FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe ciężarówki z okresu PRL-u - Deagostini - skala 1:43 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
artemis
User



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 258
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 0:11, 04 Sty 2024 Powrót do góry

JarekS napisał:

Artemis, pokażesz jak wygląda "uruchomiony" dźwig?

Pozdrawiam.


Niestety jak już kiedyś napisałem nie korzystam z hostingu, a poza tym może uda mi się zrobić zdjęcia jutro przy świetle dziennym i wstawić do galesrii na blogu.
Tutaj niestety ostatnio mam dostęp tylko przez służbowego Citrixa przez VPN, a z pulpitu służbowego kompa przez Edge od kilku dni mam zablokowany dostęp (nie wiem czemu tylko do forum)

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez artemis dnia Czw 0:40, 04 Sty 2024, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5548
Przeczytał: 98 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 0:28, 04 Sty 2024 Powrót do góry

Nemo1 napisał:
To nie jest żaden wirtualny tuning, tylko przymiarki do waloryzacji.

A to jest temat o waloryzacji? Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
artemis
User



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 258
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 0:39, 04 Sty 2024 Powrót do góry

JarekS napisał:
Nemo1 napisał:
To nie jest żaden wirtualny tuning, tylko przymiarki do waloryzacji.

A to jest temat o waloryzacji? Twisted Evil


Ja zostawię chyba jak jest w oryginale, bo jest fajnie i za dużo roboty z podporami

P.S.

Jakość nie zachwyca bo światło słabe (cóż zima), ale wstawiłem teraz zdjęcie przy świetle dziennym:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednak po rozłożeniu jest to dość duży model i trudno go objąć (robiłem zdjęcie kilka razy i musiałem opuścić trochę ramię żeby kard jakoś wyglądał)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez artemis dnia Czw 13:10, 04 Sty 2024, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
ziomalisty
User



Dołączył: 01 Mar 2023
Posty: 47
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:32, 06 Sty 2024 Powrót do góry

Piotrek_EPKK napisał:
Wiedząc oczywiście, że cenę wydawca będzie sobie zmieniał według swojego widzimisię. I raczej będę też układy z DeA innym odradzał w przyszłości.

Mamy wysoką inflację, a mimo wszystko Dea oferuje modele 1:43, które są tańsze niż IXO, Modimio, Hachette.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6161
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 13:33, 06 Sty 2024 Powrót do góry

Co ma piernik do wiatraka? Gazetowe modele cenowo porównujesz do IXO? Hachette wydaje teraz coś 1/43, żeby porównać? Kontrargument jest od ręki - włoska Centuria i ceny ich nowości. I na tym można zamknąć takie dywagacje. Prawda jest prosta - DeA chce wycisnąć z tej serii ile tylko się da, w sensie zarobku. Reszta to takie bajczenie, żeby tacy jak Ty nie czuli, że są robieni w bambuko Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2431
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:00, 06 Sty 2024 Powrót do góry

Może koledze nie chodziło o porównanie wprost bo wiemy, że jakość modeli gazetowych jest gorsza od tych z ofert firmowych.
Ale seria ciężarówek wciąż stanowi najtańszą alternatywę dla kolekcjonerów, zwłaszcza tych z ograniczonym budżetem. Oferuje też sporo nowości.
Porównanie do IXO jest jak najbardziej na miejscu bo czasem ten sam model (np Tatra 813 lub Tatra 111 koparka) z drobnymi zmianami oferowany jest jako model firmowy za kilkakrotnie wyższą cenę.
Ta seria ma wiele mankamentów, ale pomimo podwyżek jest nadal bardzo atrakcyjna.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez max dnia Sob 15:07, 06 Sty 2024, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6161
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 15:44, 06 Sty 2024 Powrót do góry

Też tak uważam, dlatego z serii wcale nie rezygnuje Wink IXO w tym momencie za mało wydaje modeli z tej serii u siebie, żeby zrobić bezpośrednie porównanie, bo jak sam wspominasz mówimy na razie o 2 czy 3 modelach. Ogólnie wydają oni dużo różnych rzeczy i porównania powinny być bardziej na zasadzie czy za taką Tatrę w ich serii warto dopłacać, od tego tu jesteśmy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tol
User



Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 52
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:34, 06 Sty 2024 Powrót do góry

Mam pytanie odnośnie modelu Skoda 706 R. Czy takie samochody były produkowane w Polsce? Firma SSM wypuściła model Skoda 706 R Jelcz (1948). Czy to błąd w opisie czy też faktyczna nazwa modelu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tol dnia Sob 16:35, 06 Sty 2024, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
tom18
User



Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 513
Przeczytał: 67 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Sob 16:56, 06 Sty 2024 Powrót do góry

Zabudowy robili w Jelczu na te Škody Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2431
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:13, 06 Sty 2024 Powrót do góry

W Jelczu na importowanych podwoziach Škoda 706 R zabudowywano dla wojska dwa typy nadwozi: N-104 i N-110. Różniły się długością, z zewnątez najłatwiej to poznać po ilości okien. Nadwozie N-104 było krótsze, miało o jedno okno mniej, a między nim a kabiną pojazdu były skrzynki narzędziowe. Model przedstawia ssmochód z dłuższym nadwoziem typu N-110.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tol
User



Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 52
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:13, 06 Sty 2024 Powrót do góry

dzięki za wyjaśnienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolowy
User



Dołączył: 27 Kwi 2023
Posty: 167
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kato

PostWysłany: Pon 10:28, 08 Sty 2024 Powrót do góry

Nadwozia N-104 i N-110 były budowane seryjnie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2431
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:09, 08 Sty 2024 Powrót do góry

Małoseryjnie, wyłącznie na potrzeby wojska.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolowy
User



Dołączył: 27 Kwi 2023
Posty: 167
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kato

PostWysłany: Pon 12:11, 08 Sty 2024 Powrót do góry

Dzięki. W ''jelczowej'' książce jest tylko że prototypy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RICA
User



Dołączył: 10 Lut 2021
Posty: 254
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 18:21, 08 Sty 2024 Powrót do góry

I nie 1948 a lata 50. Model pojawił się już spory czas temu a poza tym wg mnie jest z błędem. Jest to to pomieszanie N-104 z N-110. Model jest z zabudową N-104 ale wtedy koło zapasowe powinno być za kabiną lub pod zabudową. W typie N-110 czyli z dłuższą zabudową już we wnęce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RICA dnia Pon 19:36, 08 Sty 2024, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin