FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:41, 07 Lip 2021 Powrót do góry

Na blogu tak jak zawsze jest więcej zdjeć - tytuł każdego z wpisów jest linkiem do bloga:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3115
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 73 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Śro 19:59, 07 Lip 2021 Powrót do góry

Jelcz jest piękny. Podoba mi się. Ja dziś nie zdążyłem obfotografować swojego. Dopiero jutro będę miał chwilkę na zdjęcia przy naturalnym świetle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mafo dnia Śro 19:59, 07 Lip 2021, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:20, 07 Lip 2021 Powrót do góry

Oby jeszcze tylko wydali przynajmniej równie udany asenizacyjny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3115
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 73 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Czw 9:31, 08 Lip 2021 Powrót do góry

Abarth098 napisał:
[size=18]Podobnie jak w przypadku innych aut zespołu HRT, tak również w tym przypadku świetny kolor bazowy nadwozia nie chce współpracować ze sprzętem do fotografowania, co widać nawet na profesjonalnych zdjęciach z wyścigów

Pomarańczowy, rzeczywiście nie do końca jest dobry do fotografowania. Ja ostatnio spróbowałem zrobić sobie tło w kolorze szarym, dałem rozproszone światło i powiem, że wreszcie pomarańczowy zaczyna wyglądać dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:07, 08 Lip 2021 Powrót do góry

To zdecydowanie nie jest pomarańczowy ani nic mu bliskie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3115
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 73 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Czw 20:11, 08 Lip 2021 Powrót do góry

WOW! To który kolor jest bazowy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:30, 08 Lip 2021 Powrót do góry

Po prostu w rzeczywistości bazowy kolor jest znaczaco inny niż na zdjęciach i jest tak w przypadku większej ilości malowań aut HRT od sezonu 2007, mimo że kolory stosowane w malowaniach aut od tego roku nie zawsze były dokładnie takie same. Jeszcze ciekawiej w kwestii koloru na zdjęciach względem rzeczywistości jest w przypadku modelu [link widoczny dla zalogowanych] od AutoArt, co opisałem podczas prezentacji w podlinkowanym wpisie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:18, 11 Lip 2021 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Vauxhall Insignia w cywilnej odmianie zainteresowała mnie w jednym z niemieckich sklepów. Opel, z kierownicą po lewej stronie był wówczas i chyba nadal jest trudniej dostępny, a w takiej konfiguracji miniatura będzie mi pasowała do bliźniaczego Holdena ZB Commodore, którego wyścigowe odmiany chciałbym u siebie zobaczyć. Prezentowany model to produkt marki iScale, z którą przy okazji tej miniatury mam styczność po raz pierwszy. W kwestii detali mogłoby być nieco lepiej, ale też nie jest pod tym względem źle. Zastanawiająca jest jedynie czarna szyba z tyłu, jednak nie sprawdziłem, czy w ten sposób ukryto jakieś cięcie kosztów pod postacią braku detali, które byłoby tam widać bez tego zabiegu. Miniatura na pewno wyglądałaby zdecydowanie lepiej w jakimś innym, jaśniejszym kolorze, co widać chociażby w przypadku nadwozia [link widoczny dla zalogowanych].
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1285
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 11:58, 11 Lip 2021 Powrót do góry

Moim zdaniem ta Insignia zła nie jest choć z racji że to wersja GSi mogli się pokusić o wypuszczenie ją w kolorze czerwonym. Ta szyba jest mocno przyciemniona jedynie, widać to pod światłem, sprawdzałem i tylna kanapa jak i półka za nią są na swoich miejscach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3115
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 73 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Nie 15:16, 11 Lip 2021 Powrót do góry

Bardzo ciekawa wersja Insigni. Nie często spotyka się miniaturki z kierownicą po drugiej stronie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:47, 22 Lip 2021 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
O prezentowanym modelu Pegaso 7222 z Rajdu Paryż-Dakar z roku 1986 wspominałem już przy okazji wpisu na temat modelu [link widoczny dla zalogowanych] . Miniaturę zamówiłem kilka dni przed publikacją tamtego wpisu. Dobrą ofertę znalazłem w Hiszpanii, a dodatkowo w zakupie pomógł mi znajomy, który po zapytaniu o zakupy w konkretnym znanym już nam sklepie zorganizował większą akcje zakupową, dzięki czemu koszty sprowadzenia modelu do Polski mocno się obniżyły. Ze wszystkich czterech posiadanych Pegaso z tej kolekcji, zakupiony egzemplarz 7222 pod względem jakości wypadł najgorzej. W kwestii montażu można uznać, że wszystko jest na swoim miejscu, jednak model posiada kilka drobnych śladów kleju i wymagał wytarcia sporej ilości charakterystycznych dla klejów cyjanoakrylowych białych nalotów. Na szczeście miniatura nadal prezentuje się bardzo dobrze, a po prostu pozostałe wypadły pod tym względem lepiej. Tak szybkie zamknięcie tematu brakujących modeli Pegaso z Rajdu Dakar, wydanych w serii gazetowej na temat aut tej marki pozytywnie mnie zaskoczyło. Załoga prezentowanego 7222 ukończyła rajd na 3 miejscu w klasyfikacji ciężarówek.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:15, 23 Lip 2021 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Classic Carlectables w roku 2003 wydało 3 odmiany modelu Holdena VU SS w specyfikacji wyścigów V8 Brute Ute. Oprócz modelu w malowaniu pokazowo-prezentacyjnym marki Holden, wydano miniatury aut, których kierowcy znaleźli się na 2 i 3 miejscu klasyfikacji końcowej sezonu 2003. Drugie miejsce na podium, czyli miniaturę auta [link widoczny dla zalogowanych] już prezentowałem, natomiast teraz przyszedł czas na 3 miejsce, które zdobył James Brock. W sezonie 2003 Brock oprócz prezentowanego VU korzystał również z nowszej odmiany VY, jednak z takim ani innymi nowszymi niż prezentowane modele w kwestii wyścigowych UTE niestety nigdy się nie spotkałem. Szkoda, że Classic Carlectables poza VY w kolejnym malowaniu pokazowym nie pociągnęło tematu tego typu modeli, bo prezentowana miniatura została dobrze dopracowana, co przejwia się chociażby w zmodyfikowanym wyglądzie układu wydechowego względem bliźniaczej odmiany cywilnej.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3115
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 73 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Sob 21:26, 24 Lip 2021 Powrót do góry

Piękny model, a i malowanie świetne. Przyciąga wzrok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:39, 24 Lip 2021 Powrót do góry

Szkoda tylko, że tak mało tego typu modeli powstało Confused Zanim seria przeszła do historii, startowało w niej sporo ciekawie wyglądających aut Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:44, 25 Lip 2021 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
W 1969 rozgrywany we Włoszech wyścig Targa Florio stanowił 5 rundę World Sportscar Championship. Na starcie zmagań zabrakło fabrycznej ekipy [link widoczny dla zalogowanych], natomiast Porsche jako zespół Porsche System Engineering Ltd. wystawiło aż sześć konstrukcji 908/2 oraz jeden egzemplarz 911 R. W wyścigu na liczącej 72 km pętli Piccolo Circuit Porsche okazało się niezawodne i bezkonkurencyjne, dzięki czemu pierwsze 4 miejsca zajęły modele 908/2, zakwalifikowane do klasy P3.0. Zwycięstwo odniosła załoga Gerhard Mitter / Udo Schütz, jadąca autem z numerem #266. Najlepszym autem innego producenta okazała się Alfa Romeo T33/2, sklasyfikowana na 1 miejscu klasy P2.0. Prezentowana miniatura zwycięzkiej załogi to model marki Ebbro, który udało się zdobyć w bardzo dobrej cenie dzięki wyprzedaży u znajomego.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin