Autor |
Wiadomość |
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5547 Przeczytał: 99 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Śro 10:44, 21 Cze 2023 |
|
To spróbuj ponownie się zalogować po chwili, czasem tak sie dzieje. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mario1992
User
Dołączył: 02 Lis 2018
Posty: 33 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki
|
Wysłany:
Śro 12:09, 21 Cze 2023 |
|
Dostajecie paczki do domu czy do paczkomatu? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 1960 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 155 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:38, 21 Cze 2023 |
|
Wcale
A tak poważnie. Jak sobie nie przekierujesz do paczkomatu, to dostaniesz do domu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mario1992
User
Dołączył: 02 Lis 2018
Posty: 33 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki
|
Wysłany:
Śro 12:56, 21 Cze 2023 |
|
W126 napisał: |
Wcale
A tak poważnie. Jak sobie nie przekierujesz do paczkomatu, to dostaniesz do domu. |
2 paczki temu mogłem tak zrobić i przekierowałem. Poprzedniej i dzisiejszej niestety nie mam już takiej możliwości. Ani na Deagostini ani na stronie Inpostu. Nawet w aplikacji nie ma informacji o paczce.
Najlepsze jest to, że kurier ma rzekomo do mnie numer telefonu a to numer innej osoby. Całe Deagostini... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
anett
User
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 115 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 17:51, 21 Cze 2023 |
|
Wszystko chyba już ok.
Zaległosci w Ciężarówkach w końcu ogarnęli, w Legendach FSO również.
Dzisiaj otrzymałem paczkę z ciężarówkami, wczoraj pojawiła się w aplikacji, mogłem zmienić na paczkomat, tak jak miało być.
Właśnie pojawiła mi się w aplikacji przesyłka z Legendami FSO czyli również będzie możliwość przekierowania.
Tym razem opłaciłem ciężarówki poprzez paypal- aktualny status na moim koncie DEA to ,,przetwarzanie"- z konta w paypalu zdjęło mi tyle ile powinno. Zobaczymy jak szybko księgują te wpłaty przez paypal. Oby szybciej niż poprzez blankiet. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5547 Przeczytał: 99 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Śro 18:10, 21 Cze 2023 |
|
Chyba jeszcze nie wszystko gra.
Przedwczoraj odebrałem z paczkomatu przekierowaną paczkę nr 10 z Żukiem 1/8 i dokładnie tego samego dnia odebrałem ponaglenie z Niemiec do zapłaty za paczkę nr 9... Tą, która spowodowała takie perturbacje i którą księgowali 5 tygodni... Oczywiście paczka nr 9 w profilu widnieje jako opłacona...
Pismo z Niemiec nie ma ani daty wystawienia, ani nadania, więc tak naprawdę nie wiadomo, czy to jakiś stary i przetrzymany list, czy świeżo nadany....
Po czym otwieram skrzynkę pocztową i przeżyłem szok - Pani konsultantka z Supportu Deagostini przeprasza mnie w mailu za opóźnienia z przesyłką nr 9 i pyta, czy przesyłka nr 10 dotarła do mnie bez problemów, bo według systemu, powinna być już do mnie dostarczona... Szok. Oczywiście napisałem od razu o ponagleniu, ale dosłownie po kilku minutach przyszła kolejna odpowiedź od Pani konsultantki, że mogę pismo spokojnie zignorować.
Może jednak coś drgnęło... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Poldi
User
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1583 Przeczytał: 100 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:33, 21 Cze 2023 |
|
Ja mam nadal gnój... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolowy
User
Dołączył: 27 Kwi 2023
Posty: 167 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kato
|
Wysłany:
Czw 9:35, 22 Cze 2023 |
|
anett napisał: |
Wszystko chyba już ok.
Zaległosci w Ciężarówkach w końcu ogarnęli |
Jak ogarnęli? Wczoraj wyszedł numer 59, a ja ostatni mam 53.
Nie ogarniam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 45 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:51, 23 Cze 2023 |
|
Dziś bez info wczoraj w portalu klienta i bez info z inpostu, nagle przyszły FSO, Syrena 608 i Atu 😏 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Poldi
User
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1583 Przeczytał: 100 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:14, 23 Cze 2023 |
|
Western na całego. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dpiotrex
User
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 46 Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
|
Wysłany:
Pon 7:48, 26 Cze 2023 |
|
U mnie po zalogowaniu na profil brak informacji o prenumeracie. Jak by mi ją usunęli |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
anett
User
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 115 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 7:49, 26 Cze 2023 |
|
Z konta klienta na stronie dea znikły mi wszystkie 3 kolekcje. Przez to nie mam jak zapłacić za oatatnią paczkę (chciałem paypalem) no i nie wiem o co chodzi. Też tak macie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gryngol
User
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 1685 Przeczytał: 91 tematów
Pomógł: 35 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pon 8:00, 26 Cze 2023 |
|
Tak, mam tak samo, wszystkie prenumeraty zniknęły. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CICHY525
User
Dołączył: 03 Lis 2018
Posty: 599 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
|
Wysłany:
Pon 8:22, 26 Cze 2023 |
|
Wczoraj już nie było żadnych kolekcji na strefie klienta. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HarlequinPL
User
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 87 Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów
|
Wysłany:
Pon 11:35, 26 Cze 2023 |
|
Działa, zarówno na komputerze jak i na urządzeniu mobilnym. Jeśli problem występuje na smartfonie należy postępować tak: wchodzimy w przeglądarkę -> w prawym górnym rogu powinna być ikonka z 3 kropkami która rozwinie nam różne funkcje -> szukamy i wybieramy opcję "Ustawienia" -> rozwinie się kolejna lista funkcji, tam szukamy pozycji "Ustawienia witryn" -> następna lista funkcji, wchodzimy w "Wszystkie witryny" -> wyszukujemy adres klikając na lupkę w prawym górnym rogu "https://www.deagostini.com" -> wybieramy go i przeniesie nas na kolejną podstronę -> na samym dole pojawi się opcja "wyczyść i zresetuj", klikamy w nią -> wyskoczy monit, potwierdzamy klikając ponownie "wyczyść i zresetuj". Teraz wchodzimy na stronę Deagostini, musimy się na nowo zalogować do profilu klienta. Wszystko powinno już działać poprawnie a prenumeraty powinny być widoczne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|