FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe Auta PRL-u - seria DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 20:35, 26 Sty 2014 Powrót do góry

Przepraszam, ale tak w nawiązaniu do powyższego przypomniało mi się:

"Schubert: Towaru nie będzie, traktor się zepsuł
Laskowik: - Nie traktor się zepsuł, tylko koło się zepsuło.
S: - Jak koło jest zepsute, to cały traktor jest...
L.: - Bolek, przestań szerzyć defetyzm. Ile traktor ma kół?
S.: - Cztery.
L.: - Ile jest zepsutych?
S.: - Jedno.
L.: - To ile jest dobrych?
S.: - Trzy.
L.: - To nie można powiedzieć, że trzy są dobre?!
S.: - Przecież to to samo.
L.: - Ale jak brzmi! TRZY DOBRE."

Very Happy
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5546
Przeczytał: 118 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 21:39, 26 Sty 2014 Powrót do góry

Jeden z najlepszych modeli z całej serii. No, ale ponieważ to KAP, to trzeba na siłę znaleźć dziurę w całym... Niektórzy chyba za punkt honoru obrali sobie znalezienie jakiejś wady w każdym modelu (niskobudżetowym) serii...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gorset84
User



Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 610
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój

PostWysłany: Nie 22:06, 26 Sty 2014 Powrót do góry

Brawo Jarku Ok! Niestety niektórzy tak mają, że całe życie "na nie" albo "i tak mi się nie podoba".
A ja swojego Ursusa już rozebrałem do naga (uff-łatwo nie było) i jak zobaczyłem w całości wszystkie silnikowe detale to aż się za głowę załapałem-prawie perfekcja Smile Teraz muszę pomalować silnik na szaro to będzie bardziej przypominał oryginał...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprzewo
User



Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2480
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Nie 22:24, 26 Sty 2014 Powrót do góry

Opisz szczegółowo jak go rozmontowałeś, też się przymierzam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gorset84
User



Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 610
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój

PostWysłany: Nie 22:52, 26 Sty 2014 Powrót do góry

Zacznijmy od kabiny. Należy ją lekko poważyć (uwaga na lakier!!!) i poruszać na boki w trzech miejscach: na tylnych błotnikach i pod przednią szybą. U mnie poszło łatwo ale niektórzy mogą mieć problemy ze względu na większą ilość kleju. Potem zabrałem się za osłonę silnika. Jest ona zamocowana na dwóch bolcach wystających z silnika. Jeden jest na wysokości rury wydechowej a drugi nieco za nim. I właśnie od niego zacząłem. Trzeba czymś cienkim a twardym (np. pilniczkiem) powoli podważać osłonę (zasada dźwigni) na przemian po obu stronach. I jak już zacznie się podnosić to można pomóc sobie podważając z przodu pod grilem. Jeśli wyskoczy z dwóch bolców mamy silnik w całej okazałości. Podobnie postąpiłem z błotnikami i światłami. To na razie tyle-jakby coś to pytać. Powodzenia Very Happy

P.S. Jeżeli ten post bardziej pasuje do Wykładów praktyczno-technicznych to proszę go przenieść. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gorset84 dnia Nie 23:06, 26 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mistrz1-43
User



Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 23:24, 26 Sty 2014 Powrót do góry

Toyo napisał:


(...)
L.: - Ile jest zepsutych?
S.: - Jedno.
L.: - To ile jest dobrych?
S.: - Trzy.
L.: - To nie można powiedzieć, że trzy są dobre?!
S.: - Przecież to to samo.
L.: - Ale jak brzmi! TRZY DOBRE."

Very Happy


Niewątpliwie URSUS C-330 jest najjaśniejszą gwiazdą pierwszego półrocza AD 2014 na liście KAPu !
A "PRAWDZIWA cnota krytyk się nie boi" !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
660
User



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 184
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lędziny

PostWysłany: Nie 23:25, 26 Sty 2014 Powrót do góry

Ja również jestem bardzo zadowolony z Ursusa Smile Podoba mi się duża ilość detali jak na KAP, choć skoro już zadbano o tyle szczegółów, to mogli dodać plastikową wycieraczkę, a nie malowaną na szybie... Nie podoba mi się rownież brak srebrnej farby we wnętrzach reflektorów, przez co modelik gdy stoi na półce traci dużo ze swojego uroku. Ciemne reflektory "zlewają się" z czarnym silnikiem. Z daleka wygląda to jakby traktor był pozbawiony przednich lamp... Confused

Ilekroć jednak oglądam model, za każdym razem odkrywam nowe "smaczki", takie jak np. chlapacze zamocowane do przednich błotnikow. Także detale tylnej części nadwozia naprawdę cieszą oko Exclamation

Kupując model warto zwrócić uwagę na mocowanie rury wydechowej. Z 5 dostępnych w Empiku w 4 ten element był krzywo zamontowany, przez co Ursusy sprawiały wrażenie mocno styranych życiem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 660 dnia Nie 23:27, 26 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
cysior
User



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:06, 27 Sty 2014 Powrót do góry

gorset84 napisał:
Zacznijmy od kabiny. Należy ją lekko poważyć (uwaga na lakier!!!) i poruszać na boki w trzech miejscach: na tylnych błotnikach i pod przednią szybą. U mnie poszło łatwo ale niektórzy mogą mieć problemy ze względu na większą ilość kleju. Potem zabrałem się za osłonę silnika. Jest ona zamocowana na dwóch bolcach wystających z silnika.
P.S. Jeżeli ten post bardziej pasuje do Wykładów praktyczno-technicznych to proszę go przenieść. Wink


Rozumiem, że osłona silnika i błotniki raczej na pewno pójdą do malowania po oderwaniu od niej kabiny? Bo jakoś nie wierzę że w pobliżu mocowania nic z lakieru nie odpryśnie..
Przy braku kalek trochę upierdliwe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Pon 7:08, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
krubog
User



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 131
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 8:14, 27 Sty 2014 Powrót do góry

U mnie kabina sama odpadła w blistrze, ale ślady lakieru zostały, no i te otwory....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Pon 9:33, 27 Sty 2014 Powrót do góry

Mi się udało pozbyć resztek kleju i farby z plandeki - przy użyciu ostrza do tapet. Delikatna operacja, ale dało radę bez widocznej szkody dla lakieru Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:12, 27 Sty 2014 Powrót do góry

Żeby nie było jakichś nieporozumień, mi "trzydziestka" odpowiada pod każdym względem.
Może ten czarny silnik, ale to dość łatwo poprawić, nawet z takimi umiejętnościami modelarskimi jak moje.
Smile
kolekcjoner87
User



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:20, 27 Sty 2014 Powrót do góry

Mnie nie przekonał czarny silnik wraz z podzespołami - warto troche pomęczyć się przy demontażu poszczególnych części nadwozia i polakierować na szary mat.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 21:21, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Andrzej
User



Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 59
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:04, 29 Sty 2014 Powrót do góry

Witam, przed chwilą rozmawiałem z kolegą który wrócił z targów Norymberskich , specjalnych rewelacji nie było, ale na stoisku IXO jest już wystawiony Papieski FIAT130


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5546
Przeczytał: 118 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Śro 22:18, 29 Sty 2014 Powrót do góry

Andrzeju, mamy już nawet zdjęcia, ale w odpowiednim temacie:
http://www.motoshowminatura.fora.pl/luzne-gadki-na-temat-gazetowek,74/przecieki-i-pewniaki,1703-2385.html
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
artemis
User



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 258
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 1:49, 30 Sty 2014 Powrót do góry

gorset84 napisał:
Zacznijmy od kabiny. Należy ją lekko poważyć (uwaga na lakier!!!) i poruszać na boki w trzech miejscach: na tylnych błotnikach i pod przednią szybą. U mnie poszło łatwo ale niektórzy mogą mieć problemy ze względu na większą ilość kleju. Potem zabrałem się za osłonę silnika.


Jeśli możesz wstaw zdjęcia.
Mi się trafił ostatni egzemplarz na bazarku.
Gniot okropny!
Ma przekrzywiony cały blok silnika wraz z maską w stosunku do kabiny i osi przedniej też.
Nie otwierałem jeszcze opakowania, bo może uda mi się go jakoś wymienić w zaprzyjaźnionym kiosku. A jeśli nie, (tak było w przypadku lublina) to muszę go całego rozebrać i zmontować jeszcze raz i pewnie przy okazji pomaluję wtedy silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin