FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Towi
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1730
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Herford

PostWysłany: Śro 20:14, 03 Wrz 2014 Powrót do góry

Prześliczny, Gratulacje !
Jest na mojej liście zakupów!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Towi dnia Śro 20:15, 03 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1716
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:00, 04 Wrz 2014 Powrót do góry

Kolejnym bolidem, który chciałbym zaprezentować, jest Sauber C12, z szonu 1993 - debiutanckiego dla zespołu w Formule 1. Kierowcami zespołu w tym sezonie zostali Karl Wendlinger oraz JJ Lehto, którzy łącznie zdobyli 12 punktów, które dały zespołowi 7-me miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

Model wykonało PMA i bardzo mnie cieszy, że w przeciwieństwie do poprzednich moich bolidów tego producenta, w końcu mam proste przednie koła oraz czysto nałożone kalkomanie Smile

Image
Image
Image
Image

Ogólnie model jest czysto i ładnie zmontowany, a poniżej wraz z wcześniej prezentowanym, o wiele starszym T53 Smile

Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
davv2704
User



Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 216
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 8:26, 05 Wrz 2014 Powrót do góry

Sauber C12 - fajny model. A co do krzywych kółek w PMA.. Mam model Williamsa z 97 i też są tam jakieś defekty, ale to nic w porównaniu z Renault R24. Tam jest krzywy T-Cam, i kierowca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1716
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:50, 07 Wrz 2014 Powrót do góry

Opel Senator A z Schuco był poszukiwany przeze mnie od dawna, gdyż szukałem go w lepszej cenie niż standardowa. W kolekcji miał pojawić się model zielony, jednak złoty także mi się podobał i ostatecznie udało mi się kupić takiego w bardzo promocyjnej cenie Smile
Ten produkowany w latach 1978 - 1986 sedan, był tak naprawdę wydłużoną odmianą Opla Rekorda E. Posiadał jednak całkowicie nowe, niezależne tylne zawieszenie. W 1982 roku auto przeszło lifting i modelu tej wersji jeszcze mi w kolekcji brakuje Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

W kolekcji posiadam już od dłuższego czasu odpowiednik Senatora A w wersji coupé - jest nim Opel Monza również od Schuco. W planach Monza miała być błękitna, jednak podobnie jak w przypadku Senatora trafiła do mnie zupełnie inna Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Oba modele bardzo mi się podobają, posiadają bardzo fajne wnętrza, wycieraczki oraz drobne elementy są fototrawione. Możliwe, że powrócę jednak kiedyś do pierwotnych planów odnośnie kolorystyki tych modeli Smile

Image
Image
Image
Image

Gdy tylko pojawiła się seria Opel Collection czekałem, aż ukaże się w niej Opel Senator B - doczekałem się i kupiłem krótko po tym jak się pojawił Smile
Senator drugiej generacji został zaprezentowany w 1987 roku i został zbudowany na przedłużonej płycie podłogowej Opla Omegi A. Druga generacja tego auta nie miała swojego odpowiednika w wersji coupé. W niektórych krajach Senatora sprzedawano pod inną marką lub był dość gruntownie przebudowywany. Jego mocno zmodyfikowana wersja to Holden Commodore, w którym standardem na rynek australijski był 3,8-litrowy V6 z Buicka, a montowano w nim także 5-litrowe V8. W 1993 roku, przy okazji wprowadzenia nowej Omegi, Opel zrezygnował z wprowadzania na rynek kolejnej wersji Senatora. Powodem była zbyt niska sprzedaż samochodu. Ciekawostką jest, iż latach 1993-2011 firma Bristol używała podwozi i innych komponentów Senatora do budowy luksusowego coupé o nazwie Blenheim.

Image
Image
Image
Image

Wraz z poprzednikiem Smile

Image
Image

Opel Monza w wersji po liftingu z 1982 roku pochodzi również z kolekcji Opla, jednak nie jest już tak udany jak Senator B. Mimo to całkiem dobrze się prezentuje Smile

Image
Image
Image
Image

Wraz z wersją z przed liftingu Smile

Image
Image

Wszystkie razem - brakuje tylko, jak już wspomniałem, Senatora A po liftingu oraz ewentualnych nietypowych wersji modelu, których modeli nawet nie widziałem Smile

Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mp91
User



Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 598
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 11:47, 07 Wrz 2014 Powrót do góry

Zestaw klasycznych Opli naprawdę bardzo ładny Wink ale po prostu musisz jeszcze poszukać Senatora A2 od IXO bo ewidentnie jest on tam potrzebny Razz
Sam mam podobny set, tyle że Senator A1 i Monza A1 jest od Minichamps'a, obydwa srebrne, modele można tanio kupić a jakość wykonania jest świetna Smile
Jeszcze tak przy okazji - Senator B to wg mnie jeden z lepszych modeli z serii Opel Collection, pamiętam jak go dostałem zrobił na mnie duże wrażenie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1716
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:19, 07 Wrz 2014 Powrót do góry

Szczerze mówiąc liczę na to, że pojawi się kiedyś coś lepszego niż gazetowe IXO. Monza trafiła do mnie w dosyć okazyjnej cenie i tak samo musiałoby się stać z Senatorem A2 żeby się pojawił. Senator B jest świetny tak jak piszesz i bardzo mnie cieszy, bo to chyba mój ulubiony Opel i wyszedł też w takim kolorze w jakim go chciałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
davv2704
User



Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 216
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 12:08, 10 Wrz 2014 Powrót do góry

Jestem ciekaw jaki kolejny model zaprezentujesz... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1716
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:04, 12 Wrz 2014 Powrót do góry

W dzisiejszym wpisie pojawią się dwa modele z Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych (ang. British Touring Car Championship, w skrócie BTCC), z sezonu 2008.

W sezonie tym, po zostaniu mistrzem sezonu 2007, mistrzostwo wśród kierowców obronił Fabrizio Giovanardi. Team VX Racing, w którym startował został mistrzem wśród zespołów, zaś Vauxhall zdobył mistrzostwo producentów, pokonując auta marki SEAT.

Prezentowany model to produkt marki OXFORD i przedstawia auto z wspomnianego sezonu 2008. Wykonany jest całkiem fajnie, jedynie zawieszenie jest zdecydowanie zbyt wysokie i najprawdopodobniej je obniżę, bo miejsca w nadkolach jest wystarczająco Smile

Image
Image
Image
Image

Trzecie miejsce w klasyfikacji kierowców, za kierownicą Seata Leona, zdobył Jason Plato. Model pochodzi z hiszpańskiej serii gazetowej i o ile często na modele narzekam, o tyle tutaj muszę model bardzo pochwalić, szczególnie ze względu na to, że nie odbiega niemal wcale wykonaniem w stosunku do droższych gablotkowych modeli Leona z serii WTCC, a malowaniem i kalkomaniami powiedziałbym, że nawet je przewyższa Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Na poniższych zdjęciach widać, że Leony mimo dużej różnicy w cenie, są porównywalne Smile

Image
Image

Niepełne podium sezonu 2008 Smile

Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Pią 22:05, 12 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Prezes_XJ
User



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 390
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 16:52, 13 Wrz 2014 Powrót do góry

Zawsze lubiłem Senatora B i oglądam się za nimi na ulicy, a nie ma ich już zbyt wiele. Mam tylko jedno pytanie, czy tylna kanapa oraz półka za nią jest wykonana poprawnie? Wydaje mi się że oparcie jest nienaturalnie wysokie a półka bardzo długa (wchodzi w głąb kabiny). Dobrze widzę czy to tylko na zdjęciu tak wygląda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1716
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:12, 13 Wrz 2014 Powrót do góry

Oparcie jest wyższe, bo powinno się kończyć mniej więcej na poziomie bocznych okien, natomiast półka kończy się na poziomie małej bocznej szyby tylnej, a więc poprawie, tylko jest bardzo uproszczona, po prostu płaska i może to sprawiać wrażenie dłuższej. Z tego, co teraz patrzę, możliwe, że bryła w tylnej części jest trochę niepoprawna, jednak model, jak na serie, z której pochodzi jest naprawdę bardzo ładny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Prezes_XJ
User



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 390
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:19, 14 Wrz 2014 Powrót do góry

No dobra, to jak znajdę go w dobrej cenie to kupuję Wink Dzięki za info Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1716
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:47, 14 Wrz 2014 Powrót do góry

Zdecydowanie polecam! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1716
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:17, 26 Wrz 2014 Powrót do góry

SEAT Toledo Marathon tylko wyglądem nawiązuje do sedana o tej nazwie. Był on pierwszym tak bardzo zaawansowanym samochodem rajdowym Seat Sport i przygotowany został do zmagań w terenie. Zadebiutował w 1993 roku podczas Baja Portugal. Rok później zespół przystąpił tym autem do zmagań w Off Track World Rally Cup. Dwaj kierowcy fabryczni - Webber i Servia kilkukrotnie stawali na podium takich rajdów jak Baja Portugal czy Baja Espana. Auto posiada silnik o pojemności 2,1l, który dysponuje mocą 300 KM, oraz 6-biegową ręczną skrzynię biegów. Całość została osadzona na bazie konstrukcji rurowej.
Model pochodzi z Rajdu Grecji rozegranego w dniach 27-30 listopada 1994 roku i został wydany w hiszpańskiej serii gazetowej. Długo czekałem na chwilę, aby dołączył do kolekcji i cieszy, że w końcu się udało bez przepłacania Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wraz z wyścigowym Toledo, którego już wcześniej pokazywałem Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
archivsoft7
User



Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 100
Przeczytał: 81 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:22, 26 Wrz 2014 Powrót do góry

Bardzo ciekawy model Toledo, nie miałem pojęcia o istnieniu czegoś takiego. Koncepcja jest zbliżona do Peugeota 405, który swego czasu startował w Dakarze. Ładny model i świetne zdjęcia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1716
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:54, 05 Paź 2014 Powrót do góry

W ostatnim czasie udało mi się zakupić Audi A4 z wyścigów serii Super Tourenwagen Cup (STW). Mistrzostwa te były rozgrywane w latach 1994-99, po tym gdy BMW i Audi opuściły serie DTM, ze względu na wprowadzenie nowych przepisów, które zwiększały koszty uczestnictwa. STW korzystała ze standardowych regulacji kategorii superturystycznej, co umożliwiało wykorzystanie tej samej konstrukcji w innych seriach wyścigowych. Zakończenie mistrzostw STW wraz z końcem sezonu 1999 połączyło się z reaktywacją od 2000 roku serii DTM, którą w 1995 roku zlikwidowano, na rzecz ITC zlikwidowanego rok później po odejściu zespołu Opla i Alfy Romeo.

Modelem, który trafił do mojej kolekcji jest Audi A4 z sezonu 1997 zespołu Abt Sportsline. Christian Abt autem tym w sezonie 1997 zajął 13-tą pozycje w klasyfikacji generalnej kierowców.
Model pomimo odrobinę niedopracowanych detali prezentuje się naprawdę dobrze, nawet odstające naklejki nie psują dobrego efektu Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze wcześniej wygrałem u słowackiego sprzedawcy na allegro, za cenę początkową, wyścigowe Mondeo. Od początku nie pasowało mi to, że pierwszy raz widzę takie Mondeo z masywnym spojlerem na tylnej klapie. Aukcja kończyła się niedługo, cena była atrakcyjna, a nie miałem czasu sprawdzić dokładnie czy takie auto istniało, zaś przysłane mi dodatkowe zdjęcia nie wskazywały na jakąkolwiek ingerencję w model - spojler jest czysto doklejony i pasuje wręcz idealnie, także kolorystycznie. Pomyślałem, że to model Minichamps'a, jakiego wcześniej nie spotkałem, zalicytowałem i wygrałem. Gdy dotarł do mnie także nie wzbudzał większych wątpliwości. Po jakimś czasie zacząłem jednak szukać zdjęcia dokładnie takiej wersji w tym samym malowaniu i nie znalazłem. Modelem bazowym jest Mondeo z BTCC z sezonu 1994 o nr katalogowym 430948003 - brakuje naklejek Mobil 1 na reflektorach oraz został doklejony wspomniany spojler, który w rzeczywistości nie wydaje się być aż tak masywny jak na zdjęciach.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciekawi mnie czy to nieprzemyślana konwersja, czy może jednak coś podobnego istniało?
Osobiście znalazłem zdjęcia podobnego spojlera w Mondeo Super Touring:
Image
Źródło oraz więcej zdjęć: [link widoczny dla zalogowanych]

Mondeo startujące w roku 1995 w serii Touring Car World Cup posiadało także spojler zbliżony wyglądem, jednak tutaj malowanie auta jest już zupełnie inne:
Image
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]

Oba te auta, jak widać, znacząco się różnią od zaprezentowanego przeze mnie modelu. Jeśli ktoś ma pomysł na to, co autor tej konwersji miał na myśli lub znalazł zdjęcia podobnego auta to bardzo proszę o pomoc, jednak mimo wszystko myślę, że model w takiej formie nie ma odpowiednika w 1:1 Smile

Oba modele bardzo urozmaiciły wyścigową część kolekcji Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 16:58, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin