FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:14, 08 Kwi 2016 Powrót do góry

Carlos Sainz kojarzy się głównie z rajdami, jednak w 1984 roku startował w Brytyjskiej Formule Ford 2000. Sponsorami zostali Marlboro oraz gazeta ABC. Sainz nie osiągnął istotnych sukcesów, jednak poznał atmosferę międzynarodowych zawodów.
Po modelu od IXO spodziewałem się szczerze mówiąc mniej, więc jestem pozytywnie zaskoczony. Przede wszystkim jest to model, który ciekawie uzupełni moją kolekcję i o którym od dawna myślałem. Patrząc na cenę końcową licytacji, myślę, że można stwierdzić, że to najmniej poszukiwany model IXO w Polsce Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6128
Przeczytał: 130 tematów

Pomógł: 278 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 17:10, 08 Kwi 2016 Powrót do góry

Też mam to autko, pamiętam że jakoś przypadkowo wpadło mi w ręce, bodaj w wyprzedaży po 1E... Albo nawet je gratis kiedyś dostałem, już nie pamiętam... Taka tam ciekawostka przyrodnicza, jeżeli w ogóle nie zbiera się bolidów Razz Ale jest ładnie wykonane, także jak najbardziej może być Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:41, 08 Kwi 2016 Powrót do góry

Jeśli o mnie chodzi to zawsze chciałem ten model jako taką ciekawostkę i uzupełnienie, ale nie myślałem że za pudełkowe IXO dam aż tak niewiele Smile

Mille Miglia (Mille "Tysiąc", Miglia"Mil") – wyścig wytrzymałościowy przebiegający drogami publicznymi północnych Włoch, organizowany pierwotnie w latach 1927-1957. Z organizacji wyścigu zrezygnowano po dwóch śmiertelnych wypadkach. Od 1977 roku wznowiony jako Mille Miglia Storica, czyli wyścig przeznaczony dla właścicieli historycznych samochodów sportowych wyprodukowanych przed 1957 rokiem.
W roku 1954 wyścig ten był trzecią rundą Mistrzostw Świata Samochodów Sportowych (World Sportscar Championship). Wystartowało 378 załóg, a sklasyfikowanych zostało 182. Wyścig wygrał Alberto Ascari w Lancia D24. W najniższej klasie oznaczonej jako T750, dojeżdżając na 66. miejscu, zwyciężyła załoga Jean Rédélé/Louis Pons w Renault 4CV.

Image
Image
Image
Image
Image

Jest to pierwszy Eligor w kolekcji, jednak optymistycznie nastawia mnie na kolejne.
U tego samego sprzedawcy kupiłem również Seata 600 od Solido Smile

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6128
Przeczytał: 130 tematów

Pomógł: 278 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 18:13, 08 Kwi 2016 Powrót do góry

I kolejny śliczny model, często niedoceniany, dostępny za grosze Smile Eligor to porządna firma, szczerze polecam jej wyroby, mimo nieco ograniczonego wyboru. Chociaż chyba lepsza taka firma niż wielkie portfoilo IXO z wieloma knotami Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:05, 16 Kwi 2016 Powrót do góry

W 1976 w ramach Mistrzostwa Świata Samochodów Sportowych rozgrywano dwa oddzielne mistrzostwa. Auta o otwartym kokpicie zakwalifikowano jako Grupa 6 i przydzielono je do nowych Mistrzostw Świata dla Samochodów Sportowych. Samochody bazujące na autach produkcyjnych zakwalifikowano jako Grupa 5 i startowały one w Mistrzostwach Świata dla producentów. Porsche wygrało wraz z modelami 908/3 oraz 936 wszystkie 7 wyścigów w ramach Mistrzostw Świata Samochodów Sportowych pewnie zdobywając mistrzostwo, w którym liczone było 5 najlepszych rezultatów. W mistrzostwach aut grupy 5 również liczone było 5 najlepszych rezultatów z 7 rozegranych wyścigów. Największym i jedynym rywalem Porsche 935 było BMW 3.5 CSL, jednak ostatecznie Porsche zdobyło mistrzostwo zdobywając 95 punktów ze 100 możliwych, przy 85 dla BMW.
Posiadając już model 936 od Trofeu w czarnym malowaniu z pierwszego wyścigu sezonu 1976 cały czas myślałem o modelu 935 z tego samego roku. Niedawno pojawił się w znacznych promocjach, jednak inne zakupy nie pozwoliły z nich skorzystać, przez co myślałem już, że model szybko się u mnie nie pojawi. Okazja pojawiła się niespodziewanie, więc model Minichamps jest już u mnie. Przedstawia 935/76, którym załoga Stommelen/Schurti wygrała wyścig 6h Watkins Glen w 1976.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pako3110
User



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Sob 21:30, 16 Kwi 2016 Powrót do góry

Bardzo fajny zestawik Ok! . Mam intentyczny ,ale standardowo trzymam sie pma


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:38, 16 Kwi 2016 Powrót do góry

Białe 936 z PMA też chętnie u siebie zobaczę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pako3110
User



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Sob 23:05, 16 Kwi 2016 Powrót do góry

Jakie tam biale...napisalem ,ze mam identyczny zestaw ,a nie podobny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:09, 16 Kwi 2016 Powrót do góry

A ja nawiązałem do 936 i PMA jakie mam w planach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pako3110
User



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Sob 23:43, 16 Kwi 2016 Powrót do góry

aaa nie zalapalem...takie tez mam. Fajnie razem kontrastuja Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
darkmanpoland
User



Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braintree uk/ Piła pl

PostWysłany: Nie 7:47, 17 Kwi 2016 Powrót do góry

Ładny secik jak brat i siostra Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:30, 24 Kwi 2016 Powrót do góry

W roku 2004 odbyła się 26. edycja terenowego Rajdu Dakar, która odbyła się na trasie Clermont-Ferrand - Dakar. W kategorii samochodów zwyciężył Francuz Stephane Peterhansel, który był pierwszym motocyklistą, który wygrał startując w kategorii samochodów. Wcześniejsze zwycięstwa odniósł na motocyklach Yamaha w latach 1991-93, 1995, 1997-98. Od roku 1999 startował w kategorii samochodów. W roku 2003 połączył siły z fabrycznym zespołem Mitsubishi, z którym wygrał Rajd Dakar w latach 2004-05 i 2007.
Norev z serii gazetowej to zwycięskie Mitsubishi Pajero Evolution z roku 2004. Dotarł do mnie już dosyć dawno, jednak nie zachwycił mnie. Dodatkowo w całkowicie niezabezpieczonej paczce oderwało się mu lusterko. Ostatnio znalazłem kilka chwil aby je przykleić oraz poprawić moim zdaniem najbardziej rzucający się w oczy błąd tego modelu w wydaniu gazetowym, jakim są srebrne reflektory. Na zdjęciach model już po ich poprawieniu i moim zdaniem wygląda już znacznie lepiej Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2554
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:30, 24 Kwi 2016 Powrót do góry

Osobiście proponuję jeszcze czarnym markerem pomalować krawędź kliszy reflektorów, będzie autoalarm dużo lepiej Wink
Pamiętam jak pierwszy raz zobaczyłem zdjęcia Pajero Evo mając kilkanaście lat, ta futurystyczna stylistyka zrobiła na mnie ogromne wrażenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:54, 24 Kwi 2016 Powrót do góry

Wydaje mi się, że zaburzyłoby to głębie tej czerni jaką miał oryginał. Generalnie kupowałem go ze zdjęć gdzie reflektory były poprawne, a przyszło to, co przyszło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:51, 02 Maj 2016 Powrót do góry

Dnia 1 października 1995 na torze Mount Panorama odbył się 36. wyścig Bathurst 1000. Po raz pierwszy wszystkie auta wystartowały w jednej klasie - Grupa 3A, która obejmowała 5-litrowe V8. Do wyścigu przystąpiły zaledwie 32 załogi, a do mety dojechało 15 aut. Wyścig wygrała załoga Larry Perkins/Russell Ingall z teamu Castrol Perkins Racing w Holdenie VR Commodore.
Oba auta zespołu Holden Racing Team stosunkowo szybko odpadły z rywalizacji. Startujące z pierwszego pola auto z numerem #015 załogi Craig Lowndes/Greg Murphy wycofało się po 10 ze 161 okrążeń, natomiast załoga Peter Brock/Tomas Mezera, której auto chciałbym zaprezentować, zakończyła rywalizację na 32 okrążeniu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Myślę, że warto w tym momencie pokazać Biante w 1:64 na tle 1:43 Smile

Image
Image
Image
Image

Gdyby nie pomoc kolegów tutaj miałbym spore problemy z tym, aby model wygrany kwotą 0,99 Funta do mnie dotarł, więc chciałbym w tym miejscu podziękować wszystkim, dzięki którym miejsca na modele robi się coraz mniej i na których pomoc zawsze można liczyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin