FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe Auta PRL-u - seria DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mto
User



Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:59, 08 Sie 2011 Powrót do góry

Panowie spokojnie, Nysa Milicyjna nie miała w ogóle wlewu paliwa i skoro ten wlew jest nałożony to wygląda na to, że się "kapnęli" gdy forma była już gotowa i trzeba było ratować model.
Poza tym pamiętajmy, że ta Nysa 521 była poprawiana - pamiętacie fotkę z czarnymi wycieraczkami... potem podmieniono je oraz lusterka na srebrne, majstrowali chyba też przy kierunkowskazach (powinny być te z Warszawy jak wiadomo), ale chyba na zderzaki było za późno. Także nie wiemy czy to foto prototypu czy modelu finalnego. Okaże się. Grunt, że Nysa ma swoją premierę w serii ze swoim własnym numerem w kolekcji.

[link widoczny dla zalogowanych]

(fota zapisana przed zmianami)

Osobiście liczę, że to nieostatnia Nysa w serii, brakuje 501, furgona oraz tak naprawdę cywilnej 522 i wtedy może dadzą drzwi uchylane Smile

Znalazłem fajną fotkę Nyski 521 właśnie z drzwami przesuwanymi:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pon 22:14, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
grochu71
User



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń

PostWysłany: Pon 22:09, 08 Sie 2011 Powrót do góry

Towos.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6175
Przeczytał: 110 tematów

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:15, 08 Sie 2011 Powrót do góry

Z uwagi na to, ze Nysa jest przebudowana z modelu MO to cudów bym się nie spodziewał. Miło, że kilka rzeczy zostało zmienionych, ale podobnie jak w przypadku PF125 kolosalnych zmian nie będzie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mto
User



Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:19, 08 Sie 2011 Powrót do góry

Nie zgodzie się Piotrek, w Fiacie jest mega kolosalna - pas tylni. Ixo planowało zrobić na jednym modelu dwa i wyszła pokraka więc zrobili nowy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pon 22:20, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6175
Przeczytał: 110 tematów

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:26, 08 Sie 2011 Powrót do góry

mto napisał:
Nie zgodzie się Piotrek, w Fiacie jest mega kolosalna - pas tylni. Ixo planowało zrobić na jednym modelu dwa i wyszła pokraka więc zrobili nowy Wink


Chodzi Ci o to, że światła zmienili? Bardziej mi chodziło o tzw. "garb", który jest pochodną bryły jaką kiedyś tam wymyślili. O tym, że pewne dodatki są zmieniane (np światła, atrapa) doskonale wiadomo, bo inaczej model MR nie miałby sensu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mto
User



Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:36, 08 Sie 2011 Powrót do góry

Miałem na myśli usunięcie tej całej tylnej plastikowej podkładki pod światła, bo równie dobrze mogli ją zostawić i przyczepić na nią prostokątne światła od MR'a i już. Najmniej zmian miała nasza Syrena 102 w stosunku do 104 - pogłębili rowki z przodu pod kierunkoskazami i już... Na prawdziwych zmiany też były kosmetyczne.
W Nysie jest jednak obniżony dach a to już coś...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pon 22:38, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2732
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 22:36, 08 Sie 2011 Powrót do góry

Jemu chodzi o cały pas, a nie to badziewie, co dali w klasyku kremowym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6175
Przeczytał: 110 tematów

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:41, 08 Sie 2011 Powrót do góry

Czyli, że zespolili to w całość? No cóż na pewno dobry ruch, ale jednak dalej stoję na stanowisku, że bryła nie została istotnie zmieniona Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RAFLAB
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1371
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Pon 23:02, 08 Sie 2011 Powrót do góry

No i po co ja się rok temu męczyłem Question , teraz będzie gotowa Laughing

Moja wygląda tak:

Image
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-08-08

Image
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-08-08

Image
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-08-08

Image
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-08-08

Image
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-08-08


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mto
User



Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:20, 08 Sie 2011 Powrót do góry

Raflab spokojnie, Twoja 521 jest z Editions Atlas a teraz będziesz miał 521 z DeA Razz (ps. extra wykonanie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pon 23:20, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2732
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 23:26, 08 Sie 2011 Powrót do góry

Tu nawet Piotrze nie chodziło o zespolenie, ile o to, żeby łączenie pasa tylnego i błotników przebiegało tam, gdzie powinno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
classicline
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice

PostWysłany: Wto 7:38, 09 Sie 2011 Powrót do góry

Tak jeszcze wracając do Jeepa, to nie podoba mi się kierunek w jakim podąża seria. Najpierw Garbus, teraz Willys, potem pewnie "beczka" i jakieś przyszywane Fiaty i Citroeny.... ech.

DeA zmieniła chyba koncept, mielismy tak:

pierwsze 73 numery to auta produkowane w krajach DEMOLU. , bez wzgledu na to czy były popularne w Polsce, czy nie.

A teraz będą auta albo produkowane w krajach DEMOLU. (bez względu na ich populaność w Polsce),
albo popularne w Polsce, ale produkowane w krajach kapitalistycznych.

I jeszcze mają być prototypy i autobusy w 1:72.

Zakręcone to wszystko jak betoniarka pełna imadeł.

Już wolę Wartburgi i IFY....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MS
User



Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:40, 09 Sie 2011 Powrót do góry

Wszystko to, co było w Polsce powinno być w tej serii moim zdaniem. Albo zmienić nazwę na "Kultowe auta demoludów". Z drugiej strony na "Kultowe auta PRL-u", ale w takiej formie, że wychodziłyby tylko polskie wózki (więcej wersji) też bym się nie pogniewał.

Co do FSO 125p, to, póki co sądząc tylko po MO, pomimo byków nie ma porównania do pierwszego kanta z chromowaną atrapą, wygląda to wszystko znacznie lepiej w tej szacie. Szkoda, że jedne z najważniejszych modeli KAP-u – pierwsze 125p i Polonez - są jednymi z mniej udanych .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3235
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 11:20, 09 Sie 2011 Powrót do góry

Sorry - ale do cholery co to za problem jaką nazwę nosi seria? Niech się nazywa pic-na-wodę - co to za różnica? Nazywa sie jak nazywa i nic się nie zmieni. Powinna się nazywac tak, powinna siak - kogo to obchodzi? Nazwali ją tak jak nazwali i dają takie modele jakie dają. Nie widze powodu dla którego trzeba to roztrząsać przy każdym "wątpliwym" modelu - załóżcie może osobny temat: "Jak powinien się nazywać się KAP i dlaczego nie tak".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MS
User



Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:24, 09 Sie 2011 Powrót do góry

O i od razu się zrobiło jakoś tak sympatyczniej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin