FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3469
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 77 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Czw 1:53, 07 Mar 2019 Powrót do góry

Nareszcie coś polskiego w temacie Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:32, 08 Mar 2019 Powrót do góry

Też mnie to cieszy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DJ_JeSz
User



Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 564
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:11, 10 Mar 2019 Powrót do góry

Świetny modelik.
Polecam jeszcze do kolekcji Skodę Fabia S2000 w takich samych barwach.
Fajnie się razem prezentują Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:36, 10 Mar 2019 Powrót do góry

Myślałem o tej Skodzie jeszcze szybciej niż o tym Mitsubishi, ale mam w innym malowaniu i bryła jest tak okropna, że póki co sobie odpuściłem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:50, 12 Mar 2019 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Sezon 2004 był ostatnim rokiem startów zespołu Steven Ellery Racing, założonego w 1992 przez Bruce’a Ellery’ego w odpowiedzi na ambicje wyścigowe swojego syna. Zespół w czasie startów w V8 Supercar Championship Series wystawiał za każdym razem wyłącznie auto dla Steven’a Ellery’ego, od 2000 roku startując jako Supercheap Auto Racing. Sezon 2004 Steve Ellery ukończył na 25. mierjscu w klasyfikacji kierowców, po czym przeniósł się na kolejny rok do Triple Eight Race Engineering. Rok 2005 zakończony na 13 miejscu klasyfikacji kierowców okazał się ostatnim pełnym sezonem startów w serii i po sezonie 2001 stanowił drugi najlepszy rezultat końcowy w klasyfikacji kierowców. Miejsce Steven’a Ellery’ego zajął Jamie Whincup, który wraz z Triple Eight Race Engineering zdobył dotąd 7 tytułów mistrza serii.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:05, 21 Mar 2019 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Ferrari F1-86 zostało zaprojektowane przez zespół Scuderia Ferrari SpA SEFAC do wyścigów Formuły 1 na sezon 1986. Nowa konstrukcja zastąpiła model 156-85 z poprzedniego sezonu, na którym bazowała. F1-86 zachowało układ chłodnic i kanałów chłodzacych, jednak zewnętrzny wygląd auta dosyć bardzo się zmienił, szczególnie poprzez zastosowanie wysokiej owiewki zintegrowanej z widocznym dotąd pałąkiem bezpieczeństwa nad kierowcą. W nowym modelu zrezygnowano również ze znanego z poprzednika zawieszenia typu pull-rod na obu osiach. W silniku 1.5 V6 Turbo o oznaczeniu Tipo 032 dokonano zmian, które pozwoliły uzyskiwać podczas wyścigów moc 850 KM przy 11500 obr./min. Dostawcą stosowanych dwóch turbosprężarek została firma Garrett, która zastąpiła elementy dostarczane dotąd przez KKK. Moc przenoszona była na tylne koła za pośrednictwem pięciobiegowej manualnej skrzyni biegów z wielotarczowym sprzęgłem i dyferencjałem o ograniczonym poślizgu. Pomimo wysyłków inżynierów w poprawieniu niezawodności oraz aerodynamiki poprzednika, konstrukcja F1-86 okazała się nieudana na tle konkurencji ze strony zespołów McLarena, Williamsa i Lotusa. Kierowcami zespołu w sezonie 1986 pozostali Michele Alboreto i Stefan Johansson, a najlepszym rezultatem w sezonie było drugie miejsce Alboreto podczas Grand Prix Austrii. Alboreto, jadąc z wybitym barkiem, walczył również o zwycięstwo w Grand Prix Włoch, jednak szanse na wygraną przekresliło wypadnięcie z toru. Sezon 1986 Ferrari zakończyło na czwartym miejscu w klasyfikacji konstruktorów. W klasyfikacji kierowców Stefan Johansson został sklasyfikowany na 5 miejscu, a Michele Alboreto był 9. Zbudowano łącznie osiem egzemplarzy modelu F1-86, a na kolejny sezon zespół przygotował zupełnie nowy model oznaczony jako F1-87.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3469
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 77 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Czw 23:20, 21 Mar 2019 Powrót do góry

Cała ta seria jest bardzo przyjemna, poziom wykonania modeli co najmniej zadawalający a nawet więcej.
No i plusy za "kawałki" historii do każdego modelu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:11, 23 Mar 2019 Powrót do góry

Te gazetówki są całkiem w porządku Smile Swoją drogą podobno jeszcze w tym roku mają pojawić się nowe modele serii IXO La Storia Ferrari od IXO, w tym właśnie F1-86 drugiego z kierowców oraz inne trudno dostępne modele Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:11, 06 Kwi 2019 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Najważniejszą zmianą dokonaną na sezon 2004 w Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) była zmiana typu nadwozia, gdzie auta typu coupé zostały zastąpione przez czterodrzwiowe sedany, przy czym zespoły prywatne jeszcze przez rok mogły korzstać z aut w starej specyfikacji. Sezon ten stanowił również oficjalny powrót fabrycznego zespołu Audi do DTM, gdzie od czasu wznowienia serii w 2000 roku model TT wystawiany był poprzez prywatne zespoły. Wraz ze zmianą regulaminu technicznego wystawiane dotąd TT ustapiły modelowi A4. Do stawki DTM wraz z zespołem Audi Sport Infinion Team Joest dołączył Emanuele Pirro. W trakcie 10 punktowanych wyścigów Pirro w nagradzanej punktowo czołowej ósemce kierowców znalazł się 4 razy, zdobywając łącznie 11 punktów dających mu taką samą pozycje końcową w klasyfikacji kierowców. O ile dla Włocha sezon nie był szczególnie udany, o tyle powrót Audi jako zespołu fabrycznego okazał się sukcesem. Reprezentujący markę Mattias Ekström został mistrzem w klasyfikacji kierowców, Audi pokonało o 4 punkty Mercedesa w klasyfikacji producentów, a Audi Sport Team Abt zdobyło mistrzostwo w klasyfikacji zespołów.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1280
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 12:03, 07 Kwi 2019 Powrót do góry

Świetne Audi, rzadko kiedy go widziałem w miniaturze, prezentuje się naprawdę super, gratuluję nabytku Wink To teraz jeszcze Astra, Vectra i C-klasa z tego sezonu do kompletu Very Happy

Pozdrowienia !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:42, 08 Kwi 2019 Powrót do góry

Vectra jest na 11 stronie tego wątku Wink
Image
Mercedesa nie mam, ale za to mam auto Susie Stoddart, które w 2006 roku było samochodem dwuletnim, a więc pochodziło z roku 2004 Laughing
Image
Astre w malowaniu takim jak posiadana Vectra rzeczywiście kiedyś chciałem, ale jakoś tak straciłem zapał do niej po zakupie egzemplarza z innego sezonu i w innym malowaniu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Wto 20:35, 09 Kwi 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1280
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 21:11, 08 Kwi 2019 Powrót do góry

Faktycznie, umknęła mi ta Vectra Smile A planujesz do tej A4 dołączyć tą z sezonu 2005 lub 2006 ? Ciekawie by razem wyglądały Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OpelFAN dnia Pon 21:12, 08 Kwi 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:23, 08 Kwi 2019 Powrót do góry

Planuje, ale tak bardzo nie podoba mi się ta generacja, że jeszcze trochę to potrwa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:36, 20 Kwi 2019 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
GAZ-13 Czajka (ros. ГАЗ-13 Чайка) został wprowadzony do produkcji 16 stycznia 1959 roku, a przydomek Czajka to po polsku Mewa. Auto było luksusową limuzyną skierowaną dla dygnitarzy krajów bloku wschodniego. Projekt nadwozia był częściowo wzorowany na amerykańskim samochodzie Packard Patrician z roku 1955. Produkcja w zakładach GAZ w ZSRR trwała do roku 1981 i w tym czasie powstało 3179 sztuk modelu. Wśród wyprodukowanych aut obok podstawowej odmiany powstały również w niewielkich ilościach odmiany kombi (GAZ-13C) i kabriolety (GAZ-13B). Od roku 1977 produkowano jako następce model GAZ-14 Czajka.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2690
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:52, 28 Kwi 2019 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Podczas 70. edycji wyścigu 24h Le Mans w 2002 roku zespół MG Sport & Racing Ltd. podobnie jak w roku poprzednim pojawił się z dwoma MG EX257, które zbudowała Lola. Pojazdy te należały do klasy LMP675, która wykorzystywała mniejsze silniki z turbodoładowaniem, ale jednocześnie konstrukcje te były lżejsze, dzięki czemu walka z najwyższą klasą LMP900 miała być wyrównana. MG EX257 napędzał silnik L4 o pojemności niespełna 2 litrów, pochodzący z cywilnych konstrukcji MG i wyposażony w jedną turbosprężarkę firmy Garrett. Lola przygotowując dla MG projekt B01/60 oparła się w dużym stopniu na stworzonym wcześniej B2K/40. Start zespołu MG w 70. edycji wyścigu 24h Le mans okazał się bardziej udany niż w poprzednim roku, jednak ponownie oba auta nie ukończyły rywalizacji. Poprawiona niezawodność konstrukcji pozwoliła przejechać większy dystans, jednak problemy ze skrzynią biegów wyeliminowały samochód załogi Anthony Reid / Warren Hughes / Jonny Kane z numerem #26 po 129 okrążeniach zmodyfikowanej względem poprzednich lat pętli Circuit de la Sarthe. Auto z numerem #27 załogi Mark Blundell / Julian Bailey / Kevin McGarrity wycofało się bliżej końca rywalizacji, po tym jak po przejechaniu 219 okrażeń awarii uległ silnik. W wyścigu pojawił się również trzeci egzemplarz MG EX257 zespołu Knight Hawk Racing, jednak auto wycofano jeszcze szybciej niż pojazdy fabrycznego zespołu. Konstrukcja MG EX257 dużo lepiej sprawdziła się w American Le Mans Series, gdzie w sezonie 2002 zespoły KnightHawk Racing i Intersport Racing znalazły się na czele klasyfikacji klasy LMP675, pokonując zespół Archangel Motorsports korzystający z modelu Lola B2K/40. Dwa nieudane lata startów oraz problemy finansowe grupy MG Rover spowodowały zakończenie startów fabrycznego zespołu MG Sport & Racing Ltd., jednak Lola kontynuowała sprzedaż samochodów klientom, oferując wsparcie techniczne wraz z Advanced Engine Research. Pozwoliło to na zdominowanie sezonu 2003 w American Le Mans Series, gdzie Dyson Racing Team i Intersport Racing wygrały w swojej klasie wszystkie wyścigi sezonu, w tym ostatni wyścig autem drugiego z tych zespołów wyposażonym w wolnossący silnik Judd KV675 3.4L V8. Samochody startowały później w Ameryce i Europie zarówno z silnikami L4 jak i V8 aż do początku roku 2007.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin