FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:57, 16 Gru 2018 Powrót do góry

W sezonie 2007 World Touring Car Championship Tom Coronel kontynuował starty w brytyjsko-hongkońskim zespole GR Asia jako mistrz wśród kierowców zespołów niezależnych poprzedniego sezonu (Yokohama Independent Trophy). Sezon 2007 składał się z 11 weekendów wyścigowych, podczas których rozgrywano po dwa wyścigi. Tom Coronel nadal startował w niezależnym zespole, jednak nie brał tym razem udziału w mistrzostwach kierowców niezależnych. W klasyfikacji ogólnej sezonu znalazł się na 13 miejscu.
Image
Model holenderskiego kierowcy udało się znaleźć właśnie w Holandii i jest to jak dotąd najlepiej zmontowany Leon WTCC w mojej kolekcji. Został wyprodukowany przez IXO i był sprzedawany pod szyldem Alexander Fischer. Przedstawia auto z pierwszego weekendu wyścigowego sezonu 2007, rozgrywanego na torze Autódromo Internacional de Curitiba w Brazylii. Tom Coronel ukończył oba wyścigi na punktowanych pozycjach, odpowiednio na 6 i 8 miejscu.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1245
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 17:05, 16 Gru 2018 Powrót do góry

Bardzo ciekawy modelik, bardzo dobrze się prezentuje w tych barwach Wink Doskonale pamiętam go z gry WTCC '07 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:51, 16 Gru 2018 Powrót do góry

Bodajże w '06 było też zgodne z rzeczywistością Toledo 2 w zbliżonych barwach Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 22:52, 16 Gru 2018, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1245
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 23:03, 16 Gru 2018 Powrót do góry

W 2006 Toledo było w takim malowaniu

Image

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:56, 23 Gru 2018 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
W roku 2008 wyścig Supercheap Auto Bathurst 1000 odbył się 12 października i był 25 rundą serii V8 Supercar. Triumf po pokonaniu 161 okrążen toru Mount Panorama Circuit odniosła załoga Jamie Whincup / Craig Lowndes z Triple Eight Race Engineering (Team Vodafone). Na drugim miejscu dojechała załoga Jason Richards / Greg Murphy z Tasman Motorsport (Sprint Gas Racing). Trzecie miejsce startowe utrzymała na mecie załoga James Courtney / David Besnard z Jeld-Wen Motorsport (Stone Brothers Racing). Jamie Whincup po wygranej w wyścigu objął prowadzenie w klasyfikacji kierowców, a ostatecznie wygrywając jeszcze 9 wyścigów został mistrzem serii sezonu 2008.
Image
Nie sądziłem, że uda się zdobyć kiedykolwiek, a przynajmniej w najbliższym czasie, którykolwiek z zestawów od Classic Carlectables zawierający auta z podium wyścigu Bathurst 1000. Niespodziewanie pojawiła się możliwośc zakupu zestawu oznaczonego numerem 43660, w dodatku w świetnej cenie, więc zdecydowałem się skorzystać z tej okazji. Zestaw ten jest w moim odczuciu co prawda najmniej atrakcyjny wizualnie z wszystkich, które powstały, jednak jego posiadanie i tak mnie cieszy. Do zestawu nie ma dołączonego certyfikatu tak jak do pojedynczych modeli, jednak w pewnym sensie jest nim tekturowa podstawka, na której znajduje się numer zestawu z wydanych 1200 sztuk. Małym minusem modeli z tego wydania jest w moim odczuciu nieco niższa jakość montażu zawartych w nim miniatur, jednak jest i tak świetna na tle modeli tego producenta z późniejszych lat.
Image

Znacznie więcej zdjęć dostępnych po kliknięciu w tytuł na początku wpisu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1245
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 1:05, 24 Gru 2018 Powrót do góry

Arku, nie wiem czy to Twój ostatni czy jeszcze nie wpis w tym roku ale muszę przyznać że kończysz z przytupem Smile Naprawdę świetny zestaw, gratulacje ! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2387
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 1:47, 24 Gru 2018 Powrót do góry

Jak ja uwielbiam te szkatułkowe wydania i sety. Świetne doładowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:35, 25 Gru 2018 Powrót do góry

OpelFAN napisał:
Arku, nie wiem czy to Twój ostatni czy jeszcze nie wpis w tym roku ale muszę przyznać że kończysz z przytupem Smile Naprawdę świetny zestaw, gratulacje ! Smile

Mam nadzieje, że nie ostatni, ale jest to możliwe. Dzięki Smile

Lucanero napisał:
Jak ja uwielbiam te szkatułkowe wydania i sety. Świetne doładowanie.

Całkiem fajnie to wygląda, mimo że już standardowe opakowania od Classic Carlectables są całkiem ciekawe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:43, 26 Gru 2018 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Jedną z większych zmian przed sezonem 2007 V8 Supercar Championship Series była zmiana systemu punktacji. Punkty przyznawano odtąd wyłącznie za 15 miejsc, podczas gdy dotąd przypisywano je aż do 32 miejsca na mecie. Zmiana punktacji pezyczyniła się do rozstrzygnięcia wyniku mistrzostw różnicą zaledwie dwóch punktów, co po raz ostatni nastąpiło wcześniej w sezonie 1978 Australian Touring Car Championship. Warto jednak zauważyć, że rozgrywano wówczas 8 wyścigów, a w sezonie 2007 łącznie przez 14 weekendów odbyło się ich 37. W ten sposób mistrzem serii sezonu 2007 został Garth Tander z zespołu HSV Dealer Team, który stanowił następstwo zespołu K-Mart Racing Team. Ze stratą 2 punktów sezon ukończył Jamie Whincup z Triple Eight Race Engineering, startującego od tego sezonu w nowych barwach Vodafone, które zastapiły malowanie Betta Electrical.
Image
Zestaw dwójki najlepszych kierowców sezonu 2007 od Classic Carlectables kupiłem razem z prezentowanym już zestawem podium wyścigu 2008 Supercheap Auto Bathurst 1000 i prezentuje się on w podobny sposób. Kolor modelu w barwach Vodafone jest na tyle ciekawy, że na żadnych zdjęciach zarówno moich ani auta 1:1 nie jest taki jak na modelu. Nie jest to ani czerwony, ani różowy, ani pomarańczowy i w sumie w aucie z kolejnego sezonu jest tak samo, jednak tutaj z racji większej ilości tego koloru jest to jeszcze bardziej widoczne, a właściwie odmienne na moich zdjęciach w odniesieniu do rzeczywistości. Szkoda, bo kolor naprawdę ciekawy Smile
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1245
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 0:49, 27 Gru 2018 Powrót do góry

No to szalejesz na koniec roku, dwa świetne wydania szkatułkowe Smile Sam będę musiał na takim kiedyś pomyśleć, a jest kilka z samymi Holdenami Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:33, 27 Gru 2018 Powrót do góry

Szkoda tylko wykrzywionych kół, co zapewne wiąże się z przykręcaniem modeli bezpośrednio do kartonowej podstawki. Mimo to jednak warto Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:34, 26 Sty 2019 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Na sezon 2010 V8 Supercar Championship Series podstawowy skład kierowców zespołu Holden Racing Team pozostał niezmieniony. Kierowcami głównej ekipy pozostali więc Will Davison i Garth Tander. Do dyspozycji kierowców pozostawał Holden VE Commodore. Po zdobytym w 2009 roku mistrzostwie wśród zespołów, sezon 2010 okazał się znacznie mniej udany i zakończony na 7. miejscu. Will Davison, który w poprzednim roku był 2. tym razem znalazł się na odległym 22. miejscu w klasyfikacji kierowców. Garth Tander w porównaniu do roku poprzedniego spadł w klasyfikacji tylko o dwie pozycje, zajmując tym samym 5. miejsce. Po nieudanym sezonie Will Davison opuścił zespół i przeniósł się do Ford Performance Racing, a jego miejsce zajął mistrz sezonu 2010, James Courtney.
Image
Dzięki uprzejmości sprzedającego jeszcze w marcu poprzedniego roku udało się dobrać całkiem dobrze złożony egzemplarz modelu auta Willa Davisona, dzięki czemu prezentuje się bardzo dobrze i nie odbiega jakością od posiadanych VE Commodore zespołu Holden Racing Team z poprzednich sezonów.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1245
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 23:01, 26 Sty 2019 Powrót do góry

Coraz bardziej lubię ten temat Very Happy Kolejny zacny model, gratuluję Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:46, 27 Sty 2019 Powrót do góry

Dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 14:47, 27 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1706
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:07, 02 Mar 2019 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Michał Kościuszko po startach w JWRC i SWRC w sezonie 2011 pojawił się w cyklu mistrzostw świata w kategorii samochodów produkcyjnych (PWRC). Startując w zespole Lotos Dynamic Rally Team miał do dyspozycji Mitsubishi Lancera Evo X, a pilotem pozostał Maciej Szczepaniak. Para startująca wspólnie od 2007 roku w sezonie 2011 wywalczyła 3. miejsce w klasyfikacji PWRC na koniec sezonu. Sezon 2012 stanowił kontynuację startów w PWRC w tym samym zespole i zakończył się tym razem na 4. miejscu. W sezonie 2013 Michał Kościuszko pojawił się w cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC), jednak złamanie kręgosłupa podczas Rajdu Niemiec uniemożliwiło mu dalsze straty w rajdach.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin