FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nasze kochane samochody Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
sprzewo
User



Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2493
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Nie 22:41, 29 Maj 2016 Powrót do góry

To w jakim sensie spełniłeś to marzenie skoro zamierzasz go zezłomować Question :roll:


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kuba96
User



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń

PostWysłany: Nie 22:43, 29 Maj 2016 Powrót do góry

zapewne w takim, że chociaż tydzień będzie jego właścicielem Wink
Mascot- jeżeli tak bardzo jest zgnity , to faktycznie, wymontować co dobre i kasacja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2605
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pon 7:22, 30 Maj 2016 Powrót do góry

Od kilku lat, chciałem mieć R21. Ciężko znaleźć to auto. Jeszcze 3 lata temu, w mojej okolicy były 2 egzemplarze, ale od jakiegoś czasu, już ich nie widuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2605
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Nie 18:18, 19 Lut 2017 Powrót do góry

Zboczenie jest zboczeniem. Kolejna Renówka w rodzinie Smile I jeden z niewielu sedanów, który na prawdę wygląda przyzwoicie. Foto ukradłem koledze Maćkowi ( Dj-slon )
1.6 dCi Intense. Szybko jeździ Hyhy

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Czw 14:26, 23 Lut 2017, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1286
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 18:29, 19 Lut 2017 Powrót do góry

Całe auto bardzo mi się podoba, tylko dla mnie ma jeden minus:
te "banany" z przodu, dla mnie są one niepotrzebne i psują wygląd auta Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazik353
User



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 747
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Pon 15:45, 20 Lut 2017 Powrót do góry

Samochód bardzo fajny, aczkolwiek wygląd psują trochę tylne światła, które są za długie. Nie rozumiem dlaczego są one pociąniete tak do środka, aż do samego znaczka. Gdyby były trochę krótsze to tył wyglądałby lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1286
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 16:45, 20 Lut 2017 Powrót do góry

Właśnie tylne światła bardzo mi się podobają, czy to w Megance czy w Talismanie Smile Wieczorem zwłaszcza to super wygląda jak się pół auta świeci na czerwono Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2605
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pon 19:04, 20 Lut 2017 Powrót do góry

Światła w nocy, wyglądają świetnie.

Problem jest taki, że pas tylny na klapie jest plastikowy i niestety Renault ma problemy z jego porządnym spasowaniem. Daje to taki efekt, że światła nie świecą na równej linii tj. te na klapie są minimalnie wyżej / niżej, niż te, nachodzące na błotniki. W naszej, prawa część spasowana jest idealnie, lewa ... no niestety Sad
W weekend będzie mała sesja + ( jeśli się odważę Hyhy ) małe video :roll:


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tom18
User



Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 513
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 20:15, 20 Lut 2017 Powrót do góry

To ja też się pochwalę moją perełką.

BMW E36 318 Cabrio z 1999 roku. ( Dobra na upalne dni )

Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kędzior
User



Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 998
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oz

PostWysłany: Pon 22:05, 20 Lut 2017 Powrót do góry

Zimny łokieć i ups,ups, ups... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raf
Moderator



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 174 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa

PostWysłany: Wto 2:09, 21 Lut 2017 Powrót do góry

Nieczesty widok - hardtop w E36.

No i sie robi z tej "trojki" chcac nie chcac - fajny youngtimer.

Bedzie ich juz coraz mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dj_slon
User



Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 229
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Wto 19:12, 21 Lut 2017 Powrót do góry

To i ja się pochwalę autem zastępczym którym miałem przyjemność jeździć 8 dni ponieważ mojego " Czerwonego Szerszenia" ( nie prezentowany jeszcze) obdarł sąsiad ( nadkole i zderzak lewy przód).
CO do sprawy z sąsiadem - nie miał OC Cool tak więc 4 tysie za UFG + Malowanie + Zastępczy ze swojej kieszeni.

Ale wracając do tematu, zastępcza fura to FIAT Tipo Sedan. 1.4 benzyna 95 koni, skrzynia 6 biegów.
[link widoczny dla zalogowanych]
( Sceneria jak z Megany no nie Mascot? )

Wersja podstawowa: centralny zamek, el szyby przód, 2x poduszka, Klima, Audio- faktycznie zachwalam bo gra fajnie, światła dzienne. Asystent ruszania pod górę bez ręcznego- to mnie zadziwiło w podstawowej wersji, oraz oczywiście automatyczna klapa bagażnika, której otwieranie jest zaraz przy ryglowaniu drzwi od środka i mnie zdarzyło się ruszyć i zamiast zamknąć drzwi to bagażnik się otwarł. Zaleta jak dla mnie - pojemny kufer, ale wąski otwór bagażnika zmuszał mnie do wczołgiwania się jak do pieca w krematorium. Zawieszenie zestrojone twardo, fajnie wybiera nierówności, jak dla mnie trochę nie pewny w łukach na większych prędkościach. 95 koni jest dynamiczne ale chyba tylko dla singla, 5 osób i kufer do pełna będzie zmuszać do mocnego kręcenia na obroty.

Stylistyka zewnętrzna- mnie się bardzo spodobał przód. Ludzie na ulicy oglądali się za nim. Ja osobiście jeszcze nie widziałem tipo na drodze wcześniej.

Wnętrze, obszerne, ale jakość materiałów to dramat. przełączniki na kierownicy jak i zaślepki luźno się ruszają, obicia drzwi tandetny plastik, tapicerka nawet ok, ale w moim egzemplarzu trzeszczał fotel. Miejsca sporo. Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach. Jak dla mnie za bardzo rozbudowana deska rozdzielcza.

Reszta fotek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 12:10, 04 Kwi 2017 Powrót do góry

Korzystając z okazji bo widzę, że temat jest aktywny.
Polecacie oleje Valvoline? Bo byłem ostatnio w salonie sprzedażowym Lucart i ludzie bardzo chwalili chodzi mi o to, czy warto zamienić Castrola na tego Valvo?
Dzieki
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2701
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:15, 04 Kwi 2017 Powrót do góry

Zdecydowanie warto, a jak masz powyżej 100 tys. przebiegu max life się nieźle sprawdza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
przemotz280
User



Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 18:49, 19 Kwi 2017 Powrót do góry

BV00 - Fiat Cinquecento 1997r.

Pierwsze auto, którym jeździłem po zrobieniu prawka, był Fiat Cinquecento 700, mojego taty. Można powiedzieć, że miałem go na wypożyczeniu, bo on miał już nowsze auto.

Image

Image

Cały czas ciągnęło mnie do dużych pojazdów. Zrobiłem więc prawo jazdy na autobusy i podjąłem pracę w łódzkim PKS-ie.

BV01 - Jelcz 120MM 1992r.

Planowałem sobie kupić własnego Ikarusa, ale że wcześniej trafił się Jelcz, to wpakowałem się w niego. Z powodu braku skrzyni biegów (automatycznej), zrujnowanego silnika i łamiącej się budy, po roku Jelcz 120MM (nie mylić z PR110M) spotkał się z palnikiem. Zachciało się ratowania od zapomnienia... (ostatni taki Jelcz w Łodzi).

Image

Image

Image


BV02 - Ikarus 260.04 1985r.

Wreszcie kupiłem sobie Ikarusa. Naiwny, nieświadomy i postrzelony myślałem, że własny 260.04, to świetny pomysł Wink

Image

Image

Odrestaurowanie zacząłem w 2009 i trwa nadal...

BV03 - Ikarus 256.LZNS 1994 (rok przebudowy na sanitarny, rok prod. nieznany)

Kolejny zakup to turystyczny Ikarus 256, którego nabyłem na części, ograbiłem i zezłomowałem. W między czasie służył jako składzik na części.

Image

Image

BV04 - Ikarus 280.26 1990r.

Kolega z Trójmiasta chciał oddać za darmo, więc skrzyknąłem chłopaków i sprowadziliśmy, stacjonującego w Wejherowie, przegubowca. Zarzekałem się, że przegubowy 280.26, to nie na moje możliwości, bo to i dwa koła więcej do utrzymania i kilka metrów blach do ogarnięcia. No, ale dali darmo - wziąłem.

Image

W między czasie przeniosłem się do łódzkiego MPK, ale nie załapałem się już na Ikarusy z manualną skrzynią biegów, a jedynie automaty. Własny wóz tego typu rekompensował te braki, a wcale więcej od solówki nie palił. Gorzej jak skarbówka zapukała ws. podatku od środków transportowych pow. 3,5 tony. Zaczęła się walka o uzabytkowienie Ikarusów.


BVT1 - Żuk A07 Towos 1987r.

Jako, że nadal byłem postrzelony, to kupiłem sobie Żuka, bo przecież koła, profile kratownicy, czy blachy poszycia do Ikarusów trzeba czymś wozić. Skończyło się tym, że było to auto na co dzień. Mój pierwszy własny samochód Wink
Malowanie odziedziczone po poprzednich właścicielach. Jedyne co to oznaczenia od szablonu. Planowałem przemalować go w kość słoniową po remoncie, ale mi nie wyszło. Wóz sprzedałem.

Image

Image

BV99 (przenumerowany z BV04)

Nadal ten sam przegubowiec, ale w kultowym malowaniu PRL.

Image

Image

Sprzedany z powrotem do Gdyni. Zbyt niski poziom finansów, zbyt duży nakład prac przy renowacji.

BV01'' - Ikarus 260.04 1983r.

Jakby jednej solówki było mało, to do spółki z kolegami kupiliśmy sobie drugą. Później przeszedł tylko na ich własność.

Image

Image

BV05 - Jelcz M11 1986r.

Jelcz M11 razem z Ikarusami 260 i 280, to już prawie komplet autobusowej kolekcji jaką chciałem posiadać. To najczęściej zmieniający wygląd wóz w mojej flocie.

Image

Image

Image

Image

Image

BVT2 - Żuk...

Drugi Żuk we flocie. Zakupiony do spółki z kolegą i jemu odsprzedany.
Silnik andoria, ropa się cofała i się zapowietrzał, masakra.

Image

BVT3 - VW Golf Mk2 1993r.

Pierwsze własne auto w pełni osobowe, to szrotek z pod znaku VW. Benzyna z gazem. Fuuuj. Sprzedany koledze, który uczył się na nim jeździć, rozbił go i oddał na złom.

Image

Image

BV06 - Ikarus 256.55B 1986r.

Drugi turysta, pierwszy, który miał zostać na stałe. Niestety silnik nadawał się do wymiany (odpalał tylko z kopciucha, nawet latem), a nie miałem możliwości, aby go wymienić. Poza tym na dobre zaczęły sypać się finanse.

Image

Image

BVT4 - Polski Fiat 125p 1300 1975r.

Trzeba było redukować flotę autobusów dlatego kupiłem sobie Kanta. Głupszej strategii nie dało się obrać?
Okazał się mega strzałem w kolano. Mimo, że nie był w gazie, tak jak golf i pierwszy żuk, to psuł się jak najęty. Sprzedany dalej w wieku 41 lat. Mam nadzieję, że mimo wieku posłuży nowym zapaleńcom.

Image

Image

BVT6 - Opel Corsa C 2001r.

Obecne auto osobowe. W zupełności wystarcza do codziennej egzystencji.

Image

Pozostałe we flocie Jelcz M11 BV05 i Ikarus 260 BV02 są na sprzedaż. Brak już sił i kasy na takie wygłupy.

Zdecydowanie odradzam takie szaleństwa Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemotz280 dnia Śro 18:53, 19 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin