Autor |
Wiadomość |
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3735 Przeczytał: 31 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Nie 7:59, 09 Cze 2024 |
 |
And - ten modelik jest super ale tu "wyszedł" trochę nie tak.
Może pokusisz się o podmianę zdjęć na innym tle i bardziej ostre ?
Niektóre detale nie warto robić na max zbliżeniu - tracą.
Michał - siatki na reflektorach to taki element ochronny przeniesiony ze sportu.
Sławek - deska rozdzielcza wyłożona jest pikowaną skórą (lub skajem ?), tu na
zdjęciach wyszła jak wyszła  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
msnrc
User
Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 1441 Przeczytał: 34 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Hamburg
|
Wysłany:
Nie 8:07, 09 Cze 2024 |
 |
andy ns napisał: |
Michał - siatki na reflektorach to taki element ochronny przeniesiony ze sportu. |
Wiem, ale ni w ząb nie wyglądają jak te w prawdziwym samochodzie.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Sławek84
User
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 453 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 8:32, 09 Cze 2024 |
 |
Andrzeju masz rację ,modele trzeba brać trochę z przymrużeniem oka, nie dosłownie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1141 Przeczytał: 34 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 21:21, 17 Cze 2024 |
 |
330 TRI/LM Spyder (0808) 1962 IXO Le Mans
To będzie pierwsze Ferrari, do którego nie dołączę informacji i ciekawostek. Wszystko jest w internecie szeroko opisane, bo historia tego egzemplarza jest ciekawa i zawiła.
Powiem tylko że 330 TRI/LM był ostatnim rozwinięciem platformy Testa Rossa, zanim samochody z silnikiem umieszczonym centralnie, takie jak 250 P, przejęły tę kategorię wyścigową.
Dla mnie ostatnia brakująca cegiełka w rodzinie TR. Do której na pewno można jeszcze coś dołączyć, ale poniższe modele są jej głównym trzonem.
Byłem ciekaw jakości tego wypustu i powiem że jestem zadowolony.
I cała Rodzinka:
1. 250 Testa Rossa 58' Bang
2. 250 Testa Rossa 59' HWE
3. 250 TR60 ; 250 TRI60 Brumm
4. 250 TR61 Ixo
5. 330 TRI/LM Ixo Le Mans
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3749 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Śro 9:30, 19 Cze 2024 |
 |
Świetna rodzinka Ci się uzbierała. Gratuluję wytrwałości.
Model bardzo fajny i z tego co widać na zdjęciach to IXO się postarało, jakość wykonania bardzo dobra. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Sławek84
User
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 453 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Śro 17:42, 19 Cze 2024 |
 |
Bardzo fajna i ciekawa mini kolekcja. Gratuluję! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3735 Przeczytał: 31 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Nie 13:15, 23 Cze 2024 |
 |
Przyjemny secik  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1141 Przeczytał: 34 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 19:14, 05 Lip 2024 |
 |
246 SP 1962 Art Model
V6 2.4 --- 270KM --- 590 kg
Po skompletowaniu sagi 250 TR, przyszedł czas na kolejny zbiór. SP to seria włoskich prototypów sportowych samochodów wyścigowych produkowanych przez Ferrari na początku lat 60. Wszystkie miały tylny układ silnika centralnie umieszczony, co było pierwszym tego typu osiągnięciem w przypadku samochodu sportowego Ferrari.
Saga bardzo ciężka w zbieraniu, przede wszystkim na minimalne różnice pomiędzy modelami, ciężkiej dostępności i braku wiedzy sprzedających o danym modelu (złe nazewnictwo). No ale podjąłem się i zobaczymy jak będzie.
Model 246 SP jest najprostszy w zakupie, a przy okazji pierwszym z całej serii. Wyprodukowano zaledwie dwa egzemplarze. Pokazany na zdjęciach jest drugim wyprodukowanym, prowadzony głównie przez P. Hill'a.
Sam model jak to Art. Raz zrobią super wypust, a raz co najmniej średni. Zdjęcia strasznie uwypuklają jego wady, bo normalnie aż tak bardzo nie razi.
Ogromne koła, aż za duże. Plastikowe wydechy (fuj!!) i plastikowe wsporniki. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez And1 dnia Pią 19:18, 05 Lip 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3749 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Sob 22:14, 06 Lip 2024 |
 |
Bardzo ciekawy model. Niedoróbki są, ale osoby nie znające się ich nie zauważą. Dobry zakup.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Sławek84
User
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 453 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 7:41, 07 Lip 2024 |
 |
Bardzo fajny, klimatyczny model  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3735 Przeczytał: 31 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Nie 8:44, 07 Lip 2024 |
 |
Art Model jako producenta omawialiśmy nie raz i po prostu akceptujemy jego wykonanie
Ad SP to czeka Cię "długa droga" przez czaso-okres historii chyba że zamkniesz ją tylko w latach 60-tych. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1141 Przeczytał: 34 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 18:18, 28 Lip 2024 |
 |
250 GT California Spider Competizione 1960 Art Model
W hierarchii LWB California Spiders, podwozie numer 1451 GT znajduje się na samym szczycie piramidy. Zbudowany zgodnie z pełnymi specyfikacjami Competizione, a dodatkowo:
- 3. miejsce w swojej klasie i 5. w klasyfikacji generalnej podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans w 1959 r.
- Drugi z ośmiu zbudowanych California Spiderów z aluminiowym nadwoziem
- Powstał jako samochód wyścigowy, z licznymi funkcjami wyścigowymi już w fabryce
- Możliwość wzięcia udziału w konkursach i wyścigach zabytkowych samochodów na całym świecie, w tym w wyścigu Le Mans Classic
- Certyfikat Ferrari Classiche
Jego właścicielem i głównym kierowcą był Bob Grossman. Po nim samochód miał wielu właścicieli. Aż finalnie w 2011 został poddany renowacji certyfikowanej przez Ferrari. I na aukcji w Nowym Yorku został sprzedany za 17 990 000 dolarów.
Z cywilną wersją także od Art
Mega się cieszę, że trafiłem na ten model. Świetne uzupełnienie kolekcji 250-tek. Wykonanie bardzo porządne. Duży plus za ciekawe tablice rejestracyjne. Jedynie kolor słaby. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3349 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Nie 18:19, 28 Lip 2024 |
 |
Piękne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3749 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Nie 19:35, 28 Lip 2024 |
 |
Kolejne kapitalne Ferrari, a i opis świetnie uzupełnia prezentację modelu.
Pięknie wyglądają razem z cywilną wersją. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
msnrc
User
Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 1441 Przeczytał: 34 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Hamburg
|
Wysłany:
Nie 21:34, 28 Lip 2024 |
 |
Ciekawi mnie, czemu wersja wyścigowa nie jest w ikonicznej czerwieni, tylko srebrna, jak jakiś Mercedes. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|