FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe Auta PRL-u - seria DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
omega26
User



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 124
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 18:44, 04 Gru 2011 Powrót do góry

Zgadza się, u mnie w rodzinie był taki Fiat II serii /z 1976 roku/ i miał niestety z tyłu 132p, a z przodu "polski Fiat" wiem, bo sam kupiłem na giełdzie oryginalne włoskie napisy i je potem wymieniłem.
Druga sprawa, to jak zauważycie żadna z trzech serii nie miała pokracznego przetłoczenia na masce "a-la" włoski Fiat 125 (które jest w modeliku 132 Polizia)- o czym była gorąca dyskusja kilka postów wstecz, a więc przynajmniej w tym szczególe KAP-owska wersja jest lepsza, niestety kolega Artemis ma rację, że "nasza" wersja to trochę klon bo wygląda na serię III ,ale mocowanie lusterka z wersji poprzednich, podobnie "krótki" tylny zderzak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
artemis
User



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 259
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:46, 05 Gru 2011 Powrót do góry

to już na pewno jest Norev Fiat 132 I serii:
Image[/quote]

W sumie po przejrzeniu zdjęć, najlepszy modelik to chyba jednak cytowany tu kilka tygodni temu Norev. Ma jednak swoje wady. Wystawiany dość rzadko na Allegro pochodzi przeważnie z serii gazetowych i na kolana wcale nie rzuca. Kosztuje z przesyłą więcej niz 2 kultowe i na koniec przedstawia chba jednak najmniej ciekawą i najkrócej produkowaną wersję auta. Może za jakiś czas doczekamy się ładnego modelika 132 1800 GLS lub przynajmniej poprawnego a nie (pokracznego) 132 2000.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cysior
User



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:16, 05 Gru 2011 Powrót do góry

Image
Image

niemal identyczne Laughing tylko ten drugi jest obły jak mydło Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Pon 13:17, 05 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2578
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:32, 05 Gru 2011 Powrót do góry

I nadal kąt nachylenia atrapy wydaje się zbyt niski mały... Razz
A że obły to fakt, ale wygląda na to zę to bardziej wina grubej warstwy lakieru niż bryły, jakby go ładnie pomalować wyglądałby lepiej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Edekyogi
User



Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 597
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:51, 05 Gru 2011 Powrót do góry

FIAT 132 2000
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Pon 21:53, 05 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
KATOLIK
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 76
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:21, 12 Gru 2011 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6170
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 15:39, 12 Gru 2011 Powrót do góry

Zapychaczy ciąg dalszy = Citroen Traction Laughing
Fiat 128P był już omawiany - pasuje do reszty.
Taunus - ciężkie jaja Twisted Evil
GAZ3102 - nic nowego - przeszczep z AVL
Olticit Club - fajne maleństwo, prosto z serii Rumuńskiej Twisted Evil

Krótko mówić do kwietnia nie będzie nic co "urywa" nogi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 16:11, 12 Gru 2011 Powrót do góry

A moim zdaniem można je zaliczyć do kultowych. Citroen 11BL to przecież służbowe auto Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego (SB) w okresie stalinizmu (1945-56), fiat 128 3p montowany na Żeraniu. Ford Taunus był dostępny za " dulary" i był chętnie kupowany przez marynarzy albo posiadających rodziny w USA mieszkańców południowych rejonów Polski. A pozostałe też można było spotkać.
Pozdro-Adam
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6170
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 16:16, 12 Gru 2011 Powrót do góry

Zgadza się mój wujek miał dokładnie identycznego Forda na przełomie lat 80 i 90 tylko... no właśnie, co to za argument Twisted Evil Zgodnie z tym tokiem myślenie do serii może trafić każde auto zachodnie widywane w PL w tamtych latach. Biorąc pod uwagę żenującą ostatnio jakość serii chciałoby się powiedzieć "Panie, daj Pan spokój"...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mto
User



Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:19, 12 Gru 2011 Powrót do góry

Oltcit fajnie, że w najpopularniejszym dla niego kolorze a nie pstrokaty zielony jak w rumunskiej edycji Smile Najmniej mnie cieszy Wołga, bo wykonana tak sobie - juz Zaporożca bez uszu mogli dać. Dziś dostalem Fiata i przedpremierowo Trabiego. Do Fiata trzeba nowe tylne światła dorobić a Trabi dość fajny, ładniejszy od kombiaka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
classicline
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice

PostWysłany: Pon 16:35, 12 Gru 2011 Powrót do góry

Żenada...
(jak dla mnie...)
Otlcit jedynie mi tu pasuje...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
capritec
User



Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 324
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 16:39, 12 Gru 2011 Powrót do góry

A mnie, poza Wołgą cieszą dosłownie wszystkie"nowości".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
speedwayer
User



Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CzęstochowaKatowice

PostWysłany: Pon 17:16, 12 Gru 2011 Powrót do góry

Kultowe auta PRL hmmm Shocked ... Choc ja sie ciesze ze bedzie Citroen, dolaczy do kolekcji Legendarnych i tam bedzie pasowal idealnie Smile
Oltcit to jak dla mnie takze bardzo mila zapowiedz Smile
Reszta zenua.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SlawekH
Moderator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1742
Przeczytał: 64 tematy

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 17:49, 12 Gru 2011 Powrót do góry

A mnie bardziej obchodzi jakość tych modeli, a z tego co widzę, to rewelacji nie ma, a nawet wręcz przeciwnie - np. z kołami to pomału doganiają już Amercom... Utwierdziłem się w przekonaniu, że decyzja o zakończeniu prenumeraty była słuszna. Za ciut wyższe ceny (i to też wcale nie zawsze wyższe) mam zachodnie auta z zagranicznych serii gazetowych choćby Altai w o niebo lepszej jakości. Nie ma najmniejszego sensu brać już w ciemno wszystkiego co oferuje DeA i szukać potem na to chętnego za pół ceny, tylko wychwytywać rodzynki (a tych, to na razie nie widzę w zapowiedziach).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Władek
User



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 893
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie - Zdrój

PostWysłany: Pon 18:38, 12 Gru 2011 Powrót do góry

O wiele lepszego Citroena Bl 11 ( z serii James Bond) można kupić na allegro już za 20zł. Z tej listy jedynie Oltcit wydaje mi się najbardziej godnym uwagi. Trzeba przyznać że najlepsze lata Kultowych już dawno za nami...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin