Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Czw 8:40, 29 Wrz 2011 |
 |
I kolejna zapowiedz sroczki:
w okolicy numeru 90 będzie LUAZ 969M. |
|
|
|
 |
|
 |
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Czw 9:11, 29 Wrz 2011 |
 |
Falcon napisał: |
Jak dadzą jednak czarnego (obowiązkowo z "białymi" kołami - a nie tak jak w Autlegendach na Ukrainie bez obwódek) to też nie popełnią błędu
|
Fakt Mimo wszystko liczę na biały, bo czarny mam z CCCP Generalnie z przecieków wychodzi, że co będzie, to już mam z Rosji Ale kto przypuszczał, że tak będzie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
speedwayer
User
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 293 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CzęstochowaKatowice
|
Wysłany:
Czw 10:02, 29 Wrz 2011 |
 |
ZIS 110 w Kultowych i ZIS 101 w Legendarnych (48nr)  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
som
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 98 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:01, 04 Paź 2011 |
 |
Na ebay'u u sprzedawcy pod tytułem Luckyyao168 są fotki naszego P50 i wołgi 3110 w wersji taxi, pewnikiem do Avtomobila na Służbie (nie mogę coś zapodać fotki ani linka-nie wiem czemu, może ktoś wrzuci na forum). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:24, 04 Paź 2011 |
 |
som napisał: |
Na ebay'u u sprzedawcy pod tytułem Luckyyao168 są fotki naszego P50 i wołgi 3110 w wersji taxi, pewnikiem do Avtomobila na Służbie (nie mogę coś zapodać fotki ani linka-nie wiem czemu, może ktoś wrzuci na forum). |
Oto link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Odbłyśniki niestety niepomalowane. Model wygląda ok - bez przegięć w żadną stronę.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mto dnia Wto 18:30, 04 Paź 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
 |
 |
som
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 98 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:46, 10 Paź 2011 |
 |
U Luckyyao168 są fotki kolejnych "naszych" modeli-Gaz'a 12 Zim i malca bez dachu ale oczywiście dalej nie mogę wkleić zdjęcia ani linku (popracuje nad tym).
Jeżeli ktoś może (mto?) to poprosze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:52, 10 Paź 2011 |
 |
Spoko loco :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Modele nie są jakąs tam straszną niespodzianką, Zim'a praktycznie każdy zna a Bosmal fajnie, że ma właśnie takie logo i, że z tyłu są kratki na klapie  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pon 16:59, 10 Paź 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
 |
 |
kuba96
User
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 886 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń
|
Wysłany:
Pon 17:43, 10 Paź 2011 |
 |
Czy mam wrażenie, ale czy ten bosmal ma inne kołpaki niz bis:? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Wto 10:52, 11 Paź 2011 |
 |
kuba96 napisał: |
Czy mam wrażenie, ale czy ten bosmal ma inne kołpaki niz bis:? |
Różnią się minimalnie - BIS ma taką obwódkę na krawędzi kołpaka, Bosmal nie I Bosmalowy ma nieco dłuższe otwory ( te prostokątne )
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez QLIG dnia Wto 10:57, 11 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
RDK
User
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 114 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 16:51, 12 Paź 2011 |
 |
wybaczcie moją indolencję, ale czym właściwie się różni 'zapowiadany' LuAZ 969M od ŁuAZa 1302 produkowanego w PL jak Wilk ?
Wytężam wzrok i jakoś nie widzę specjalnej różnicy :
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy okazji... na fotkach już dostrzegłem pomysł na konwersję  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
omega26
User
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 129 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Śro 17:09, 12 Paź 2011 |
 |
Luaz 969M i Luaz 1302 to w zasadzie ten sam samochód /poza drobnymi różnicami w wyposażeniu/, a różnica jest taka ,że 969M był produkowany w fabryce w Łucku w Rosji, a 1302 w fabryce w Łucku na Ukrainie /po odzyskaniu przez Ukrainę niepodległości, a w zasadzie po odłączeniu się od ZSRR/. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5732 Przeczytał: 63 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Śro 17:12, 12 Paź 2011 |
 |
omega26 napisał: |
Luaz 969M i Luaz 1302 to w zasadzie ten sam samochód /poza drobnymi różnicami w wyposażeniu/ |
Inny silnik, to wcale nie taka drobna różnica w wyposażeniu.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Śro 17:14, 12 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
omega26
User
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 129 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Śro 17:39, 12 Paź 2011 |
 |
Fakt, przepraszam, silnik to duża różnica, ale mi raczej chodziło o podobieństwo zewnętrzne i podkreślenie zmiany nazwy ponieważ zmienił się kraj producenta. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Edekyogi
User
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 622 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 13:01, 13 Paź 2011 |
 |
omega26 napisał: |
Luaz 969M i Luaz 1302 to w zasadzie ten sam samochód /poza drobnymi różnicami w wyposażeniu/, a różnica jest taka ,że 969M był produkowany w fabryce w Łucku w Rosji, a 1302 w fabryce w Łucku na Ukrainie /po odzyskaniu przez Ukrainę niepodległości, a w zasadzie po odłączeniu się od ZSRR/. |
ZSRR przestał oficjalnie istnieć w 1991 roku, tak więc Łuaz 1302 jest jeszcze radziecki. Zmiana indeksu związana była z przyjętą w ZSRR standaryzacją (wg specjalnego kodu). Na tej samej zasadzie UAZ 469 przemianowano na UAZ 3151, ZiŁ 133 na ZiŁ 6309, Moskwicz 412 na 2140 itd, itp, oczywiście wprowadzając po drodze pewne modernizacje.
Podstawowym wyróżnikiem w widoku zewnętrznym ŁuAZ 1302 było odsunięcie przedniej atrapy do przodu w związku w montażem nieco dłuzszego silnika od Tawrii. Dlatego też pomiędzy atrapą a przednimi błotnikami pojawiła się szersza szczelina zamaskowana czarną uszczelką (na 969M był po prostu styk polakierowanych blach). Pod wlotem powietrza pojawiły się dodatkowe podłużne otwory. Długośc pokrywy silnika nie uległa zmiani więc nie zachodzi tak głęboko na atrapę. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Czw 13:03, 13 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747 Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 9:31, 14 Paź 2011 |
 |
Dzięki kolego. Znowu wiem coś więcej dzięki Tobie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|