż za nowymi kierowcami Citroena... Model w skali 1/43 przygotował AUTOart models (Official)

Image

Image

Image

Image

Image

Serdecznie pozdrawiam ! Cdn.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Pon 20:45, 24 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin