Autor |
Wiadomość |
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:59, 08 Sie 2011 |
 |
Panowie spokojnie, Nysa Milicyjna nie miała w ogóle wlewu paliwa i skoro ten wlew jest nałożony to wygląda na to, że się "kapnęli" gdy forma była już gotowa i trzeba było ratować model.
Poza tym pamiętajmy, że ta Nysa 521 była poprawiana - pamiętacie fotkę z czarnymi wycieraczkami... potem podmieniono je oraz lusterka na srebrne, majstrowali chyba też przy kierunkowskazach (powinny być te z Warszawy jak wiadomo), ale chyba na zderzaki było za późno. Także nie wiemy czy to foto prototypu czy modelu finalnego. Okaże się. Grunt, że Nysa ma swoją premierę w serii ze swoim własnym numerem w kolekcji.
[link widoczny dla zalogowanych]
(fota zapisana przed zmianami)
Osobiście liczę, że to nieostatnia Nysa w serii, brakuje 501, furgona oraz tak naprawdę cywilnej 522 i wtedy może dadzą drzwi uchylane
Znalazłem fajną fotkę Nyski 521 właśnie z drzwami przesuwanymi:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pon 22:14, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 6 razy
|
|
 |
 |
|
 |
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Pon 22:09, 08 Sie 2011 |
 |
Towos. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6421 Przeczytał: 72 tematy
Pomógł: 289 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 22:15, 08 Sie 2011 |
 |
Z uwagi na to, ze Nysa jest przebudowana z modelu MO to cudów bym się nie spodziewał. Miło, że kilka rzeczy zostało zmienionych, ale podobnie jak w przypadku PF125 kolosalnych zmian nie będzie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:19, 08 Sie 2011 |
 |
Nie zgodzie się Piotrek, w Fiacie jest mega kolosalna - pas tylni. Ixo planowało zrobić na jednym modelu dwa i wyszła pokraka więc zrobili nowy  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pon 22:20, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6421 Przeczytał: 72 tematy
Pomógł: 289 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 22:26, 08 Sie 2011 |
 |
mto napisał: |
Nie zgodzie się Piotrek, w Fiacie jest mega kolosalna - pas tylni. Ixo planowało zrobić na jednym modelu dwa i wyszła pokraka więc zrobili nowy  |
Chodzi Ci o to, że światła zmienili? Bardziej mi chodziło o tzw. "garb", który jest pochodną bryły jaką kiedyś tam wymyślili. O tym, że pewne dodatki są zmieniane (np światła, atrapa) doskonale wiadomo, bo inaczej model MR nie miałby sensu... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:36, 08 Sie 2011 |
 |
Miałem na myśli usunięcie tej całej tylnej plastikowej podkładki pod światła, bo równie dobrze mogli ją zostawić i przyczepić na nią prostokątne światła od MR'a i już. Najmniej zmian miała nasza Syrena 102 w stosunku do 104 - pogłębili rowki z przodu pod kierunkoskazami i już... Na prawdziwych zmiany też były kosmetyczne.
W Nysie jest jednak obniżony dach a to już coś... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pon 22:38, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 22:36, 08 Sie 2011 |
 |
Jemu chodzi o cały pas, a nie to badziewie, co dali w klasyku kremowym. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6421 Przeczytał: 72 tematy
Pomógł: 289 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 22:41, 08 Sie 2011 |
 |
Czyli, że zespolili to w całość? No cóż na pewno dobry ruch, ale jednak dalej stoję na stanowisku, że bryła nie została istotnie zmieniona  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1417 Przeczytał: 43 tematy
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Pon 23:02, 08 Sie 2011 |
 |
No i po co ja się rok temu męczyłem , teraz będzie gotowa
Moja wygląda tak:
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-08-08
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-08-08
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-08-08
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-08-08
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-08-08 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:20, 08 Sie 2011 |
 |
Raflab spokojnie, Twoja 521 jest z Editions Atlas a teraz będziesz miał 521 z DeA (ps. extra wykonanie) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pon 23:20, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 23:26, 08 Sie 2011 |
 |
Tu nawet Piotrze nie chodziło o zespolenie, ile o to, żeby łączenie pasa tylnego i błotników przebiegało tam, gdzie powinno. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Wto 7:38, 09 Sie 2011 |
 |
Tak jeszcze wracając do Jeepa, to nie podoba mi się kierunek w jakim podąża seria. Najpierw Garbus, teraz Willys, potem pewnie "beczka" i jakieś przyszywane Fiaty i Citroeny.... ech.
DeA zmieniła chyba koncept, mielismy tak:
pierwsze 73 numery to auta produkowane w krajach DEMOLU. , bez wzgledu na to czy były popularne w Polsce, czy nie.
A teraz będą auta albo produkowane w krajach DEMOLU. (bez względu na ich populaność w Polsce),
albo popularne w Polsce, ale produkowane w krajach kapitalistycznych.
I jeszcze mają być prototypy i autobusy w 1:72.
Zakręcone to wszystko jak betoniarka pełna imadeł.
Już wolę Wartburgi i IFY.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MS
User
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:40, 09 Sie 2011 |
 |
Wszystko to, co było w Polsce powinno być w tej serii moim zdaniem. Albo zmienić nazwę na "Kultowe auta demoludów". Z drugiej strony na "Kultowe auta PRL-u", ale w takiej formie, że wychodziłyby tylko polskie wózki (więcej wersji) też bym się nie pogniewał.
Co do FSO 125p, to, póki co sądząc tylko po MO, pomimo byków nie ma porównania do pierwszego kanta z chromowaną atrapą, wygląda to wszystko znacznie lepiej w tej szacie. Szkoda, że jedne z najważniejszych modeli KAP-u – pierwsze 125p i Polonez - są jednymi z mniej udanych . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3353 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 11:20, 09 Sie 2011 |
 |
Sorry - ale do cholery co to za problem jaką nazwę nosi seria? Niech się nazywa pic-na-wodę - co to za różnica? Nazywa sie jak nazywa i nic się nie zmieni. Powinna się nazywac tak, powinna siak - kogo to obchodzi? Nazwali ją tak jak nazwali i dają takie modele jakie dają. Nie widze powodu dla którego trzeba to roztrząsać przy każdym "wątpliwym" modelu - załóżcie może osobny temat: "Jak powinien się nazywać się KAP i dlaczego nie tak". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MS
User
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:24, 09 Sie 2011 |
 |
O i od razu się zrobiło jakoś tak sympatyczniej... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|