FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1245
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 20:33, 20 Paź 2018 Powrót do góry

Znowu przywracasz we mnie wspomnienia Toca Race Driver 3 Smile Bardzo fajny, a zarazem "inny" model, zdecydowanie wyróżniający się na tle pozostałych, gratuluję Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:35, 20 Paź 2018 Powrót do góry

Osobiście miałem wrażenie, że nie przyłożyli się tam do ciężarówek, szczególnie w drugiej części Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1245
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 20:38, 20 Paź 2018 Powrót do góry

No w "trójce" było już trochę lepiej ale ogólnie masz rację. Pamiętam tylko że w "trójce" były bardzo ciężkie w prowadzeniu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DJ_JeSz
User



Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 296
Przeczytał: 79 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:13, 20 Paź 2018 Powrót do góry

Mam ten model Buggyra. Potwierdzam - Świetnie zrobiony. Ciężki również.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:52, 23 Paź 2018 Powrót do góry

Spory kawałek metalu to i swoje waży Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:06, 11 Lis 2018 Powrót do góry

Top Doorslammer to klasa wyścigów równoległych, która jest organizowana w Australii przez Australian National Drag Racing Association (ANDRA). Jest to najszybsza kategoria na świecie wykorzystująca auta z silnikiem spalinowym umieszczonym z przodu i korzystająca z nadwozi posiadających, tak jak sugeruje nazwa klasy, pełnowymiarowe drzwi umożliwiające zajęcie miejsca w pojeździe. Od sezonu 1995/1996 klasa otrzymała profesjonalne wsparcie i została oficjalnie uznana jako klasa profesjonalna Grupy 1. Mistrzem w sezonie 1995/1996 został Victor Bray i tytuł pozostawał w jego rękach przez 5 kolejnych mistrzostw (1996/1997-2000/2001). Wyścigami rózwoległymi zainteresował się syn Victora, Ben. Pierwszym ważnym wydarzeniem, w którym się pojawił było Australian Nationals, które jego ojciec wygrał zaledwie raz rok wcześniej, po 16 latach prób. Tym razem Victor nie zakwalifikował się do wyścigu, pomimo że do tego momentu zakwalifikował się do każdej imprezy Doorslammer do której przystąpił. Niespodziewanie zakwalifikował się Ben Bray i ostatecznie wygrał turniej Australian Nationals za pierwszym podejściem, co uczyniło go najmłodszym zwycięzcą w historii mistrzostw kraju w dowolnym miejscu na świecie w wieku 17 lat i 2 miesięcy. Pozostałe wyścigi nie zakończyły się spektakularnymi sukcesami, jednak te przyszły w sezonie 2002/2003, kiedy Ben Bray został australijskim mistrzem Top Doorslammer, jako najmłodszy w historii zwycięzca profesjonalnego narodowego mistrzostwa wyścigów równoległych w dowolnym miejscu na świecie. Kolejny sezon zakończył na drugim miejscu pomimo wycofania się z dwóch rund w wyniku awarii mechanicznych. Sezon 2004-2005 to ponownie zdobyty tytuł mistrza Top Doorslammer, po którym Ben Bray spróbował swoich sił w kategorii Top Alcohol Funny, gdzie wygrał mistrzostwa za pierwszym podejściem.
Image
Kupując kolejne modele od Classic Carlectables u sprzedawcy z Kanady, po osiągnięciu maksymalnego limitu modeli dla jednej paczki, zapytałem czy w paczce znajdzie się jeszcze jakieś wolne miejsce na modele w skali 1:64. Okazało się, że mogę wybrać dwa modele, więc zdecydowałem się na wyróżniające się od pozostałych auta z wyścigów Top Doorslammer. Decyzja wynikała również z tego, że modele te nie zostały nigdy wydane w 1:43.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
archivsoft7
User



Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 100
Przeczytał: 77 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:13, 13 Lis 2018 Powrót do góry

Lubię zaglądać do Twojego tematu, bo zawsze mogę zobaczyć coś nieoczywistego i nieoczekiwanego. A co do modeli w skali 1/64 i mniejszych to popularne są one w Japonii i USA i wychodzi w nich bardzo dużo modeli, które w 1.43 są niespotykane np. modele serii Nascar czy japońskie customy. Szkoda, że akurat w 1/43 brakuje takich nietypowych modeli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:22, 13 Lis 2018 Powrót do góry

Tak to już u mnie jest, więc ciesze się, że sie podoba Smile
Popularności 1:64 jestem świadomy, a szczególnie na Instargamie widać, jak króluje ta skala Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:59, 25 Lis 2018 Powrót do góry

Po sezonie 2000 Shell Championship Series z zespołu Holden Racing Team odszedł Craig Lowndes. Jego miejsce zajął Jason Bright, a drugim kierowcą pozostał urzędujący mistrz, Mark Skaife. Na sezon 2001 zespół rozszerzył swoją działalność do czterech samochodów, a mistrzostwa zakończyły się sukcesem. Mark Skaife obronił tytuł mistrza, a Jason Bright był 3. Greg Murphy i Todd Kelly startujący w dodatkowych samochodach K-mart Racing Team zajęli odpowiednio 4. i 6. miejsce.
Image
Na początku roku wypatrzyłem na eBay interesujący zestaw trzech Holdenów zespołu Holden Racing Team z lat 2001-2003 w atrakcyjnej cenie. Byłem nieco zawiedziony, że nie miałem wówczas możliwości jego zakupu, jednak ku mojemu zdziwieniu przez najbliższy miesiąc nikt zestawu nie kupił, a w międzyczasie cena została obniżona przez sprzedającego dwukrotnie, łącznie o 10 Euro. Była to doskonała okazja do zakupu tych trzech świetnie wykonanych przez AutoArt modeli, które postanowiłem zaprezentować pojedynczo, zaczynając od auta Jason’a Bright’a z sezonu 2001. Pozostałe modele pokaże w kolejnych wpisach Smile
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:47, 25 Lis 2018 Powrót do góry

Na sezon 2002 V8 Supercar Championship Series skład zespołu Holden Racing Team pozostał niezmieniony. Barwy zespołu reprezentowali ponownie Mark Skaife i Jason Bright. Sezon składał się z 13 weekendów wyścigowych, podczas których rozegrano łącznie 29 wyścigów. Mark Skaife odniósł 15 zwycięstw i obronił z wyraźną przewagą tytuł mistrza. Jason Bright wygrał 4 wyścigi i na koniec sezonu znalazł się na 4 miejscu klasyfikacji kierowców. Po tym sezonie został przeniesiony do nowo utworzonego Team Brock.
Image
Do modelu AutoArt z sezonu 2002 nie otrzymałem certyfikatu, jednak jego braku byłem świadomy już przed zakupem. Od prezentowanego w poprzednim wpisie VX z roku 2001 różni się nieznacznie, jednak jest to oczywiście zgodne z rzeczywistością. W całości efektownego wykonania szkoda jedynie tylnych lamp, które AutoArt poprawiło w modelu z sezonu 2003, jednak nawet po tym zabiegu odbiegają znacznie kształtem świateł wstecznych i kierunkowskazów od tych stosowanych w prawdziwym aucie. W tym modelu wygladają one wręcz bliżej rzeczywistości, gdyby w kloszu wykonanym przez producenta zabrakło pomarańczowej barwy, która wystepowała w tym miejscu w generacji VT, ale już w 2000 roku w autach zespołu była w tym miejscu barwa biała, a od roku 2001 układ klosza został zmieniony na typowy dla odmiany VX. W modelu zostawiając pomarańczową barwę zastosowano więc hybryde obu kloszy. Dotyczy to również innych modeli Holdena VX wydanych przez AutoArt, ale dopiero teraz to zauważyłem.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1245
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 18:45, 25 Lis 2018 Powrót do góry

Świetne są te VX'y od AA, ja na razie czekam na jednego od CC choć na AA pewnie też się w przyszłości zdecyduję Smile Gratuluję nabytków Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:49, 25 Lis 2018 Powrót do góry

VX z CC jest chyba jednak lepszym wyborem, a na pewno w kwestii świateł z tyłu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:19, 02 Gru 2018 Powrót do góry

Na sezon 2003 V8 Supercar Championship Series kierowcą Holden Racing Team pozostał broniący tytułu mistrzowskiego Mark Skaife. Drugim podstawowym zawodnikiem po przeniesieniu Jasona Brighta do Team Brock został Todd Kelly, startujący dotąd w satelickim zespole K-mart Racing Team. Sezon 2003 połączony z debiutem VY Commodore okazał się mniej udany dla zespołu. Mistrzem serii został Marcos Ambrose, a na drugim miejscu znalazł się Greg Murphy z K-mart Racing Team, który pokonał w klasyfikacji Marka Skaife.
Image
Model od AutoArt wygląda bardzo efektownie i jeśli chodzi o ogólny odbiór i detale to wygląda zdecydowanie lepiej niż modele Classic Carlectables. Właśnie szczególnie dla niego zdecydowałem się zakupić zestaw trzech modeli.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
AutoArt i Classic Carlectables mają zbliżony rozstaw osi jednak zderzak (splitter) jest dłuższy w tym drugim. Trzeba jednak pamiętać, że modele przedstawiają auta z różnych sezonow i zespołów, więc rozbieznosci te mogą być prawidłowe, bo np. wyraźniejsze wgłębienia po bokach zderzaka są prawidłowe. Szczegółowej analizy poprawności merytorycznej obu modeli póki co się nie podejmowałem, ale pewne różnice są widoczne.
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1245
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 21:44, 02 Gru 2018 Powrót do góry

Piękny, sam będę musiał się za takowym rozejrzeć Smile Trio prezentuje się rewelacyjnie, pogratulować Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OpelFAN dnia Nie 21:45, 02 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:50, 02 Gru 2018 Powrót do góry

Dzięki Wink Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin