FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Rajdowa Kolekcja Kokakolowego. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1286
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 20:12, 01 Sie 2017 Powrót do góry

Podpisuję się pod słowami kolegów odnośnie zdjęć, są rewelacyjne, w szczególności te trzy pierwsze. Zresztą bardzo podoba mi się malowanie tej Skody, czarne koła idealnie pasują do czerwonej karoserii Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:29, 13 Sie 2017 Powrót do góry

Małe uzupełnienie minikolekcji spod znaku pasów i diamentów.

W 2011 roku leżące nad rzeką Tay miasteczko Perth było gospodarzem 10 rundy cyklu FIA IRC. Odbywający się w dniach 7-9 października RAC MSA Rally of Scotland został podzielony na 15 szutrowych odcinków specjalnych, dając 40 załogom szanse na rywalizację na blisko 200km trasy. Rajd ukończyło 23 załogi, a w śród śmietanki europejskich kierowców z 15 czasem ulokował się znany z wcześniejszych wpisów Nutahara Fumio pilotowany przez Hakaru Ichino. Reprezentanci ekipy Advan-Piaa Rally Team wystartowali Subaru Impreza STi R4 w charakterystycznym czarno-czerwonym malowaniu. Przygotowaniem tego świetnego modelu zajęła się firma IXO Models.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
źródło : internet
CDN!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Wto 14:51, 15 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Romek017
User



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 205
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:39, 13 Sie 2017 Powrót do góry

Lanos dahe rade;) pasuje mu to malowanie:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arjbest
User



Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 14:41, 13 Sie 2017 Powrót do góry

Piękny model. Bardzo realistyczny, może nieco irytują wycieraczki, ale to szczególik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
z!x
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 742
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 16:35, 13 Sie 2017 Powrót do góry

A mnie w tych Imprezach z IXO nie podoba się przód... Wystarczy porównać ze zdjęciami oryginałów, żeby zobaczyć, że jest z nim coś nie tak:

ImageImage

Ale może tylko się czepiam...
No a poza tym zdjęcia jak zawsze super. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:50, 13 Sie 2017 Powrót do góry

Może faktycznie coś w tym jest, co ciekawe, mam 3 takie imprezy od IXO i każda ma troszkę inaczej zrobiony przód ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3493
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Pon 15:29, 14 Sie 2017 Powrót do góry

Fajna sceneria zdjęć, jedno ale - nie pobrudziłeś modelu Laughing
A co do jakości i wierności wykonania to prawie w każdym modelu są jakieś niedoskonałości
i albo je akceptujemy albo odpuszczamy model, szczególnie w gazetówkaćh
czy średniej klasy modelach. Co nie znaczy że i przy teoretycznie najlepszych wykonaniach
wszystko jest "cacy" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:35, 14 Sie 2017 Powrót do góry

Niestety testy na modelu doświadczalnym podczas tworzenia dekoracji wykazały, że użyty materiał świetnie by przybrudził model, dość realistycznie, jednak pozostałby już przybrudzony na zawsze Very Happy więc nie zdecydowałem się na podjęcie takiego kroku ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:59, 15 Sie 2017 Powrót do góry

Oprócz modeli samochodów rajdowych do kolekcji udało mi się też dozbierać kilka autografów Very Happy

Bryan Bouffier
Image

Kajetan Kajetanowicz x2
Image

Tomasz Gryc
Image

Mads Østberg
Image

Petter Solberg
Image

Hubert Ptaszek
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:05, 19 Sie 2017 Powrót do góry

Co prawda Fabia S2000 pojawia się u mnie dość często, to takiej z zielonym dachem nie miałem. No i w końcu rajd inny niż Monte Carlo !

Rajd Mecsek (45. Canon Mecsek Rallye 2011), eliminacja Intercontinental Rally Challenge w 2011 roku, która odbyła się w weekend 10 - 11 września. Była to ósma runda IRC w tamtym roku oraz szósta w mistrzostwach Węgier. Bazą rajdu było leżące w górach Mecsek miasto Pecz. Rajd rozegrano przy dziennym świetle na asfaltowych drogach komitatu Baranya. Zwycięzcami rajdu została czeska załoga Jan Kopecký/Petr Starý jadąca ŠKODA Fabią S2000 z nr 2. Model samochodu ekipy ŠKODA Motorsport przygotowała firma ABREX s.r.o.

Obok zwycięskiej Škody stoi zaprezentowany na Wörthersee GTI-Tuning festiwal 2011 (1-4.06.2011) najbardziej odjechany koncept Škody jaki powstał do tej pory, Škoda Fabia RS 2000 roadster. Oprócz tego, że fajnie wygląda na dodatek jeszcze jeździ! To prawdziwa rzadkość w pojazdach koncepcyjnych. Warte majątek auto istnieje w jednym egzemplarzu.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

CDN!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3493
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 16:13, 20 Sie 2017 Powrót do góry

Fajna "zielona żabka" Wink
Jeżeli to jeszcze ma osiągi S2000 to raczej nie chciałbym czymś takim
jeździć bez klatki Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:28, 20 Sie 2017 Powrót do góry

Producent utajnił podzespoły i osiągi ale wydaję mi się, że nie tylko nadwozie pochodzi z radowej wersji Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:55, 30 Sie 2017 Powrót do góry

Rally Boucles de Spa to jeden z najważniejszych belgijskich rajdów. Rozgrywany od 1953r. w latach 1976 - 2003 był eliminacją Rajdowych Mistrzostw Europy. Ścigano się na słynnej pętli (boucle) wokół Spa.
W 2006r. rajd zmienia swój charakter, staje się rajdem legend i zmienia nazwę na Rally Legend Boucles de Spa. Staje się rajdem legendarnych kierowców i samochodowych perełek takich jak @Ford Escort RS, MG Metro 6R4 Grupy B, Subaru Impreza 555 Grupy A i innych.
Osiem lat później, w roku 2014, François Duval i Anthony Bourdeaud'hui drugi raz z rzędu triumfują w Legend Boucles de Spa. Podobnie jak przed rokiem, załoga korzystała z Escorta RS Mk II grupy 4 z 1976 roku, samochód oznaczono #1.Były kierowca WRC drogi Ardenów pokonywał już kolejno Skodą 130 RS, Toyotą Corollą, Porsche 911 grupy 3 i 4 oraz Fiatem 124 Spider .
Starty "Dudu" sponsorują browary Gordon Finest Beers, stąd malowanie samochodów w charakterystyczną kratkę.
W 2015r. centrum rajdu przeniesiono do Bastogne, a rajd zmienił nazwę na Legend Boucles à Bastogne i dalej przyciąga dawnych belgijskich i zagranicznych mistrzów czerpiących wiele radości z wyścigów w swych niezapomnianych rajdówkach. Model ze stajni IXO Models.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
źródło: internet


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:59, 10 Wrz 2017 Powrót do góry

W sobotę zakończyła się 4 runda Inter Cars SA RSMP - Rajd Dolnośląski. Na najniższym miejscu podium w tzw. Ośce (2WD) melduje się załoga Tomasz Gryc Racing Team - Tomasz Gryc / Michał Kuśnierz. Kierowca Peugeota 208 R2 poprawił tym samym swój rezultat z roku 2013, kiedy to startując w klasie samochodów 4 napędowych , pilotowany wtedy przez Przemysława Zasadę dojechał do mety jako piąty. 4 lata temu, podczas 23 edycji Rajdu barwy Tomasz Gryc Racing Team nosił Peugeot 207 S2000. Konwersja na bazie modelu Altaya. Tylko światła się gdzieś w słońcu zgubiły ;(

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:49, 20 Wrz 2017 Powrót do góry

Rallye Por Las Pampas, pierwszy z 6 rajdów FIA World Cup for Cross Country Rallies odbył się pomiędzy 6 -12.03.2005r.
Oficjalny start miał miejsce w San Carlos de Bariloche w Argentynie. Trasa licząca 3840 km prowadziła przez południową Argentynę oraz środkowe i północne regiony Chile z metą w San Pedro de Atacama, gdzie po wielu latach nieobecności na najwyższym stopniu podium stanęła
załoga Bruno Saby / Michel Perin jadąca Volkswagenem Race Tuareg z #103. Było to pierwsze zwycięstwo zespołu Volkswagen Motorsport od czasu debiutu w Cross Country World Cup.
Model Minichamps 436055303

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Śro 18:05, 20 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin