FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:24, 14 Maj 2016 Powrót do góry

Pierwszym autem Volvo o nadwoziu kombi był model PV445 Duett, który pojawił się na rynku w 1953r. Bazą powstania tego auta był model PV444. W momencie premiery nadwozie PV445 było rewolucyjne i o wiele bardziej praktyczne od wówczas popularnych. Samochód był produkowany do roku 1969, z tym, że w roku 1960 model 445 został zastąpiony modelem P210, który był efektem modernizacji modelu PV444 oznaczonej PV544. Duett produkowany był jako kombi oraz furgon, jednak powstało również stosunkowo niewiele aut z podwoziem do zabudowy.

Dosyć nieoczekiwanie zdecydowałem się kupić model [link widoczny dla zalogowanych] wyprodukowany przez Troféu. Według informacji zarówno na podstawce, jak i stronie kolekcji, model, który kupiłem limitowany jest do 504 sztuk. Niestety mój stracił wiele podczas wysyłki, gdy niedostatecznie zabezpieczony oderwał się od podstawki i dotarł do mnie w niezbyt zadowalającym stanie. Po dogadaniu się ze sprzedającym został jednak u mnie. Mimo, że już nigdy nie będzie taki jak przedtem, udało się przywrócić go do stanu umożliwiającego pokazanie tutaj. Uważni zauważą brak jednego z kierunkowskazów, którego nie odnalazłem wśród oderwanych elementów Wink

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Sob 20:35, 14 Maj 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
maxipower
User



Dołączył: 15 Cze 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp

PostWysłany: Nie 21:02, 15 Maj 2016 Powrót do góry

Bardzo fajne Volvo 445, migacz który pozostał odkleiłbym i namalował dwa takie same . Amazon ma z przodu migacze malowane i jest ok Wink
Volvo to świetne auta i modele do zbierania .Nie ma ich zbyt dużo więc można w miarę szybko zamknąć kolekcję uzupełniając od czasu do czasu nowościami . Ja również jestem zafascynowany tymi pojazdami więc będę bacznie obserwował Twoje kolejne zdobycze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Poldi
User



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1580
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:48, 16 Maj 2016 Powrót do góry

...szwedzka edycja Atlas'a już w tej chwili liczy około 80 modeli/wersji Volvo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:43, 17 Maj 2016 Powrót do góry

To prawda, że wbrew pozorom modeli Volvo nie jest wcale tak mało, jednak porównując do takich marek jak chociażby BMW to jest tego mniej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:55, 26 Maj 2016 Powrót do góry

Hanomag Kurier nigdy nie był modelem, którego poszukiwałem, jednak szkoda byłoby nie kupić Schuco z reklamą opon Englebert w bardzo dobrej cenie Smile
Z modelu oczywiście jestem bardzo zadowolony, czego powody myślę, że będą widoczne na zdjęciach Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daro84
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 758
Przeczytał: 57 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KRAKÓW

PostWysłany: Czw 9:47, 26 Maj 2016 Powrót do góry

Piękny dostawczak, gratuluje zakupu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6128
Przeczytał: 130 tematów

Pomógł: 278 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 22:32, 28 Maj 2016 Powrót do góry

Wiesz, że Twoja kolekcja jest jedną z niewielu jakie obserwuję Very Happy Ale serio, wchodzę tutaj naprawdę z przyjemnością. Oboje lubimy różnorodność, nie ulegamy schematom i nie jesteśmy oddani jednej marce/dyscyplinie/producentowi Wink To sprawia, że Twoja kolekcja jest ciekawa i nigdy nie wiesz co Cię w niej zaskoczy. Modelik Hanomaga bardzo ładny, chociaż to nie do końca moje klimaty. Świetne zdjęcia porównawcze z KAPem. Ogólnie wygląda to bardzo fajnie, podobnie jak Volvo kilka postów wyżej. Super się to czyta i ogląda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:53, 29 Maj 2016 Powrót do góry

Wraz z modelem Holdena, pokazywanym już wcześniej, dotarł do mnie kolejny już w kolekcji Seat Leon WTCC. Tym razem pojawiło się auto, którym Jordi Gené w roku 2006 wygrał w pierwszym wyścigu na torze Autódromo Internacional de Curitiba w Brazylii. W sezonie 2006 Jordi Gené we wszystkich 20. wyścigach startował za kierownicą Seata Leona w barwach zespołu SEAT Sport. Zdobywając 36 punktów, zajął 10. miejsce w klasyfikacji końcowej kierowców.
Po rozpakowaniu modelu okazało się, ze brakuje w nim prawego lusterka, a lewe odpadło niedługo po tym. Jako, że w kolekcji miałem już ten model, wpadłem na pomysł aby zrobić odcisk lusterka, a następnie odlew z kleju cyjanoakrylowego. W sprawnym modelu lusterko również odpadło, jednak dzięki temu łatwiej dało się zrobić w plastelinie formę do odlewu. Robiłem coś takiego po raz pierwszy i w sumie byłem zaskoczony tym, że się udało. Po niewielkim doszlifowaniu powstałego odlewu, pomalowaniu podkładem oraz flamastrami, efekt jest jak dla mnie zadowalający. Wiem, że mogłem zrobić to lepiej, dokładniej oszlifować, kupić farby w odpowiednim odcieniu, jednak jakość modelu okazała się adekwatna do ceny, więc nie jest zachwycająca. Aby cała zabawa miała sens musiało wyjść taniej niż zakup kolejnego. Dodatkowo poprawiając jeden ze słabszych punktów tych modeli, jakim są reflektory, jeden z nich ubrudziłem od wewnątrz klejem, jednak przy tak słabej ich jakości nawet klej nie rzuca się bardzo w oczy. Kupując po raz drugi, zdecydowałbym się jednak na zakup w Hiszpanii, gdyż sądząc po jakości modelu kupionego w Niemczech wydaje mi się, że trafiły tam zwroty i to konkretne. Być może miałem pecha, ale fakt jest taki, że gazetowy model z BTCC kupiony w Hiszpanii prezentuje się o wiele lepiej Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Wraz z modelem J-COLLECTION z tego samego sezonu Smile

Image
Image
Image
Image

Mam nadzieję, że ten zbiór się jeszcze powiększy Smile

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brociu
User



Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:56, 29 Maj 2016 Powrót do góry

Fanem Seatów nie jestem, ale jak zagrywałem się w Race'07 to najczęściej pomykałem właśnie Leonem i Twój wpis przypomniał mi te czasy Very Happy

Widać faktycznie, że model nie porywa, ale w komplecie z resztą prezentuje się bardzo fajnie i najważniejsze że cieszy Wink

Pozdrawiam, Brociu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2326
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:06, 29 Maj 2016 Powrót do góry

Fajne takie zestawy są. Pewnie wiesz o wszystkich modelach, które do niego pasują. W poszukiwaniu czego innego trafiłem na takie cóś:
[link widoczny dla zalogowanych]
To chyba jakaś ciekawostka jest? Wygląda na model zrobiony dla firmy Monroe, jakby dealerski?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:35, 29 Maj 2016 Powrót do góry

Normalnie startował w takich barwach Smile

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2326
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:45, 29 Maj 2016 Powrót do góry

Tak, ale chodziło mi o sam model, że on jakiś jakby dealerski a nie sklepowy-gablotkowy. Coś, jak modele sprzedawane u dealerów samochodów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:50, 29 Maj 2016 Powrót do góry

Wydaje mi się, że po prostu J-COLLECTION wyszło w takim opakowaniu, innego nie widziałem jeszcze. Generalnie nie było tak, że wszystkie miały takie samo Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:22, 11 Cze 2016 Powrót do góry

Bernd Schneider jest najbardziej utytułowanym zawodnikiem w historii DTM. Zanim jednak osiągnął sukcesy w tej serii, w roku 1987 został mistrzem Niemieckiej Formuły 3. W latach 1988-1989 startował dla zespołu Zakspeed w Formule 1, jednak starty w tej ekipie były bardzo nieudane, gdyż zakwalifikował się tylko do ośmiu wyścigów. Na sezon 1990 przeniósł się do zespołu Arrows, jednak po pierwszym wyścigu został zastąpiony przez Alexa Caffiego. Po zakończeniu przygody z F1 występował w seriach prototypów sportowych w barwach Porsche, by w roku 1991 trafić do serii DTM, zastępując w zespole Mercedesa Michaela Schumachera, który odszedł do Formuły 1. W wyścigu na torze ulicznym w Singen (Hohentwiel) zajął niespodziewanie drugie miejsce, co pomogło mu pozostać w stawce na kolejny sezon, w którym zajął trzecie miejsce w klasyfikacji końcowej kierowców. Pierwsze Mistrzostwo serii DTM zdobył w roku 1995, który był ostatnim oficjalnym sezonem DTM. W roku 1997 zdobył mistrzostwo serii FIA GT. Po reaktywacji DTM w roku 2000 został mistrzem w latach 2000-2001, 2003 oraz 2006. Karierę zakończył po sezonie 2008. Łącznie w DTM odniósł 43 zwycięstwa, 25 pierwszych miejsc startowych oraz 60 najszybszych okrążeń.
Zestaw mistrzowskich modeli CLK z lat 2000-2001 oraz 2003 miałem cały czas w planach. Pierwszy krok uczyniłem stosunkowo dawno, kupując jako drugie auto wyścigowe do kolekcji model CLK z roku 2000 od AutoArt. Model z roku 2001 planowałem kupić również od tego producenta, gdyż zdjęcia modelu od Minichamps nie były dla mnie zachęcające. Jeśli chodzi o sezon 2003 nie ma wyboru, więc szukałem PMA, które swoją drogą kiedyś przegapiłem na Allegro.
Okazało się, że zebrałem zestaw szybciej niż się spodziewałem. Na Allegro pojawiła się aukcja dokładnie takiego zestawu jaki planowałem, z tym że wszystkie 3 modele od PMA.
Zalicytowałem i wygrałem:
Image
CLK z sezonów 2000-2001 w wykonaniu PMA nie okazały się wcale takie złe Smile
Image
Image
Image
Image
Porównując modele Minichamps i AutoArt widać ewidentne różnice. Pomijając aspekty detali w modelu AA brakuje nazwiska kierowcy na szybie, oraz reklama D2 ma odcień pomarańczowy, jednak przeglądając zdjęcia wydaje się, że oba modele są pod tym względem poprawne i zwyczajnie przedstawiają inny etap sezonu, więc warto mieć oba. Jeśli chodzi o wymiary modele różnią się pod tym względem. Pomimo podobnej długości AutoArt jest węższy i niższy, ogólnie sprawia wrażenie mniejszego. Pas przedni w PMA sprawia wrażenie zbyt pochyłego, jednak głównie z powodu słabo wykonanych i spasowanych z nadwoziem reflektorów.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Trudno niestety jednoznacznie stwierdzić, który model bardziej odzwierciedla rzeczywistość, więc jeśli o mnie chodzi to wciąż rozważam zdublować model z sezonu 2001, dokupując do poniższego modelu odpowiednik w wykonaniu AutoArt.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Mając oba modele tego samego producenta łatwiej zauważyć niewielkie zmiany aerodynamiczne wprowadzone na sezon 2001 Smile
Image
Image
Image
Na rok 2002 Mercedes przygotował już nową wersję modelu CLK DTM, nawiązującą do nowego seryjnego modelu oznaczonego W209. Auto zdecydowanie różniło się od poprzednika wizualnie, zaś sama karoseria charakteryzowała się lepszymi właściwościami aerodynamicznymi. Model tej generacji w wykonaniu PMA jest zdecydowanie lepszy od poprzednika. W kupionym zestawie znalazł się oczywiście mistrzowski CLK z roku 2003.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Najprawdopodobniej nie są to ostatnie mistrzowskie modele tego kierowcy w kolekcji Smile
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 13:07, 12 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:40, 28 Cze 2016 Powrót do góry

Ostatnio wygrałem kilka aukcji i na początek miały pojawić się kolejne Mercedesy z DTM, jednak niestety, ale okazały się uszkodzone już u sprzedającego. W zamian dołożyłem do paczki Renault 12 Gordini, które również okazało się uszkodzone. Wyłamaną felgę udało się jednak naprawić, a przy okazji poprawiłem krzywo osadzone reflektory oraz pomalowałem klatkę i wycieraczki na srebrno. Model pochodzi z francuskiej serii gazetowej Alpine & Renault Sportives, gdzie producentem był Eligor. Autem tym Marc Sourd startował w roku 1971 w Pucharze Francji Gordini (Coupe de France Gordini). Były to rozgrywane we Francji wyścigi w latach 1966-1974, w ramach których kierowcy startowali w takich samych samochodach. W ramach Pucharu Francji Renault, Puchar Gordini zastąpił Puchar Renault 5 rozgrywany do roku 1990. Od sezonu 1971, startujące w pucharze Renault 8 Gordini, zastąpiono modelem 12 Gordini. Gordini było najmocniejsza odmianą Renault 12. Wersja cywilna posiadała silnik 1.6 o mocy 113 KM. Marc Sourd, odnosząc 7 zwycięstw, wygrał te mistrzostwa w 1971.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Patrząc na zdjęcie oryginału, widać że model ma zbyt niską atrapę oraz reflektory. Nie znalazłem też zdjęć dokładnie w tym malowaniu w połączeniu z wlotem powietrza na masce. Jako całość prezentuje się jednak naprawdę dobrze Smile

Image

Prezentacja nowego nabytku stała się powodem do wyjęcia po raz pierwszy z blistra, kupionego we wrześniu 2015 modelu Dacia 1310 ze Złotej Kolekcji Aut PRL-u Smile

Image
Image
Image
Image

Dacia 1310 to oczywiście zmodernizowana wersja Dacii 1300, która była produkowana na licencji Renault. Produkcję oraz sprzedaż Renault 12 oraz licencyjnej Dacii 1300 rozpoczęto w roku 1969. Europa zachodnia pożegnała się z modelem Renault 12 już w roku 1980, jednak produkcja pod marką Renault na innych rynkach trwała do roku 2000. Dacia 1310 z wieloma modyfikacjami przetrwała jeszcze dłużej, do roku 2004, a produkcję modelu dostawczego zakończono 8 grudnia 2006.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin